Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind de bezetting echt goed in Amsterdam. Veel ontzettend mooie dames ook.
Als ik het vergelijk met Duitsland waar ik ook vaak kom (Duisburg), dan is de bezetting in Amsterdam stukken beter en veel mooiere dames.
Veel echte stunners die je in Duitsland, in tegenstelling tot een 10 jaar geleden, nooit meer ziet.
En de service is wel wat duurder maar eigenlijk best goed te noemen.
Op de fora heeft Amsterdam en dan vooral de Wallen een slecht imago maar dat moet ik ontkennen.
Nog nooit een tmm gehad daar.
 
Ik vind ze wel te prijzig en ik ken inmiddels ieder straat van binnen en van buiten, maar kan me goed voorstellen dat iemand die hier niet woont het aanbod qua aantal meiden en mooie meiden idd prima vind.

Er wordt mijns inziens inderdaad veel te vaak over de Wallen gezeikt. Het is een prima wandelbuurt. Alleen schudden ze gerust 150-200€ uit je zak als je niet uitkijkt, maar voor 100€ is eea ook mogelijk.
 
Ik vind ze wel te prijzig en ik ken inmiddels ieder straat van binnen en van buiten, maar kan me goed voorstellen dat iemand die hier niet woont het aanbod qua aantal meiden en mooie meiden idd prima vind.

Er wordt mijns inziens inderdaad veel te vaak over de Wallen gezeikt. Het is een prima wandelbuurt. Alleen schudden ze gerust 150-200€ uit je zak als je niet uitkijkt, maar voor 100€ is eea ook mogelijk.
Daar heb je helemaal gelijk in. En vooral (toeristen) die naar binnen worden gelokt maar ja dat wisten wij (wandelaars) allang al
 
Ik vind ze wel te prijzig en ik ken inmiddels ieder straat van binnen en van buiten, maar kan me goed voorstellen dat iemand die hier niet woont het aanbod qua aantal meiden en mooie meiden idd prima vind.

Er wordt mijns inziens inderdaad veel te vaak over de Wallen gezeikt. Het is een prima wandelbuurt. Alleen schudden ze gerust 150-200€ uit je zak als je niet uitkijkt, maar voor 100€ is eea ook mogelijk.
Doen ze met name vaak bij de toeristen.
Als je daar vaker loopt en ze beginnen je te herkennen als vaste wandelaar dan passen ze wel op.
Maar geloof mij maar, qua stunners is er bijna geen redlight dat op kan tegen de Wallen.
Misschien dat het SKW er bij in de buurt komt.
 
Dat ze het alleen bij toeristen doen ben ik het dan weer niet mee eens.

Onlangs nog in de Oudekennis bij een dame 100 voor pijpen/neuken afgesproken, waarna ze binnen zei dat ze me herkende omdat ze me al vaker had zien lopen en ik aangaf iemand uit de buurt te zijn die een beetje her en der aan het kijken was voor een ietwat vaste nieuwe dame, waarna zij opeens nog eens 100 euro erbij vroeg.
En ik ben echt wel een redelijk ervaren wandelaar, en ik fronste eerst zichtbaar mijn wenkbrauw en daarna vroeg ik of ze een grapje maakte en gaf ik aan toch echt een lokale bezoeker te zijn en werd ik zelfs een beetje bozig, maar vervolgens moest ik toch echt zelfs mijn heftigste onderhandel-skills in zetten om voor 150 euro totaal rond te komen. Zelfs zo heftig dat ik bijna op het punt van weglopen stond.

Het ging wel op een teasende manier en het was een verdraaid mooie dame dus het had ook wel wat, maar als ze de volgende keer weer dat soort fratsen uit haalt ga ik er wel echt wat van zeggen.

Maar ja, en als je wegloopt komt die aanvankelijke 100 ook niet terug.....dus ik ben net zo positief als ik negatief ben over de dames in mijn buurtje.

Er staan mooie dames tussen, het aanbod is qua aantallen weer beter geworden, er zit weinig doorstroom in en er staan redelijke dames tussen en ware uitpezers. Mijn nadeel is denk ik dat ik op de mooiste exemplaren val. ;)

Een reden waarom ik wel wat met thuisontvangst heb: toen ik bij de lockdown-sluitingen tijdelijk ben overgestapt, merkte ik dat die dames in mijn geval juist nooit na binnenkomst geld erbij vragen. 100 voor een half uur is 100 en geen cent meer en voor die prijs is gewoon alles mogelijk, althans binnen mijn beperkte wensenkader. Blowjob, 3 standjes, geen probleem.
Wat dat aangaat zijn de Wallen in elk aspect duurder dan de thuisontvangst.

100 voor 20 minuten pijpen/neuken (veelal max 1 standje) vs 100 voor 30 minuten pijpen/neuken (doe wat je wilt)

en bij thuisontvangst wordt een uur dan 150 of 170, dus relatief wordt het goedkoper, maar bij de Wallen kan ik me niet eens voorstellen hoe veel 1 uur zou gaan kosten.
250€??

In Den Haag heb ik dan weer nooit een upselling dame meegemaakt, was altijd 50 voor 20 min P+N. Maar ik heb daar maar 5x gewandeld.

Maar op de Wallen komt er eenmaal binnen altijd een aap uit de mouw. Inmiddels reken ik daar een beetje op.

Er zijn maar 3 dames waarbij ik nooit hassle heb gehad. Die wisten na 2x, 20 min P+N, 100€, liefst geen gezeur.

Maar goed, behalve over dat stukje irritatie op de Wallen niks te klagen over de looks en de hoeveelheid dames dus.
 
Dat ze het alleen bij toeristen doen ben ik het dan weer niet mee eens.

Onlangs nog in de Oudekennis bij een dame 100 voor pijpen/neuken afgesproken, waarna ze binnen zei dat ze me herkende omdat ze me al vaker had zien lopen en ik aangaf iemand uit de buurt te zijn die een beetje her en der aan het kijken was voor een ietwat vaste nieuwe dame, waarna zij opeens nog eens 100 euro erbij vroeg.
En ik ben echt wel een redelijk ervaren wandelaar, en ik fronste eerst zichtbaar mijn wenkbrauw en daarna vroeg ik of ze een grapje maakte en gaf ik aan toch echt een lokale bezoeker te zijn en werd ik zelfs een beetje bozig, maar vervolgens moest ik toch echt zelfs mijn heftigste onderhandel-skills in zetten om voor 150 euro totaal rond te komen. Zelfs zo heftig dat ik bijna op het punt van weglopen stond.

Het ging wel op een teasende manier en het was een verdraaid mooie dame dus het had ook wel wat, maar als ze de volgende keer weer dat soort fratsen uit haalt ga ik er wel echt wat van zeggen.

Maar ja, en als je wegloopt komt die aanvankelijke 100 ook niet terug.....dus ik ben net zo positief als ik negatief ben over de dames in mijn buurtje.

Maar @knightrider , wat je hier beschrijft is toch gewoon een beroving?
Je spreekt een prijs af, je gaat naar binnen en je betaalt, en opeens moet je 100 euro meer betalen en die eerste 100 euro krijg je niet meer terug.
 
zo herkenbaar van de wallen, daarom loop ik er alleen nog, hou het wel bij thuisontvangst, veel betere ervaring, goedkoper en geen gezeur met upselling zoals op de wallen.
 
@knightrider Ik ben ook al jaren een vaste wandelaar in Amsterdam vooral bij de Wallen en bij de Spui en Singelgebied. En de dames die op de Wallen staan die herkennen mij wel en ze weten ook dat ik hier vandaan kom. En ja bij een aantal (vaste) dames die al jaren werkzaam zijn en je hebt de juiste klik met ze dan kan je al voor €50 a €70 naar binnen voor pijpen en neuken. (maar dan praat ik voor me zelf he) of... je zegt tegen de (nieuwe) dames : I'm not a toerist
 
@Hobbele
Ha, die Hobbele, slim van jou dat je tijdelijk even Deutschland voor good old Amsterdam hebt ingeruild. Aan je profielfoto te zien vallen wij op het zelfde type meisje, de altijd glimlachende topmodelletjes, Ca. 25 jaar oud, mooie borsten, slanke taille, mooi klein kontje, niet te kort, niet te lang enz. kortom alléén het mooiste Oost-Europese spul wat hier rondloopt. Het is vooral nu goed wandelen op de wallen zowel in de avond als overdag. Sinds de heropening enkele maanden geleden, ook best veel wisselende nieuwe mooie meiden in sommige panden gezien. Maar dit blijft niet zo, en wel on de volgende reden: De grand prix van Zandvoort begin september, en dan bedoel ik vooral de toeristen die jou wandelgenot gaan verpesten. Nu is het nog steeds relatief rustig maar straks: overvolle parkeergarages, mooie meisjes lang bezet (maw. jij maakt achteraf gezien de verkeerde keuze omdat dat ene gordijntje zolang dicht bleef dus maar naar die andere gegaan, je kent dat wel), blèrende bezopen onaangepaste figuren enz. Mijn advies: vooral nu ,plat gezegd, pakken wat je pakken kan, als je wat moois ziet tenminste, en geniet ervan. En zoals door de anderen al vermeld, goede afspraken maken vooraf, ga er vooral ook niet vanuit dat die 100 Euro die je de eerste keer betaald hebt over een aantal weken nog steeds 100 Euro waard is bij dezelfde dame, blijven vragen vooraf!

Ik ben overigens zelf op de wallen sinds 6 weken geleden gestopt en geswitcht naar het SKW, tsja, daar kan geen enkel Laufhaus aan tippen. Nog geen mondkapjesplicht buiten, ook niet in VT, Dagshift tot ca 16.00/17.00u, avondshift tot 1.00u, ideaal. Mooi meisje in middag, nieuw mooi meisje in de avond, dus 2 meisjes dus voor de prijs van 1 in Amsterdam, ik maak er net als jij een leuk dagje van in Antwerpen,

Goed bezig die Gaastra!,

Helen from Heaven gaat trouwens binnenkort wel even kennis maken met kleine Gaastra, :LOL: bedankt voor de tip!, veel wandelplezier de komende tijd allemaal.
 
Dat ze het alleen bij toeristen doen ben ik het dan weer niet mee eens.

Onlangs nog in de Oudekennis bij een dame 100 voor pijpen/neuken afgesproken, waarna ze binnen zei dat ze me herkende omdat ze me al vaker had zien lopen en ik aangaf iemand uit de buurt te zijn die een beetje her en der aan het kijken was voor een ietwat vaste nieuwe dame, waarna zij opeens nog eens 100 euro erbij vroeg.

Moest ik toch echt zelfs mijn heftigste onderhandel-skills in zetten om voor 150 euro totaal rond te komen. Zelfs zo heftig dat ik bijna op het punt van weglopen stond.

Maar ja, en als je wegloopt komt die aanvankelijke 100 ook niet terug.....dus ik ben net zo positief als ik negatief ben over de dames in mijn buurtje.
Ik loop in dit soort gevallen altijd wel weg! Tien tegen 1 dat ze volgende keer wel de afgsproken € 100,- en in mijn geval vaak € 70 of € 50 euro vasthouden.
 
Hallo wandelaars ik was gister op de ruysdelkade kwam weer voor nicole weer niet gezien. Al voor de zoveelste keer niet gezien. Toen maar verder gelopen en een blonde dame gezien met rode bikini uit bulgarije. Carla heete ze lekker wijfie standje 69 gedaan en haar kut en kontgat gelikt. Daarna misso wn doggy en spoot zo het condoom vol. Lekkere strakke kut. Ik was zo geil nog daarna toen ben ik nog naar haarlem geweest estelle lekker goed genaaid
 
Ik snap wat jullie zeggen hoor guys, maar volgens mij geldt meestal: Ze gaan zeuren om meer vlak na je betaling, als je dan weg gaat kan dat, maar ben je dus 100 euro voor...eh....niks kwijt.....
Dan zie ik een volgende keer voor 100 of minder ook niet echt gebeuren haha.....

Ik wandel graag en meestal is het gewoon 100 voor P+N op de Wallen, maar ongeveer 50% van de dames zijn idd uitgenaste oplichters.....en ze weten dat je geil hebt en dat je eigenlijk geen zin hebt in het breken van de sfeer....en hun maakt dat geen bal uit lijkt het....

Het enige verschil met een zigeuner op een trein station in een Oostblok stad is dat je daar niet mee wilt neuken.

Ok, dat is wat kort door de bocht, maar het is vaak een hoop gezeik om niks.

De dames bij wie ik terug kom rekenen gewoon 100 voor de basis deal en weten na 2x dat ik geen zin heb in afdingen/upsellen/handje klap.

Rebecca vond ik tof, Michelle vind ik tof, maar 80% van de dames doet rattig, of je nou zegt dat je geen toerist bent of niet....puur mijn ervaring dit.....het is super irritant en bij thuisontvangst dames heb ik dat zelfs nog nooit gehad.....maar blijkbaar hebben sommige dat juist wel bij ontvangst en niet in de RLD's, raar maar waar.
 
Ik was gister middag oude wallen
Wat is het daar verandert zeg was al een tijd niet geweest
Meeste kamers leeg alleen in de stoofsteeg stonden wat dames
De Wallen is niet meer zoals het toen was. En de bezetting in de ochtend/middag is veel minder dan in de avond/nacht
 
@Hobbele
Ha, die Hobbele, slim van jou dat je tijdelijk even Deutschland voor good old Amsterdam hebt ingeruild. Aan je profielfoto te zien vallen wij op het zelfde type meisje, de altijd glimlachende topmodelletjes, Ca. 25 jaar oud, mooie borsten, slanke taille, mooi klein kontje, niet te kort, niet te lang enz. kortom alléén het mooiste Oost-Europese spul wat hier rondloopt. Het is vooral nu goed wandelen op de wallen zowel in de avond als overdag. Sinds de heropening enkele maanden geleden, ook best veel wisselende nieuwe mooie meiden in sommige panden gezien. Maar dit blijft niet zo, en wel on de volgende reden: De grand prix van Zandvoort begin september, en dan bedoel ik vooral de toeristen die jou wandelgenot gaan verpesten. Nu is het nog steeds relatief rustig maar straks: overvolle parkeergarages, mooie meisjes lang bezet (maw. jij maakt achteraf gezien de verkeerde keuze omdat dat ene gordijntje zolang dicht bleef dus maar naar die andere gegaan, je kent dat wel), blèrende bezopen onaangepaste figuren enz. Mijn advies: vooral nu ,plat gezegd, pakken wat je pakken kan, als je wat moois ziet tenminste, en geniet ervan. En zoals door de anderen al vermeld, goede afspraken maken vooraf, ga er vooral ook niet vanuit dat die 100 Euro die je de eerste keer betaald hebt over een aantal weken nog steeds 100 Euro waard is bij dezelfde dame, blijven vragen vooraf!

Ik ben overigens zelf op de wallen sinds 6 weken geleden gestopt en geswitcht naar het SKW, tsja, daar kan geen enkel Laufhaus aan tippen. Nog geen mondkapjesplicht buiten, ook niet in VT, Dagshift tot ca 16.00/17.00u, avondshift tot 1.00u, ideaal. Mooi meisje in middag, nieuw mooi meisje in de avond, dus 2 meisjes dus voor de prijs van 1 in Amsterdam, ik maak er net als jij een leuk dagje van in Antwerpen,

Goed bezig die Gaastra!,

Helen from Heaven gaat trouwens binnenkort wel even kennis maken met kleine Gaastra, :LOL: bedankt voor de tip!, veel wandelplezier de komende tijd allemaal.
Ja, precies op die types val ik. Ik bedoel maar, als ik voor een dame betaal wil ik ook wat moois hebben. Eén of andere overjarige milf die scoor ik ook gemakkelijk in de kroeg. Daar hoef ik niet voor te betalen.
Met die toeristen zal het dit jaar nog wel meevallen. Denk niet dat de Grand Prix zoveel volk gaat trekken. En ik moet nog zien hoe het er straks in september voor staat met de corona. Voor hetzelfde geld heb je zo een 4de golf en wordt alles weer gesloten. We moeten niet te vroeg gaan juichen dat hebben we vorig jaar wel gemerkt.
Ik moet wel zeggen dat het de laatste tijd wel weer wat aantrekt qua toerisme in Amsterdam maar het is nog lang niet dat niveau van voor de corona. Ik vond het trouwens altijd best meevallen qua bezopen toeristen. Kom maar eens in Twente in het nachtleven, daar zie je veel grotere excessen qua drank- en drugsmisbruik dan in het Westen. Verder heb ik niets tegen leuke vrouwelijke toeristen. In het uitgaansleven van Amsterdam op dat gebied ook wel eens wat gescoord. Vooral de Engelse dames zijn best wel gewillig en krijg je zo mee naar een hotel. Na het wandelen het uitgaansleven van Amsterdam in was altijd gaaf. Vooral op en rondom het Rembrandtplein.
Het SKW is ook een geweldig redlight. Eigenlijk met niets te vergelijken binnen Europa. Geweldig groot aanbod aan zeer mooie dames met uitstekende service. Iets vergelijkbaars zoek je tevergeefs in Nederland en Duitsland. Helaas voor mij een enkeltje van 285km en daarom kom ik daar niet zo vaak.
 
Het is dit jaar in ieder geval veel minder druk in de zomer in Amsterdam dan vorig jaar.

Dat is eigenlijk best raar, maar onze vorige zomer viel precies tussen die 1e en 2e golf in en toen was nog niemand ingeent en waren de Wallen bijna net zo druk als voor Corona, dat is nu wel anders hoewel we (hopelijk) dichter bij het einde van dit alles zijn.
Maar je merkt dat veel mensen denken....ff afwachten nog maar.....
 
Heren, heeft iemand wellicht sinds het aflopen van de laatste lockdown in het Singelgebied Litouwse Sandra/Loretta gespot? Ik heb haar nog niet zien staan, maar misschien heb ik haar steeds misgelopen...
 
Heren, wandelaars weet iemand of Iryna uit de Spuistraat nog in het land is of heeft ze haar gebruikelijke zomerbreak?
 
Voor de laatste lockdown zat er op de Spuistraat 19, tegenover dat avondwinkeltje, altijd een heel mooi meisje.
Heb een keer met haar gesproken en ze vertelde me Bulgaarse te zijn. Erg mooie siliconen borsten had ze.
Iets in mij zegt me dat zij wel een goede service zal bieden. Ze kwam mij toen erg betrouwbaar en netjes over.
Die avond verder geen actie ondernomen omdat ik net op de Wallen al bij een dame binnen was geweest.
Is zij er nog? En wie heeft ervaring met haar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan