Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is Sandra, ze komt uit Servië, spreekt vloeiend Nederlands, mooi figuur, kleine tietjes. Ze vrijt lekker, pinot goed en laat zich gewillig beffen en blaffen. Ik heb 70 betaald voor een klein halfuurtje. Twee keer geweest en een aanrader.
 
Was vanavond (Zaterdag) rond 20:30 op de wallen, alsof Corona nooit bestaan heeft, je kon over de hoofden lopen, cafés en terrassen in de omgeving ook overvol. Niet veel dames die hun winkeltje al open hadden gedaan, maar wel veel mooie (nieuwe) dames gezien. Moest helaas weg en had geen tijd om even op marktonderzoek te gaan, maar was aangenaam verrast door wat ik zag.
Kwam nog langs de Ruysdaelkade, maar daar was niet veel te beleven.
 
Iemand info over big ass ladies in amsterdam, ben zelf meer bekend met den haag eerlijk gezegd. Natuurlijk curvy goed en implantaten/geopereerd net zo. Geen bbw dus, maar lekker volle achterwerk.
 
Iemand die weet wie de Nederlandse dame bij La vie en rose (in de passage) op kamer 8 is. Heb haar meerdere malen daar zien staan en ze ziet er goed uit. Iemand ervaringen met haar? Prive bericht mag
 
Vandaag op de oudekerksplein geweest, vrij goede bezetting, zag Maria toevallig staan, jammer genoeg liep er iemand net binnen. Deze latina kan er ook wat van, iemand toevallig haar nummer, hoef ik niet voor niks langs te gaan?
 
Vandaag op de oudekerksplein geweest, vrij goede bezetting, zag Maria toevallig staan, jammer genoeg liep er iemand net binnen. Deze latina kan er ook wat van, iemand toevallig haar nummer, hoef ik niet voor niks langs te gaan?
Ah Maria.. een van mijn favorieten daar.. gewoon zorgen dat je er vroeg in de morgen bent als ze begint. En grote kans dat Laura er dan ook was vandaag.
 
Het is toch wel echt verbazingwekkend dat er bijna geen recensies van de dames op de Wallen zijn. Hier op de site zijn de Ruysdael en Spui gebieden redelijk vertegenwoordigd, maar ik zou best graag willen weten wie van de doorgaans toch behoorlijke knappe dames op de Wallen een goede service verleent.
Ok, het is wat meer gericht op de toeristen markt, maar ik blijf het vreemd vinden dat iedere vrouw die in Den Haag achter het raam gaat staan breed wordt uitgemeten, terwijl de 70-100 dames hier volledig onbesproken blijven.....
 
Hey @knightrider is toch logisch, ongeveer iedere in Nederland wonende man en gebruiker van dit forum is in de loop der jaren volledig afgeknapt op de Wallen. Zo is het voor mij ook al jaren geleden dat ik op de wallen bij een dame naar binnen ben gestapt.
Redenen te over:
- waanzinnig druk met toeristen, ik heb geen behoefte aan 30 mij aanstarende personen als ik naar buiten stap
- in de regel matige (gehaaste) en toch wel dure service van de dames 100 euri voor p & n. sommige vragen dit zelfs voor slechts 1 van deze diensten.
- de onmogelijkheid tot parkeren, of er überhaupt in de buurt komen met de auto

Beetje toerist trap gevoel. Tja dan wijk je toch liever uit? Zeker met zulke mooie wandelgebieden als Den Haag, Duisburg of om nog maar te zwijgen over Antwerpen.
 
Het is toch wel echt verbazingwekkend dat er bijna geen recensies van de dames op de Wallen zijn. Hier op de site zijn de Ruysdael en Spui gebieden redelijk vertegenwoordigd, maar ik zou best graag willen weten wie van de doorgaans toch behoorlijke knappe dames op de Wallen een goede service verleent.
Aangezien de Wallen al jaren een toeristenhel is, ligt het voor de hand om op een toeristenforum te kijken: https://www.ignatzmice.com/
(Maar ik kan me niet voorstellen dat je dat niet al kent).
 
Hey @knightrider is toch logisch, ongeveer iedere in Nederland wonende man en gebruiker van dit forum is in de loop der jaren volledig afgeknapt op de Wallen. Zo is het voor mij ook al jaren geleden dat ik op de wallen bij een dame naar binnen ben gestapt.
Redenen te over:
- waanzinnig druk met toeristen, ik heb geen behoefte aan 30 mij aanstarende personen als ik naar buiten stap
- in de regel matige (gehaaste) en toch wel dure service van de dames 100 euri voor p & n. sommige vragen dit zelfs voor slechts 1 van deze diensten.
- de onmogelijkheid tot parkeren, of er überhaupt in de buurt komen met de auto

Beetje toerist trap gevoel. Tja dan wijk je toch liever uit? Zeker met zulke mooie wandelgebieden als Den Haag, Duisburg of om nog maar te zwijgen over Antwerpen.
Klopt deels wel en deels niet.

Zo druk is het niet meer, momenteel is het een goede mix van wandelaars en toeristen vind ik zelf. Een beetje een mengeling vind ik soms fijner dan alleen maar tussen geilende mannen te lopen.

Relatief duur is het idd wel, maar behoorlijk wat dames met goede looks. In de Doublet vind ik die in de minderheid, de Geleen kan erg goede en wat mindere dagen hebben (was onlangs wat karig) en qua SKW klopt dat, maar als je bv in A'dam woont is dat meer iets voor af en en toe.

Het parkeer-probleem snap ik wel als je van buiten komt, maar kan. niet verklaren waarom er amper over de dames geschreven wordt. De Hagenezen schrijven toch ook vooral over Geleen/Doublet, waarom zijn er dan geen A'dammers die gewoon op de fiets naar de Wallen komen en er over schrijven??
 
Aangezien de Wallen al jaren een toeristenhel is, ligt het voor de hand om op een toeristenforum te kijken: https://www.ignatzmice.com/
(Maar ik kan me niet voorstellen dat je dat niet al kent).
Toeristenhel is het sinds maart 2020 niet meer geweest, bonte mix van mensen wel, maar eerder te rustig dan te druk inmiddels.

En zoals boven ook al gezegd hou ik zelf wel van een beetje divers sfeertje op straat.
 
Ik ben vorig weekend over de wallen gelopen omdat ik daar vlakbij moest zijn, nou het was alsof Corona niet bestaan heeft, echt totaal overvol met toeristen. Hoe het door de week is weet ik niet, waarschijnlijk is dat nog wel rustiger.
 
Klopt deels wel en deels niet.

Zo druk is het niet meer, momenteel is het een goede mix van wandelaars en toeristen vind ik zelf. Een beetje een mengeling vind ik soms fijner dan alleen maar tussen geilende mannen te lopen.

Relatief duur is het idd wel, maar behoorlijk wat dames met goede looks. In de Doublet vind ik die in de minderheid, de Geleen kan erg goede en wat mindere dagen hebben (was onlangs wat karig) en qua SKW klopt dat, maar als je bv in A'dam woont is dat meer iets voor af en en toe.

Het parkeer-probleem snap ik wel als je van buiten komt, maar kan. niet verklaren waarom er amper over de dames geschreven wordt. De Hagenezen schrijven toch ook vooral over Geleen/Doublet, waarom zijn er dan geen A'dammers die gewoon op de fiets naar de Wallen komen en er over schrijven??
Het is heel simpel: weinig recensies betekent gewoon dat er weinig Nederlanders/Amsterdammers gebruik maken van de Wallen. Het is echt een verschrikkelijk gebied geworden qua drukte en toeristen. En als ik jou moet geloven knightrider, dan betaal je ook nog eens blauw. RDK en Singelgebied bieden veel meer waar voor je geld en daar kan je ook af en toe nog gewoon Nederlands praten.
 
Het is heel simpel: weinig recensies betekent gewoon dat er weinig Nederlanders/Amsterdammers gebruik maken van de Wallen. Het is echt een verschrikkelijk gebied geworden qua drukte en toeristen. En als ik jou moet geloven knightrider, dan betaal je ook nog eens blauw. RDK en Singelgebied bieden veel meer waar voor je geld en daar kan je ook af en toe nog gewoon Nederlands praten.
????????????????
Verschrikkelijk gebied? Het is een prachtig gebied!
Ik herken me totaal niet in de commentaren hierboven.
En al die toeristen, dat is toch gezellig? Hier is tenminste nog wat te beleven. In Duisburg waar ik eerst veel liep ligt de handel al bijna 2 jaar totaal plat vanwege de idiote maatregelen die de Duitse regering er in het geniep even heeft doorgedrukt met als doel de prostitutie in Duitsland volledig te verwoesten.
Nee, daar moet je dus echt niet meer zijn.
En, wat kan het mij verdommen dat een paar toeristen zien dat ik bij een dame naar binnen stap? Die toeristen kennen mij niet en ik ken hun niet. En geloof mij maar, sommige van die toeristen (vooral de vrouwelijke), geilen op het idee dat er een man bij een dvp naar binnen stapt. Zelfs al een keer mee gemaakt dat een toeriste mij aansprak toen ik uit de kamer stapte van een dvp. Of dat spannend was en wat de mogelijkheden daar waren vroeg ze me. Of er op de Wallen ook dvp's zijn die vrouwen toelaten voor lesbische sex. Nou, hoe lekker wil je het hebben toch? Wist je dat het in Duitsland verboden is om je als vrouw te begeven in een rosse buurt? Dat is daar puur terrein voor mannen en mocht er een vrouw van buitenaf daar binnen lopen wordt ze aangesproken en de deur gewezen. Nou, laten we blij zijn dat we nog in een vrij land wonen.

Wat betreft service, ik heb helemaal niets te klagen op de Wallen. Zie ook mijn recensies.
De slechte naam die de Wallen hebben in Nederland is puur ontstaan op de fora. Vooral de Duits georiënteerde fora maken zich hier schuldig aan. Dat slechte imago is ontstaan in de tijd dat de prostitutie in Duitsland grote vormen aan nam zo'n 15 jaar geleden. Je kon daar toen voor een habbekrats met dvp's neuken. In Amsterdam betaalde je 3 à 4 tientjes meer per sessie en velen van die wandelaars die in Duitsland gingen wandelen begonnen Amsterdam en Nederland in het algemeen weg te zetten als oplichtingspraktijken. Want in Duitsland betaalde je gewoon een paar tientjes minder dan in Nederland en in Duitsland was het aanbod groter. Opvallende is, nu in Duitsland de boel volledig in elkaar is gestort door die achterlijke corona regeltjes daar hoor je ze plotseling niet meer. En de paar raam dvp's die er nog overgebleven zijn in Duitsland vragen nu ook opeens vanaf 50 euro. Geloof mij maar, die dvp's kunnen qua service en vooral qua uiterlijk bij lange na niet tippen aan wat er op de Wallen achter de ramen staat.

Parkeerproblemen voor mensen die van buitenaf komen? Onder welke steen hebben jullie dan gelegen? Alleen al deze opmerking zegt mij dat dit soort onzin wordt geschreven door mensen die al jarenlang niet meer in Amsterdam zijn geweest. Ik parkeer altijd in Noord. Na 7 uur is het daar gewoon gratis parkeren. Paar meter lopen naar de Noord/Zuid metro en je staat letterlijk binnen 10 minuten in hartje Amsterdam. Stap je uit bij het Spui dan ben je maar een paar meter verwijderd van de Wallen. Kaartje kost 3,20 euro. Tja, als dat nog te duur is, wat zoek je dan bij een dvp zou ik zeggen.
Maar niet alleen vanuit Noord, ook vanuit de Ndsm werf of Amsterdam Zuidoost is het een kwestie van een kwartiertje om in hartje Amsterdam te komen.

Voor mij is de Wallen momenteel the place to be.
Een groot aanbod aan dames. Veel zeer mooie dames. Gezellig. Goede service. En bovenal, ik voel me daar veilig. Dat kon ik de laatste jaren van Duisburg niet meer zeggen aangezien daar vooral 's avonds allerlei vreemd gespuis rond loopt dat je gestolen waar probeert te verkopen of zit in te breken in geparkeerde auto's.
De Wallen is zo slecht nog niet. Geloof mij maar!
 
Ik deel de mening van @Hobbele hoor.

Ben wel eens kritisch op het gebied qua prijzen die de dames er uit proberen te slepen, maar niet qua looks. En de mix van mensen vind ik juist gezelliger dan een buurt met alleen maar wandelaars.

In mijn optiek zou het op de Wallen zelfs wel weer een tandje drukker mogen zodat ik wat ongestoorder kan kijken naar de dames en ze in het voorbij gaan eens kan horen als ze juist met een toerist staan te babbelen bij hun raam.
Dan zie je ze in andere hoeken, hoor je ze ff etc en grote kans dat zo'n toerist het meer voor het idee doet en toch doorloopt dus ze vormen ook nog eens geen 'concurrentie' als je bij die dame naar binnen wilt.

Vandaar dat ik mij oprecht afvroeg waarom er zo weinig recensies over de Wallen dames op het forum staan.

Singel en Ruyschdael vind ik zelf juist meestal een schamele boel en daar ben ik ook nadrukkelijk banger om bekenden tegen te komen. Op de Wallen kun je altijd zeggen dat je ergens een biertje hebt gedronken en het gebied toch weer uit moest......

En veel toeristen zorgen er ook juist voor dat je niet opvalt....
 
Ik deel de mening van @Hobbele hoor.

Ben wel eens kritisch op het gebied qua prijzen die de dames er uit proberen te slepen, maar niet qua looks. En de mix van mensen vind ik juist gezelliger dan een buurt met alleen maar wandelaars.

In mijn optiek zou het op de Wallen zelfs wel weer een tandje drukker mogen zodat ik wat ongestoorder kan kijken naar de dames en ze in het voorbij gaan eens kan horen als ze juist met een toerist staan te babbelen bij hun raam.
Dan zie je ze in andere hoeken, hoor je ze ff etc en grote kans dat zo'n toerist het meer voor het idee doet en toch doorloopt dus ze vormen ook nog eens geen 'concurrentie' als je bij die dame naar binnen wilt.

Vandaar dat ik mij oprecht afvroeg waarom er zo weinig recensies over de Wallen dames op het forum staan.

Singel en Ruyschdael vind ik zelf juist meestal een schamele boel en daar ben ik ook nadrukkelijk banger om bekenden tegen te komen. Op de Wallen kun je altijd zeggen dat je ergens een biertje hebt gedronken en het gebied toch weer uit moest......

En veel toeristen zorgen er ook juist voor dat je niet opvalt....
Precies dat is mijn mening!
Wat jij zegt over het observeren van dames herken ik. Als ze weer eens met een toerist staan te praten kun je ze mooi ongestoord bekijken en zie je direct wat gedragingen van de desbetreffende dame die kunnen duiden op een goede of slechte service. Als je in Duisburg bijvoorbeeld 2 keer langs een dame loopt zonder er naar binnen te gaan beginnen ze je bij de derde keer gewoon verrot te schelden. Wat je daar in godsnaam doet de hele avond langs haar kamer te lopen. In Duitsland vind ik de dvp's sowieso stukken arroganter dan in Nederland. Sommigen hebben een verbeelding waar je "U" tegen zegt. Ze stellen zich aan alsof ze de koningin zijn. Denk dan weleens van, wat wil je nou, je staat hier de hoer uit te hangen en dan kijk je neer op je potentiële klanten die jou geld moeten brengen? Denk dat dit gedrag mede komt doordat die dvp's in Duitsland allemaal een pooier hebben. In Duisburg zie je dat die dvp's aan het einde van de middag allemaal worden aangevoerd in foute Mercedessen en BMW's met achter het stuur zo'n buitenlandse pooier met blockhead kapsel. Gekke is dat die meiden zich allemaal heel wat voelen als ze uit die foute bakken stappen en je geen blik waardig gunnen. Als je dan later voor de kamer staat en ze voelen dat je hen geld gaat brengen maken ze je opeens van alles wijs. Negeer je ze dan vloeken ze tegen je en sommige beginnen zelfs te spugen. Nou, dit heb ik in Amsterdam nog nooit mee gemaakt en ook niet dat dames worden aangevoerd in foute Duitse bakken. De meesten komen allemaal lopend, met het OV of met de taxi. En dat vind ik een goed teken. Aan het gedrag van de dames op de Wallen zie je ook dat ze er voor hun eigen money staan. Echt, sommige ben ik in de afgelopen jaren al honderden keren voorbij gelopen en toch blijven ze steeds lachen en blijven ze super vriendelijk. Kijk, dat is de professionele uitstraling die ik zoek!
Ik vind de Wallen gewoon top.
 
Als je in Duisburg bijvoorbeeld 2 keer langs een dame loopt zonder er naar binnen te gaan beginnen ze je bij de derde keer gewoon verrot te schelden. Wat je daar in godsnaam doet de hele avond langs haar kamer te lopen. [...] Negeer je ze dan vloeken ze tegen je en sommige beginnen zelfs te spugen.
? Gaat er lekker aan toe in die Laufhäuser dan. Ben nooit in zoiets geweest en als ik het zo lees is dat maar goed ook.
 
? Gaat er lekker aan toe in die Laufhäuser dan. Ben nooit in zoiets geweest en als ik het zo lees is dat maar goed ook.
Niet iedere dame doet dat hoor. Maar verscheidene wel. Je hebt daar ook 2 nieuwere panden waar het er wat "netter" aan toe gaat.
Aan de andere kant overheersen wel de oudere panden waar je echt het idee hebt in een ghetto rond te lopen. Niets voor niets noemen ze die in Duisburg de "Ghettohäuser".
En de buurt eromheen is de laatste jaren ontzettend achteruit gegaan. Niet dat het 10 jaar geleden een nette buurt was, dat bepaald niet, maar nu is het er wel erg rauw en smerig geworden. Je moet daar echt oppassen. Allerlei tuig hangt daar rond en regelmatig worden daar ook daadwerkelijk mensen overvallen.
Laatste jaren werd ik ook steeds banger om mijn auto daar te parkeren. Weleens een keer gehad dat ik terug kwam bij mijn auto en dat er allerlei Oostblok tuig omheen hing. Nou, daar wordt je bepaald niet vrolijk van kan ik je zeggen. De wijk Hochfeld waar de laufhausen zijn behoort tot de meest arme en criminele buurten van Duitsland dus dat wil wel wat zeggen. De buurt wordt de laatste jaren compleet overheerst door Oostblokkers. Zoals het in de Duitse media wordt geschreven, Hochfeld is het levende bewijs van het falende Duitse "wir schaffen das" integratiebeleid. De situatie is daar volledig uit de hand gelopen. Oostblokbendes maken daar de dienst uit en geen agent die daar nog durft op te treden. Tja, hier in Nederland klagen we weleens over onze politici, maar denk dat we echt blij mogen zijn dat we in Nederland wonen.
In Amsterdam heb ik ook echt geen angst om mijn auto te parkeren. Zet hem altijd in Noord neer dichtbij dat winkelcentrum Boven't IJ. Dat is gewoon een normale Nederlandse wijk en maak je geen rare dingen mee. Snap ook niet die argumenten van een paar leden hier dat het onmogelijk is in Amsterdam te parkeren. Nou, ik ken tig plekken in Amsterdam waar je zeer goed en veilig kan parkeren en na 19 uur zelfs helemaal gratis. Vanuit Noord sta je met de metro binnen 10 minuten in hartje Amsterdam en die dingen rijden om de paar minuten. Zelfs 's avonds laat nog. Wat wil je nog meer. Die 3,20 euro voor een kaartje kosten mij de kop niet. Snap werkelijk niet dat er nog mensen zijn die met hun auto de binnenstad in rijden. Je kan er nauwelijks parkeren en als je er al een plekje vind is het duur. Bovendien ben je veel langer onderweg dan met de metro. Tja, die metro hebben ze niet voor niets gebouwd. Die is bedoeld om de binnenstad qua verkeersdrukte te ontlasten. En het is ook de bedoeling dat mensen daar gebruik van maken.
 
Spijker op de kop @Hobbele.

Overigens wordt een deel van de dames hier ook aangevoerd via anonieme auto's hoor. Die rijden tot hoekje Zeedijk/Nieuwmarkt of dat bruggetje halverwege de Zeedijk bij de Geldersekade, dame stapt uit, auto rijdt door.
Maar zo guur als Duisburg is het iig niet.

In mijn optiek zijn de Wallen juist door de bonte mix van wandelaars, toeristen, dagjesmensen, bewoners erg gezellig doorgaans.
Alleen in een wat gerichtere wijk liggen de prijzen lager en is de service wat relaxter.

Verschilt ook per persoon waar je je thuis voelt. Bij de Doublet in Den Haag loop ik meer rond voor de fun, maar de dames vind ik er doorgaans gewoon echt niet aantrekkelijk en het volk op straat vind ik ook niet fijn. Dan kan ik meer met de verstilde Geleenstraat waar relaxtere mannen rond wandelen en ik de dames mooier vind.
Het SKW in Antwerpen spant wat mij betreft de kroon qua looks van de dames/prijs combi, hoewel ik er nog niet genoeg van weet om de service vol te beoordelen.
Ruysdael en Singel gebieden heb ik ieder minstens 5x geprobeerd, maar slechts 1x ergens naar binnen gestapt. Het is me toch te schamel qua aanbod daar, echte babes zie ik er niet staan....wellicht meer hoeren die voor een redelijke prijs een goede service bieden, maar ik ga voor de babes en daarvoor moet je voor mijn gevoel in Amsterdam toch echt bij de Wallen zijn....maar correct me if I'm wrong....
 
Juist, zo is het wel @knightrider.
Doublet in Den Haag vind ik wel dat typische rosse buurt sfeertje hebben. Maar inderdaad, de dames, op een uitzondering na, behoren qua uiterlijk niet tot de top. Qua uiterlijk vallen de dames daar goed te vergelijken met wat je tot kort voor de corona in Duisburg aantrof. Meer de girl-next-door types. Dat was trouwens 10 jaar geleden in Duisburg wel anders. Toen zaten daar ook echt beeldschone babes. Maar dit soort dames zijn, mede door de opkomst van roma dames die met hun lage prijzen de markt stuk maakten en de anti prostitutie maatregelen die de Duitse regering invoerde, de laatste jaren daar verdwenen.
Dames moeten zich in Duitsland officieel laten registreren als dame van plezier. Nou, veel dames hebben nog andere toekomstplannen en kijken dus wel uit. Het zal in de toekomst tijdens een sollicitatiegesprek maar naar boven komen dat je enige jaren geleden als hoer achter de ramen hebt gestaan. Dan kan je je professionele toekomst wel op je (mooie) buikje schrijven. Vroeger zag je in Duitsland veel dames die in de clubs en in de rosse buurten in de weekends wat bij klusten, dat zie je dus door dit soort maatregelen niet meer. Helaas waren dat wel de mooiere dames met de betere services:cry:.
Verder vind ik de doublet ook best wel druk en loopt er ook veel fout volk rond. Beetje hetzelfde soort als in Duisburg. Dan kan je beter wat toeristen om je heen hebben lopen zoals op de Wallen. Ook vind ik de hygiëne rondom de Doublet niet optimaal. Wat als je daar naar het toilet moet? Dan kun je daar geen kant op. Vind dat een beetje smerig, pissen in die bakken die daar staan en wat ontzettend stinkt en daarna bij een dame de kamer op. Nee, laat maar. Dat is in Amsterdam veel beter. Horeca genoeg daar waar je zo naar binnen loopt en gebruik kan maken van het toilet en je handen wassen.
En verder, ach, ik woon zelf in het Oosten van het land, weinig mensen die mij kennen in Amsterdam. Dus bang om daar "betrapt" te worden ben ik ook niet.
Heb dat trouwens nooit echt gehad dat bang om betrapt te worden. 1 keer in Essen een nogal bekende Twentenaar in het zakenleven tegen het lijf gelopen. Hij herkende mij aangezien ik jarenlang als kelner heb gewerkt bij de grootste horecafamilie van Nederland. Hij wist zijn eigen helemaal geen houding meer aan te nemen. Ik heb hem gewoon gegroet. Immers, waarom zou ik hem verlinken? We lopen daar allebei voor hetzelfde toch?
Ja, het SKW in Antwerpen vind ik ook schitterend. Met recht het mooiste red light gebied van Europa. Dat mysterieuze sfeertje daar alleen al! En volop stunners achter de ramen die over het algemeen ook nog eens hele eerlijke en goede service geven voor een schappelijke prijs. Ik maak er altijd een compleet dagje uit van. Antwerpen is verder namelijk ook een schitterende stad met vriendelijke mensen. Ik kom daar graag. Er is alleen 1 maar, en dat is de afstand. Toch een enkeltje van 285km voor mij. Weer thuis kan ik bij de lokale pomp met de huidige benzineprijzen gewoon 90 euro afrekenen en dan rijd ik met een Renault middenklasse auto met 1.3 liter motor. Dan geef je in het SKW 50 euro uit voor een dame en kun je bijna het dubbele later gaan afrekenen bij de pomp. 150 euro voor een 20 minuten raamnummertje, hoe goed deze ook mag zijn, wordt mij dan toch iets te veel van het goede. Maar goed, daar heb je dan wel weer een hele leuke dag voor gehad. Dat dan weer wel. Misschien binnenkort maar weer eens gaan bezoeken dat SKW;)
 
Mee eens @Hobbele, maar wat bedoel je precies met het mysterieuze sfeertje van het SKW? Supermooie dames staan er tussen en het zijn veel ramen naast elkaar in die straten, maar wat maakt het mysterieus? Of doel je puur op het feit dat je dan net over de grens op ietwat vreemd grondgebied wandelt, dat dat het spannender maakt? :)
 
Mee eens @Hobbele, maar wat bedoel je precies met het mysterieuze sfeertje van het SKW? Supermooie dames staan er tussen en het zijn veel ramen naast elkaar in die straten, maar wat maakt het mysterieus? Of doel je puur op het feit dat je dan net over de grens op ietwat vreemd grondgebied wandelt, dat dat het spannender maakt? :)
Met mysterieus bedoel ik de hele entourage daar. De uitstraling. De oude gebouwen, de oude kasseien straatjes eromheen, het feit dat het vlak aan de haven ligt, de omvang van het gebied, de verlichting s'avonds....... Het is een totaal andere setting als bijvoorbeeld in Duitsland.
 
@Hobbele en @knightrider ik ben heel veel met jullie eens hoor, vind de Wallen ook nog steeds een leuk gebied met een leuke sfeer. En mij interesseert het ook geen moer of toeristen me naar binnen zien gaan, ken ze toch niet ? maar wilde op 2 dingen ingaan.
Een aantal mensen vindt dat het wel meevalt met het aantal toeristen, nou doordeweeks wel vind ik maar ga niet op zaterdagavond dat is gewoon niet te doen. En dat toeristen geen concurrentie zijn is in mijn geval niet zo, ik heb vaak een duidelijke voorkeur bij wie ik wil gaan en als 1 van de dvp's waar ik lange tijd klant van ben erg lang bezet is dan is het bijna altijd een toerist. Dat zegt ze dan gewoon de volgende keer. Zelfs 1 keer van haar gehoord die man heeft 1000 euro! betaald, was een Engelse toerist. En een paar honderd voor 2 of 3 uurtjes nog veel vaker meegemaakt. Maar met jullie eens heren, ik ga er nog steeds graag naartoe.
Veel wandelplezier!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan