Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag wat rondjes Singelgebied gelopen in de hoop nog wat moois aan te treffen. Wat een treurigheid. Lege ramen en wat wel aanwezig was maakte mij niet vrolijk. Ik heb stellig de indruk dat het aanbod structureel aan het afnemen is. Zowel kwantitatief als kwalitatief. In ieder geval in het Singelgebied. Wat vinden jullie?
Ik hoorde van een (insider) dat er een aantal dames zijn vertrokken daar
 
...no touch. 50 extra ... dat ze hun bh aanhouden. Vriendelijk vraag ik of ze het uit willen trekken en is het ook ineens 50 extra. Of na 30 sec pijpen gaan ze op hun rug liggen. Vraag wederom vriendelijk of ze op zn hondjes wilt.... je voelt hem al aankomen... '50 extra', want alleen missio zat blijkbaar in de prijs. Of op zn hondjes beginnen en vragen of ze het (reverse) cowgirl wil afmaken... 50 extra. Nou moet ik zeggen dat ik daarom niet meer op de wallen kom. Dit heb ik meerdere keren mee gemaakt op de wallen en ook bij verschillende dames.

Als ze merkt dat ze door die prijs steeds klanten misloopt zal ze haar prijs wel bijstellen op dn duur en voor hetzelfde geld kan ze wel genoeg klanten krijgen voor die prijs. Ik vind het daarom respectloos om over de gevraagde prijs te onderhandelen, maar ben niet verplicht om bij haar de diensten af te nemen.
Precies dit is waarom ik nooit meer naar de ramen ga, de meerderheid van de vrouwen doet dit en het "bijstellen van de prijzen" is na 10 jaar blijkbaar nog steeds niet gebeurd, en gaat dus ook niet gebeuren, en de service is blijkbaar nog steeds hetzelfde dus ik ben blij dat ik er nooit meer kom. Ze zoeken het maar uit daar die vrouwen. Als ze klagen dat er niet genoeg klanten zijn moeten ze vooral eens in de spiegel kijken.
 
Precies dit is waarom ik nooit meer naar de ramen ga, de meerderheid van de vrouwen doet dit en het "bijstellen van de prijzen" is na 10 jaar blijkbaar nog steeds niet gebeurd, en gaat dus ook niet gebeuren, en de service is blijkbaar nog steeds hetzelfde dus ik ben blij dat ik er nooit meer kom. Ze zoeken het maar uit daar die vrouwen. Als ze klagen dat er niet genoeg klanten zijn moeten ze vooral eens in de spiegel kijken.
Nou, ik ga dus in den haag wel naar de ramen want daar gebeurt dit niet. Ergste wat er weleens gebeurt is dat ze je zo snel mogelijk proberen af te werken. Zijn meestal de, wederom, oost europese dames. De latinas/donkere en zuid europese dames zijn meestal relaxt.

Baal nog steeds dat mijn favoriet is gestopt. Bloedmooie hongaarse dame die goede service verleende. Sindsdien nog geen eentje gevonden die en lekker is en goed op de kamer zonder mij op te jagen. Lopen wel paar mooie rond, maar of er is weinig mogelijk of ze proberen me zsm af te werken. Ga daarom niet vaak en meestal zoek ik een bekende op of kies op geluk een getinte dame. Af en toe zie ik er een(oost europese) die ik echt niet kan weerstaan, maar na afloop ziet die me nooit meer terug omdat het weer de zoveelste die bevestigt dat het de regel en niet de uitzondering is.

(Oproep: mocht je nog wel een leuke oost europese kennen die je niet opjaagt en goed is op de kamer dan hoor ik het graag. Pzc moet wel behoren tot de (extra) service)
 
Wat dat betreft loopt Amsterdam een jaar of 40 achter, in Den Haag gebeurt dat (vrijwel) niet.

Ik heb de Geleenstraat meedere keren geprobeerd maar uiteindelijk heb ik toppertjes gevonden in Casa Cherda en DIane's secret...
En een absoluut toppertje in Karins Home in Rotterdam... allemaal meer dan 10 jaar geleden... voordat ik saunaclubs had ontdekt, nu ik wil nooit meer anders.
 
Dan heb je mazzel steeds. Aan het begin van mijn wandel carriere stelde ik geen vragen. Vervolgens wil ik tijdens de daad aan de borsten voelen en is het ineens "no touch. 50 extra' ook mee gemaakt dat ze hun bh aanhouden. Vriendelijk vraag ik of ze het uit willen trekken en is het ook ineens 50 extra. Of na 30 sec pijpen gaan ze op hun rug liggen. Vraag wederom vriendelijk of ze op zn hondjes wilt.... je voelt hem al aankomen... '50 extra', want alleen missio zat blijkbaar in de prijs. Of op zn hondjes beginnen en vragen of ze het (reverse) cowgirl wil afmaken... 50 extra. Nou moet ik zeggen dat ik daarom niet meer op de wallen kom. Dit heb ik meerdere keren mee gemaakt op de wallen en ook bij verschillende dames. Jammer, want ik val meer op de oost Europese dames en die heb je er in overvloed.

Dit probleem heb ik niet in dh. Enige waar ik daar om hoeft te vragen is of ze bepaalde extra's(Bijvoorbeeld pzc) doen en als het een petite dame is vraag ik nog weleens of ze flat doggy wel doet.

Als ze een prijs erbij noemen die ik acceptabel vind dan is het zo naar binnen lopen en anders bedanken voor hun tijd. Ga niet steggelen over de genoemde prijzen. Als ze merkt dat ze door die prijs steeds klanten misloopt zal ze haar prijs wel bijstellen op dn duur en voor hetzelfde geld kan ze wel genoeg klanten krijgen voor die prijs. Ik vind het daarom respectloos om over de gevraagde prijs te onderhandelen, maar ben niet verplicht om bij haar de diensten af te nemen.
Verschrikkelijk dit. Had ik heel vroeger ook een keer op de Wallen. Ergens in 2004. Ga dan ander werk zoeken denk ik dan.
 
Zag deze avond een reportage over een dame die prostituee wou worden in Amsterdam op de Wallen en ondertussen dit nog altijd zou beoefenen en ook politiek actief zou zijn, het gaat om Yvette Luhres... iemand enig idee waar die rosse ergens zit en of al enige ervaring met haar?
 
Zag deze avond een reportage over een dame die prostituee wou worden in Amsterdam op de Wallen en ondertussen dit nog altijd zou beoefenen en ook politiek actief zou zijn, het gaat om Yvette Luhres... iemand enig idee waar die rosse ergens zit en of al enige ervaring met haar?
Ik vind haar niet echt speciaal alleen omdat ze op tv is geweest. Begint toch een beetje overschat medium te worden. Documentaires maken is haar beroep. Dit is een mooie manier om in de belangstelling te komen. Maar ik word daardoor nou niet persoonlijk aangetrokken om naar haar toe te gaan.
 
Ik vind haar niet echt speciaal alleen omdat ze op tv is geweest. Begint toch een beetje overschat medium te worden. Documentaires maken is haar beroep. Dit is een mooie manier om in de belangstelling te komen. Maar ik word daardoor nou niet persoonlijk aangetrokken om naar haar toe te gaan.
Vond ze lekkere tieten en een aangenaam lijf hebben en was benieuwd of er waren met enige ervarinf bij haar of die weten waar ze zit...
 
Vanmiddag erg weinig dames gezien, niet op de Wallen zelf alleen. Ook de Ruysdealkade leek wel uitgestorven, ook Spui was niets te doen. Was week of drie op zondag stukken betere bezetting. Ook weinig tot geen vaste dames gezien.
 

Verder geen ervaring met haar.
Heb een mailtje terug gekregen van deze dame en het is echt lachwekkend allemaal wat ze zegt en vraagt... precies een ingangsexamen om voor dokter te studeren en haar prijzen zijn om van te duizelen.
Ze is alvast niet meer in het raamprostitutie wereldje te zien als ik haar eisen en prijzen zo even lees. ?
 
Weet iemand wie de dame is die in het Singelgebied op de hoek Teerketelsteeg en Korte Korsjespoortsteeg eenzaam op de 2e verdieping achter het raam zit? Je kunt door de afstand totaal niet zien hoe ze er uitziet, hoe oud etc. Waar je moet aanbellen is ook een raadsel. Intrigerend. Ik vraag me af of er iemand is die ervaring met haar heeft?
 
Weet iemand wie de dame is die in het Singelgebied op de hoek Teerketelsteeg en Korte Korsjespoortsteeg eenzaam op de 2e verdieping achter het raam zit? Je kunt door de afstand totaal niet zien hoe ze er uitziet, hoe oud etc. Waar je moet aanbellen is ook een raadsel. Intrigerend. Ik vraag me af of er iemand is die ervaring met haar heeft?
Gewoon even zwaaien en aandacht trekken, dan doet ze zelf wel open.:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan