Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
SKW Antwerpen
Hoorde dat er daar onlangs 140 dames beschikbaar waren.

Ik heb niets tegen Roe Dames (zitten echt stunners tussen) maar het wandelgebied is gewoon drastisch beperkt in de loop der jaren.

Vroeger ramen, nu kaaswinkeltjes en weet ik veel wat.
Dat gezegd 020 daar blijf ik een "weak spot" voor houden, maar het ziet er niet best uit mannen.

Keep hopes up! ?
 
@nogeenwandelaar Overdag is het erg rustig in Amsterdam, zeker op de wallen is er dan niets te beleven. Je kunt nog beter naar de Ruysdaelkade gaan met de tram of lopend.
Rond het weekend, Do/Vr/Za avond na een uur of 9 is er meer te beleven op de wallen, hoewel er ook veel te mijden meiden staan die je gehaast even afwerken voor 100 euro. De wallen zijn leuk als je dan toch in Amsterdam bent om even overheen te lopen, maar meer ook niet.

Denk dat je beter volgende keer de trein naar Antwerpen kunt pakken, duurt net zo lang v.a. Den Bosch maar daar is zowel overdag als in de avond een veel beter aanbod, er staan zomaar 100 tot 200 dames te lonken achter de ramen. De ploegenwisseling is om 17.00 uur en veel dames van de avonddienst starten ook rond die tijd, enkelen starten iets later.

De dienstverlening is beter, de dames zijn mooier, de kamers zijn beter, en bovenal het is goedkoper dan Amsterdam.

Als mede genieter van biertjes, aan beide kanten van het wandelgebied zitten kroegen, en die hebben o.a. Stella op de tap :) Ook zijn er avondwinkels in het wandelgebied en deze hebben een ruim assortiment bier v.a. 1.50 per blik van 50cl. Probeer dat maar eens in Mokum.
En: het aanbod is groter en de sfeer is beter…..en ..en..
SKW is nog een authentieke raambuurt, De Wallen is een Openluchtmuseum met vreettenten, etalagepoppen voor de ramen, winkeltjes, drommen toeristen die zich afvragen waar de dames zijn en oh ja..zowaar hier en daar een dvp die 2 keer zoveel geld vraagt voor 2 keer zo weinig service. Vroeger fantastisch, nu om van te kotsen.
 
Wat dan wel boeiend is: Hoe komt het dat het SKW beschikt over zo veel mooie dames die hun diensten voor 50€ aanbieden, terwijl de going rate in Amsterdam inmiddels gemiddeld toch 100€ is.

Je zou denken: Internationaal is Amsterdam nog wat bekender dan Antwerpen, dus waarom zouden dames zo graag voor 50 euro in Antwerpen werken als ze in Amsterdam 100 kunnen verdienen per klant?
Of heeft A'dam zoveel kijkende toeristen en amper echte klanten? Lijkt me toch niet, want in het SKW zag ik een overvloed aan dames en juist een tekort aan wandelaars in vergelijking met A'dam.
Of zou Antwerpen er qua uitstraling gewoon beter op staan dan Amsterdam voor de dames? Of is Antwerpen wellicht anoniemer, is de kans klein dat ze daar bv een Roemeense kennis zullen tegen komen als ze achter het raam staan?
 
Zojuist in Amsterdam geweest en een leuke dame bezocht op de Oude Nieuwstraat. Ben haar naam vergeten en weet ook niet precies op welk nummer ze stond, 22 R misschien? Het is een Bulgaarse dame die voorheen in Alkmaar heeft gewerkt, zo tussen de 30 - 40 en gemakkelijk herkenbaar aan haar buikcorrectie, donker haar. Ook haar borsten hebben werk gehad. Wie kan mij vertellen welke dame dit is en op welk adres zij werkzaam is. Dan voeg ik een recensie toe. Was een leuke dame met goede inzet.
 
Wat dan wel boeiend is: Hoe komt het dat het SKW beschikt over zo veel mooie dames die hun diensten voor 50€ aanbieden, terwijl de going rate in Amsterdam inmiddels gemiddeld toch 100€ is.
Dat is een goede vraag. Vanuit het perspectief van de wandelaar is het SKW qua aanbod, sfeer, dienstverlening en financieel veel aantrekkelijker dan de Wallen.
Maar voor de dames? Ik denk dat meespeelt dat er in Amsterdam heel veel kijkers (toeristen) rondlopen, en dat ze in Antwerpen een betere klantenkring kunnen opbouwen, in Amsterdam lijkt me dat veel minder met al die aapjeskijkende toeristen. In Antwerpen zie je meer de echte wandelaar.
Qua verdiensten weet ik het nog niet zo net of ze in Amsterdam meer kunnen verdienen. De kamerhuur is in Amsterdam een stuk hoger. En de hoge vraagprijs schrikt ook veel wandelaars af.
 
Ik denk dat het vergelijkbaar is met supermarkt(lage prijzen) en kleine kruidenier(hoge prijzen). Helemaal nu de gemeente er alles aan doet om De Wallen nog kleiner te maken. Een producent die veel omzet wil draaien legt liever zijn producten in de supermarkt dan in een kruidenier.
 
Wat dan wel boeiend is: Hoe komt het dat het SKW beschikt over zo veel mooie dames die hun diensten voor 50€ aanbieden, terwijl de going rate in Amsterdam inmiddels gemiddeld toch 100€ is.

Je zou denken: Internationaal is Amsterdam nog wat bekender dan Antwerpen, dus waarom zouden dames zo graag voor 50 euro in Antwerpen werken als ze in Amsterdam 100 kunnen verdienen per klant?
Of heeft A'dam zoveel kijkende toeristen en amper echte klanten? Lijkt me toch niet, want in het SKW zag ik een overvloed aan dames en juist een tekort aan wandelaars in vergelijking met A'dam.
Of zou Antwerpen er qua uitstraling gewoon beter op staan dan Amsterdam voor de dames? Of is Antwerpen wellicht anoniemer, is de kans klein dat ze daar bv een Roemeense kennis zullen tegen komen als ze achter het raam staan?
belasting technies is het skw 100 % beter voor de dames dan in amsterdam.
 
Hoeveel is volgens jullie de kamerhuur in Amsterdam en in Antwerpen?

Ik hoorde bedragen van 150-200 per dag in Den Haag vallen.

Toch: Als ik de straatdrukte in A'dam en Antwerpen met elkaar vergeleek ook daarbij plaatsend dat er nu minder dvp's in A'dam werken op een groot gebied dan in Antwerpen op een compacter gebied en als ik de gevraagd prijzen met elkaar vergelijk dan kan ik me voorstellen dat een Amsterdamse dvp die een beetje goed in de markt ligt gemiddeld meer verdient dan een uit Antwerpen.

Als je echt met 40 meiden op een rij in de etalage staat en aan de overkant nog eens 40, moet je wel van goede huizen komen als er gemiddeld steeds 30-50 mannen in het hele gebied wandelen (dus ook nog de andere straten er om heen waar nog eens 70 meiden staan) om genoeg mannen binnen te slepen....in A'dam zie ik dat eigenlijk veel eerder gebeuren (meer andelaars, minder dvp aanbod momenteel).....

Hoe zit eea belastingtechnisch ook al weer @theo ? Dat is ook een vraag die me zelf boeit....ik weet wel dat sommige Nederlanders daarom net over de grens gaan wonen, maar weet het verhaal nooit helemaal.....'wij' betalen 37% of meer belasting, en de Belgen...... ??
 
Prostitutie is in beginsel niet legaal in Belgie, dus zal er waarschijnlijk ook geen belasting gevraagd worden schat ik in.
Daarnaast denk ik dat in Antwerpen de dames die er leuk uitzien en een goede service verlenen best een goede vaste klantkring kunnen opbouwen, Amsterdam is toch meer afhankelijk van toeristen. Hele andere markt in Amsterdam, en daardoor ook een ander type dame.
 
Hoeveel is volgens jullie de kamerhuur in Amsterdam en in Antwerpen?

Ik hoorde bedragen van 150-200 per dag in Den Haag vallen.

Toch: Als ik de straatdrukte in A'dam en Antwerpen met elkaar vergeleek ook daarbij plaatsend dat er nu minder dvp's in A'dam werken op een groot gebied dan in Antwerpen op een compacter gebied en als ik de gevraagd prijzen met elkaar vergelijk dan kan ik me voorstellen dat een Amsterdamse dvp die een beetje goed in de markt ligt gemiddeld meer verdient dan een uit Antwerpen.

Als je echt met 40 meiden op een rij in de etalage staat en aan de overkant nog eens 40, moet je wel van goede huizen komen als er gemiddeld steeds 30-50 mannen in het hele gebied wandelen (dus ook nog de andere straten er om heen waar nog eens 70 meiden staan) om genoeg mannen binnen te slepen....in A'dam zie ik dat eigenlijk veel eerder gebeuren (meer andelaars, minder dvp aanbod momenteel).....

Hoe zit eea belastingtechnisch ook al weer @theo ? Dat is ook een vraag die me zelf boeit....ik weet wel dat sommige Nederlanders daarom net over de grens gaan wonen, maar weet het verhaal nooit helemaal.....'wij' betalen 37% of meer belasting, en de Belgen...... ??
De belasting die de dames in skw betalen zit al in hun kamer huur prijs verrekend.
 
Toch: Als ik de straatdrukte in A'dam en Antwerpen met elkaar vergeleek ook daarbij plaatsend dat er nu minder dvp's in A'dam werken op een groot gebied dan in Antwerpen op een compacter gebied en als ik de gevraagd prijzen met elkaar vergelijk dan kan ik me voorstellen dat een Amsterdamse dvp die een beetje goed in de markt ligt gemiddeld meer verdient dan een uit Antwerpen.
Ik weet het niet. Om daar precies achter te komen zouden we steekproefsgewijs aan een aantal dvp's uit beide steden moeten vragen wat ze zoal verdienen:love: Maar wat hebben wij aan die wetenschap? Wat in ieder geval overduidelijk vast staat is dat wij als wandelaars beter af zijn in Antwerpen.
 
200!? Dat klinkt als heel veel, dat verklaart meteen de lagere prijzen vergeleken met Amsterdam omdat er blijkbaar zoveel concurrentie is?
Amsterdam -ik heb er 45 jaar gewoond- is erg overrated, in veel (dan niet alle) opzichten. En zeker op het gebied van dvp's.

020 = doodlopend straatje wanneer je naar dvp's kijkt (ik heb het over de ramen, niet over thuis/privéontvangst)
 
Toch is het wel raar waarom dat dan zo is. Op zich is er met de straten zelf niets mis en er zouden ook genoeg reguliere wandelaars hier moeten kunnen zijn.
Maar ik zie bv amper doorstroom in A'dam momenteel. Er zijn echt 80 dvp's die hier al x jaar werken en er komt er nagenoeg nooit eentje bij en gaat er ook niet zo vaak eentje af.
Stilstaand water.
Terwijl bv de verhalen in het SKW het hebben over dagelijks dames die op vakantie gaan en andere dames die erbij komen.....

Hoe kan er in Amsterdam geen enkele ontwikkeling zijn?

Zijn we soms massaal op prive-ontvangst overgestapt en is dat gewoon een interessanter verdien-model voor de dames? Of hoe kunnen we dit anders verklaren?
 
@knightrider Ik denk dat Amsterdam en zeker de wallen een bepaald type dame aantrekt. En pas je als dame in dit uitpees model dan blijf je waarschijnlijk hangen, want verdient redelijk goed terwijl je een waardeloze service verleent aan een dronken toerist. Zo'n dame kan ditzelfde truckje niet ergens anders uithalen. De klanten in Doetinchem of bv Antwerpen pikken dat gedrag gewoon niet, en kunnen ze dus eigenlijk niet een andere werkplek vinden.

Andersom verwacht ik ook dat de dames zelf heel goed weten waar ze mee te maken krijgen als ze op de wallen gaan werken (drommen toeristen en hele families passeren je raam terwijl je daar in je ondergoed staat) en voornamelijk dronken feestvierende toeristen zullen de kamers binnen gaan, je moet het maar willen..
 
@knightrider Ik denk dat Amsterdam en zeker de wallen een bepaald type dame aantrekt. En pas je als dame in dit uitpees model dan blijf je waarschijnlijk hangen, want verdient redelijk goed terwijl je een waardeloze service verleent aan een dronken toerist. Zo'n dame kan ditzelfde truckje niet ergens anders uithalen. De klanten in Doetinchem of bv Antwerpen pikken dat gedrag gewoon niet, en kunnen ze dus eigenlijk niet een andere werkplek vinden.

Andersom verwacht ik ook dat de dames zelf heel goed weten waar ze mee te maken krijgen als ze op de wallen gaan werken (drommen toeristen en hele families passeren je raam terwijl je daar in je ondergoed staat) en voornamelijk dronken feestvierende toeristen zullen de kamers binnen gaan, je moet het maar willen..
Nou, zoveel dronken toeristen lopen er momenteel niet meer rond in Amsterdam. Die tijden zijn voorbij. Maar dat terzijde.
Wat ik wel weet is, dat als je daar vaak rond loopt, de dames je herkennen. Ik loop er zowat iedere week en dat al bijna 4 jaar. Veel dames herkennen mij als vaste wandelaar. Dan laten ze het dus wel uit hun hoofd om je als klant te bedonderen.
Ik ken toch echt heel veel dames op de Wallen die een zeer goede service verlenen en dat voor niet meer dan 5 tientjes.
Ze weten dat als ze er bij mij een potje van maken ik met dat verhaal de straat op ga. Of het forum op zoals deze. Dan zijn hun dagen snel geteld als goedverdienende en klanten oplichtende dvp. Want eigenlijk is dat hele wandelwereldje rondom de Wallen vrij klein. Juist omdat vele dames er al jaren werken kent iedereen er iedereen. Trouwens ook in de buurt daar kent iedereen iedereen. En dan bedoel ik de horeca en de middenstanders die er een zaak hebben.
Vaak worden de Wallen zeer ten onrechte op vele fora de grond in geschreven. Ik krijg de indruk dat dit gebeurt omdat vele wandelaars de prijzen daar niet meer kunnen betalen. Want, waar is waar, de prijzen zijn daar wel hoger als in bijvoorbeeld Duitsland waar je voor 30 euro al van bil kan gaan.
Men redeneert dan, als ik er niet meer kan neuken gun ik dat een ander ook niet meer. En dus schrijft men de buurt maar de grond in in de hoop de buurt en de daar werkende dvp's een slechte naam bezorgen zodat uiteindelijk de handel daar ten onder gaat.
 
Ik begon op de wallen te wandelen begin jaren 90. Wat een keuze uit van alles, en voornamelijk gewone mede wandelaars overdag en s'avonds. Ergens is dat totaal de mist in gegaan. Toen ik enkele jaren geleden s'avonds een keer met de meute toeristen mee liep was er geen lol meer aan... Ook qua dames was het aanbod alleen plastic fantastic dames. Ik vermaakte me slechts met dames op het Oudekerksplein.. Pas onlangs weer een poging gedaan overdag en het leek bijna weer op de jaren 90 qua lopende mede wandelaars... overdag dan.
 
Ik begon op de wallen te wandelen begin jaren 90. Wat een keuze uit van alles, en voornamelijk gewone mede wandelaars overdag en s'avonds. Ergens is dat totaal de mist in gegaan. Toen ik enkele jaren geleden s'avonds een keer met de meute toeristen mee liep was er geen lol meer aan... Ook qua dames was het aanbod alleen plastic fantastic dames. Ik vermaakte me slechts met dames op het Oudekerksplein.. Pas onlangs weer een poging gedaan overdag en het leek bijna weer op de jaren 90 qua lopende mede wandelaars... overdag dan.
Tja, zo zie je maar. Smaken verschillen. Ik val dus wel op die "plastic fantastic" types. Een paar tattoos, opgepompte lippen en flinke silliconen. Ik heb er geen bezwaar tegen om flink te keer te gaan met dit soort types.
In het dagelijks leven zit ik wat vrouwen betreft tussen allemaal van die burgerlijke types. Als ik wandel kick ik dan meer op "plastic fantastic' types die ik in mijn dagelijks leven nauwelijks tot nooit tegen kom.
En, best veel van die "plastic fantastic" types leveren nog een meer dan redelijke service ook! Wat wil een mens dan meer?
 
Ben het eens met het eerste deel van @Hobbele 's langere stuk. De dames herkennen je na verloop van tijd idd uit duizenden. Ze zien een mix van toeristen en hangjongeren en een enkel bekend gezicht.
Met het tweede deel ben ik het niet eens. 50 euro lukt me niet....nooit zelfs....hooguit voor alleen een blowjob. Komt wellicht omdat ik avond-wandelaar ben.
Ik heb ook niet de indruk dat de dames echt bezig zijn met fora als deze. Ze klinken niet eens alsof ze van het bestaan er van weten. Prive-ontvangst-dames nog wel eens, maar op de Wallen heb ik er nog nooit een dame over gehoord....maar misschien bezoeken we net andere types.
Service vind ik af en toe raak, af en toe beperkt. De bedjes vind ik serieus een probleem vormen inmiddels. Bij alle andere deel-sectoren heb je vrijwel altijd een tweepersoons-bed tot je beschikking, op de Wallen is het altijd een soort houten omlijsting met zo'n sky/rubberen matras met een vel schoonmaakpapier er over heen.....ter grootte van een krap eenpersoonsbedje uit de 18e eeuw.....de keren dat ik louter door die omgeving er niet uit kwam met een dame zijn niet meer te tellen.
Dat mijn been bij doggy in een kramp schoot, dat ik voor louter cowgirl na de blowjob koos omdat ik bang was om de draai niet te kunnen maken etc etc.
 
De dames herkennen je na verloop van tijd idd uit duizenden. Ze zien een mix van toeristen en hangjongeren en een enkel bekend gezicht.
Met het tweede deel ben ik het niet eens. 50 euro lukt me niet....nooit zelfs....hooguit voor alleen een blowjob. Komt wellicht omdat ik avond-wandelaar ben.
Als ervaren wandelaar dan kan je echt wel voor €50 naar binnen voor pijpen en neuken of je doet iets niet goed ;)
 
Ik weet het, ik doe iets niet goed blijkbaar.

Maar dat is dan wel iets wat me alleen overkomt in mijn eigen stad Amsterdam.

Want in bv Den Haag en Antwerpen loopt het altijd soepeltjes voor 50€, maar in A'dam gebeurt het me ook wel eens dat dames 150 euro voor 20 minuten voor de simpele P+N combi willen.
Eisen zelfs. Het is de reden waarom ik bv mijn favoriete dame op de Wallen nu niet meer bezoek. Qua looks zou ik niet eens op zoek gaan naar anderen, maar ze stelt gewoon kristalhelder: Pijpen en Neuken in meerdere standjes voor 20 minuten is.......200€.
Terwijl er zelfs ook nog eens een prima click tussen ons is.

Vervolgens loop ik er vaak genoeg langs en staat ze werkeloos met een pruillipje voor zich uit te staren, maar bij het 3e bezoekje a 150€ voor alleen handjob en neuken 1 standje heb ik gezegd: Dit was 'm dan ws wel als er echt geen andere optie is.....zelfs aangegeven dat ik voor 100€ voor 20 min P+N een vaste klant wordt of voor 150€ voor P+N 20 minuten incidenteel ook, maar ze houdt haar poot stijf.....onbegrijpelijk!
 
Toch is het wel raar waarom dat dan zo is. Op zich is er met de straten zelf niets mis en er zouden ook genoeg reguliere wandelaars hier moeten kunnen zijn.
Maar ik zie bv amper doorstroom in A'dam momenteel. Er zijn echt 80 dvp's die hier al x jaar werken en er komt er nagenoeg nooit eentje bij en gaat er ook niet zo vaak eentje af.
Stilstaand water.
Terwijl bv de verhalen in het SKW het hebben over dagelijks dames die op vakantie gaan en andere dames die erbij komen.....

Hoe kan er in Amsterdam geen enkele ontwikkeling zijn?

Zijn we soms massaal op prive-ontvangst overgestapt en is dat gewoon een interessanter verdien-model voor de dames? Of hoe kunnen we dit anders verklaren?
Dat vraag ik mij af, als dat zo zou zijn dan zou die trend ook in België zichtbaar zijn en dat is niet zo.

Ik denk dat het ook een rol speelt dat het ooit so "sexy" imago nu minder is geworden (mede mogelijk gemaakt door Asscher) Denk aan de kaaswinkeltjes en andere nutteloze winkeltjes op het wallengebied -waar ooit ramen waren-. Zeker weten doe ik dit niet, maar het zal mij zeker niet bevreemden.

Ik hoop dat ik er naast zit. Maar weet vrij zeker dat 020-bestuurders nog meer ellende op dit gebied zullen veroorzaken.
Jullie zijn welkom in 070 hoor. PRO tip: laat wel je Ajax shirt thuis ? ? ?

Gegroet,
Opperman voormalig 020 bewoner, sinds kort 070 ?
 
Ik weet het, ik doe iets niet goed blijkbaar.

Maar dat is dan wel iets wat me alleen overkomt in mijn eigen stad Amsterdam.

Want in bv Den Haag en Antwerpen loopt het altijd soepeltjes voor 50€, maar in A'dam gebeurt het me ook wel eens dat dames 150 euro voor 20 minuten voor de simpele P+N combi willen.
Eisen zelfs. Het is de reden waarom ik bv mijn favoriete dame op de Wallen nu niet meer bezoek. Qua looks zou ik niet eens op zoek gaan naar anderen, maar ze stelt gewoon kristalhelder: Pijpen en Neuken in meerdere standjes voor 20 minuten is.......200€.
Terwijl er zelfs ook nog eens een prima click tussen ons is.

Vervolgens loop ik er vaak genoeg langs en staat ze werkeloos met een pruillipje voor zich uit te staren, maar bij het 3e bezoekje a 150€ voor alleen handjob en neuken 1 standje heb ik gezegd: Dit was 'm dan ws wel als er echt geen andere optie is.....zelfs aangegeven dat ik voor 100€ voor 20 min P+N een vaste klant wordt of voor 150€ voor P+N 20 minuten incidenteel ook, maar ze houdt haar poot stijf.....onbegrijpelijk!
Op t Oudekerksplein lukt het wel hoor voor € 50,- Maar misschien zijn deze dames je smaak niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan