Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
is de grieks/bulgaarse angela alweer gespot? ze stond voorheen op de trompettersteeg (laatste raam grachtkant) . heeft iemand enig idee waar ze nu staat?
Gisteren wel even gepraat met een bloedmooie Bulgaarse dame op de Oudezijds Achterburgwal. Zij staat op nummer 67 raam 1. Dat is het eerste raam rechts naast de Redlight Bar. Zij noemt zich Antonia en is werkelijk een bloedmooie dame. Zeer bruine huidskleur, prachtig koppie en een paar D cup silliconen waar je stil van wordt. Wat een mooi lekker wijffie is dit zeg! Heb haar daar al meermaals gespot en zij wordt erg vaak geboekt. Meestal is het gordijntje wel dicht. En de schaarse keren dat je haar wel spot staat er wel weer een wandelaar voor haar deur om direct bij haar naar binnen te gaan. Zij is denk ik wel 1 van de meest geboekte dames op de Wallen. Paar weken terug sprak een wandelaar die haar net had bezocht mij aan en was ontzettend enthousiast over de kwaliteiten van deze Antonia.
Helaas had ik de pijp goed leeg na 2 zeer geslaagde bezoekjes anders was ik zeker bij haar naar binnen gegaan. Zij komt aan het raam super spontaan over en ik krijg een heel goed gevoel bij haar. En mijn voorgevoel laat mij niet vaak in de steek. Zij moet dus wel een topper zijn. Volgende keer als ik er weer ben ga ik haar zeker bezoeken want Antonia is een donders mooie dame.

Gisteren, op een maandagavond nog wel, viel er veel moois te spotten op de Wallen. Bezetting was bijzonder goed. En dat voor een maandag avond.
Ik weet niet hoe momenteel de bezetting is in het SKW, maar het Wallengebied heeft momenteel zekers de mooiste line-up qua vrouwen in Europa.
Ik vind er precies dat wat ik zoek. Namelijk toppers qua uiterlijk en service en heel veel siliconen geweld waar ik zo gek op ben. Wat staan hier een donders mooie dames achter de ramen zeg! Zo'n line up ben ik nooit ergens tegen gekomen. Ook niet in de goede tijden in Duitsland.
Het is maar goed dat ik zelf niet in Amsterdam woon anders was mijn bankrekening zo leeg.
Ik verheug me nu al weer op volgende week. Hoop dat het weer de komende tijd een beetje mee blijft werken want alles speelt zich hier natuurlijk wel buiten af. Maar dat maakt het dan ook weer zo speciaal en gezellig. En dat typische sfeertje daar...........ik ben er dol op!
 
het Wallengebied heeft momenteel zekers de mooiste line-up qua vrouwen in Europa.
Ik vind er precies dat wat ik zoek. Namelijk toppers qua uiterlijk en service en heel veel siliconen geweld
Volgens mij is deze discussie al eens eerder gevoerd, maar dat de meeste vrouwen op de Wallen 'toppers' zijn qua service waag ik toch echt wel te betwijfelen (tenzij je doelt op een handjevol specifieke vrouwen, dat kan natuurlijk). De meeste vrouwen spitsen namelijk hun dienstverlening toe op toeristen en hebben daardoor weinig baat bij het opbouwen van een langdurige klantrelatie. Wij zijn weliswaar Nederlanders, maar desondanks betekent dat (althans naar mijn ervaring) niet dat wij opeens anders behandeld worden.

Ik vind juist dat de prijs-kwaliteitverhouding van de service heel erg slecht is, waarbij veel dames je ook nog eens proberen uit te pezen. Ik vind 100 Euro voor ~20 minuten pijpen+neuken in principe nog wel redelijk (sommige mensen beweren dat dit 50 is -- ja, misschien bij de veel minder aantrekkelijke dames), aangezien de dames vaak bloedmooi zijn en de huren in Amsterdam torenhoog. In ruil daarvoor krijg je echter vaak een zeer beperkte en 'robotische' (op de automatische piloot) dienstverlening, tot op het punt dat je het (naar mijn mening) nauwelijks seks meer kan noemen. Kan zijn dat ik telkens de 'verkeerde' dames uitkies (type plastic Instagrammodel), maar ik vind de dienstverlening juist erg vaak tegenvallen en de meeste dames lijken qua gedrag op gehaaide zakenvrouwen. Ik vind het een soort van fastfood-seks (nóg meer dan in andere raamgebieden), om het kort en treffend samen te vatten.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is deze discussie al eens eerder gevoerd, maar dat de meeste vrouwen op de Wallen 'toppers' zijn qua service waag ik toch echt wel te betwijfelen (tenzij je doelt op een handjevol specifieke vrouwen, dat kan natuurlijk). De meeste vrouwen spitsen namelijk hun dienstverlening toe op toeristen en hebben daardoor weinig baat bij het opbouwen van een langdurige klantrelatie. Wij zijn weliswaar Nederlanders, maar desondanks betekent dat (althans naar mijn ervaring) niet dat wij opeens anders behandeld worden.

Ik vind juist dat de prijs-kwaliteitverhouding van de service heel erg slecht is, waarbij veel dames je ook nog eens proberen uit te pezen. Ik vind 100 Euro voor ~20 minuten pijpen+neuken in principe nog wel redelijk (sommige mensen beweren dat dit 50 is -- ja, misschien bij de veel minder aantrekkelijke dames), aangezien de dames vaak bloedmooi zijn en de huren in Amsterdam torenhoog. In ruil daarvoor krijg je echter vaak een zeer beperkte en 'robotische' (op de automatische piloot) dienstverlening, tot op het punt dat je het (naar mijn mening) nauwelijks seks meer kan noemen. Kan zijn dan ik telkens de 'verkeerde' dames uitkies (type plastic Instagrammodel), maar ik vind de dienstverlening juist erg vaak tegenvallen en de meeste dames qua gedrag lijken op gehaaide zakenvrouwen.
Dan bezoek maar eens de dames waarover ik vandaag een recensie heb geschreven. Dan praat je wel anders. En, laat even weten wat je er van vond.
Opvallende is dat kritiek op de Wallen vooral wordt geuit door wandelaars die blijkbaar nooit zelf op de Wallen shoppen. Kritiek die dus voornamelijk is gebaseerd op vooroordelen. Ik zou zeggen, ga er nu zelf eens een keer wat rondneuzen en waag eens een gokje. Eens kijken hoe je dan praat.

De meeste vrouwen spitsen namelijk hun dienstverlening toe op toeristen

Nou, zoveel toeristen zijn er momenteel niet meer in Amsterdam. Wat deden dan gisteravond al die dames achter de ramen? Of worden die door de gemeente Amsterdam betaald om te fungeren als attractie? Nou, dacht het niet. En de dames hadden gisteren genoeg te doen.
Hoe je behandeld wordt hangt ook af van hoe je jezelf gedraagt. Ik heb genoeg wandelaars gezien vroeger in Duisburg die zich daar liepen aan te stellen als een stel kleine kinderen. Nou, dan hoef je niet verbaasd te zijn dat je een klote service krijgt toch? Wees gewoon jezelf, doe normaal en gegarandeerd dat je dan ook een goede service krijgt. Wat ook mee helpt is om je gezicht daar regelmatig te laten zien. Veel dames zien mij daar regelmatig rondlopen en bij dames naar binnen gaan. Zij weten dus dat ik daar een bekende ben en dat ze met mij geen ongein uit moeten halen. Doen ze dat wel dan ligt het verhaal zo op straat en kunnen ze verdere handel wel op hun buikje schrijven.
Bij de 2 dames die ik gisteren heb bezocht heb ik gewoon 50 euro betaald en geen cent meer. Daarvoor kreeg ik meer dan prima service. Geloof je het niet? Nogmaals, lees mijn recensies en bezoek deze dames zelf en vorm dan je oordeel. Het is zo makkelijk om op basis van aannames en vooroordelen een heel red light naar beneden te halen op een forum. Maar bewijzen daarvoor in de vorm van (slechte) recensies lees je helaas nooit.
Zo slecht zal het dus wel niet zijn in Amsterdam;)
 
Dan bezoek maar eens de dames waarover ik vandaag een recensie heb geschreven. Dan praat je wel anders. En, laat even weten wat je er van vond.
Opvallende is dat kritiek op de Wallen vooral wordt geuit door wandelaars die blijkbaar nooit zelf op de Wallen shoppen. Kritiek die dus voornamelijk is gebaseerd op vooroordelen. Ik zou zeggen, ga er nu zelf eens een keer wat rondneuzen en waag eens een gokje. Eens kijken hoe je dan praat.

De meeste vrouwen spitsen namelijk hun dienstverlening toe op toeristen ??
Nou, zoveel toeristen zijn er momenteel niet meer in Amsterdam. Wat deden dan gisteravond al die dames achter de ramen? Of worden die door de gemeente Amsterdam betaald om te fungeren als attractie? Nou, dacht het niet. En de dames hadden gisteren genoeg te doen.
Hoe je behandeld wordt hangt ook af van hoe je jezelf gedraagt. Ik heb genoeg wandelaars gezien vroeger in Duisburg die zich daar liepen aan te stellen als een stel kleine kinderen. Nou, dan hoef je niet verbaasd te zijn dat je een klote service krijgt toch? Wees gewoon jezelf, doe normaal en gegarandeerd dat je dan ook een goede service krijgt. Wat ook mee helpt is om je gezicht daar regelmatig te laten zien. Veel dames zien mij daar regelmatig rondlopen en bij dames naar binnen gaan. Zij weten dus dat ik daar een bekende ben en dat ze met mij geen ongein uit moeten halen. Doen ze dat wel dan ligt het verhaal zo op straat en kunnen ze verdere handel wel op hun buikje schrijven.
Bij de 2 dames die ik gisteren heb bezocht heb ik gewoon 50 euro betaald en geen cent meer. Daarvoor kreeg ik meer dan prima service. Geloof je het niet? Nogmaals, lees mijn recensies en bezoek deze dames zelf en vorm dan je oordeel. Het is zo makkelijk om op basis van aannames en vooroordelen een heel red light naar beneden te halen op een forum. Maar bewijzen daarvoor in de vorm van (slechte) recensies lees je helaas nooit.
Zo slecht zal het dus wel niet zijn in Amsterdam;)
Uh, sorry hoor, maar ik zeg duidelijk 'ik vind/ervaar' en dus niet 'ik heb gehoord' -- ik ben in de 3 jaren voor corona zo'n twaalf keer bij (telkens andere) raamdames op de Wallen geweest. Mijn ervaring was negen van de twaalf keer ondermaats. Ik vind deze aanname van jou dan ook nogal bot, mede omdat ik inderdaad niet de enige ben die over de kwaliteit (naar aanleiding van EIGEN ervaringen) zeurt.

Je hebt het hele jaar door volop toeristen in Amsterdam (hoewel oktober natuurlijk geen top maand is). Ik was een paar weken geleden nog op de Wallen (weliswaar op een vrijdagavond) en het wemelde er van de toeristen -- vooral Britten, Duitsers en Italianen. Er waren eigenlijk alleen maar geen/nauwelijks toeristen in de tijd tussen de lockdowns en toen was het aanbod dan ook bedroevend (de ene keer dat ik er was). Dus ja, ik ben inderdaad geneigd om te stellen dat (al dan niet dronken) toeristen tot het grootste gedeelte van de klantenkring behoren. Ik heb er wel eens over gesproken met een raamdame en die kon bevestigen dat ze nauwelijks Nederlandse klanten heeft. Maar goed, dit is allemaal anekdotisch bewijs. Jij bent trouwens ook één van de weinige gebruikers hier die meer dan incidenteel recensies schrijft over dames op de Wallen -- zegt ook wel wat. Good for you als je blij wordt van de Wallen, maar ik niet echt en ik ben niet de enige. Ik zal de eerstvolgende keer dat ik er ben eens kijken naar de dames die je opnoemt en een poging wagen, als ik ze aantrekkelijk vind (waarbij ik de lat vrij hoog leg).

Op hookers.nl waren er naar mijn herinnering (voordat ze verwijderd werden vanwege de AVG) overigens genoeg negatieve/matige recensies over dames op de Wallen. Met name de dames op de Oudekennissteeg stonden (staan?) erom bekend dat ze zelden goede service verlenen en je uitpezen. Maar goed, jij mag natuurlijk vinden wat je wilt en voor mij geldt hetzelfde. Ik denk niet dat we elkaars gedachten kunnen veranderen, dus hierbij laat ik het.
 
Laatst bewerkt:
Uh, sorry hoor, maar ik zeg duidelijk 'ik vind/ervaar' en dus niet 'ik heb gehoord' -- ik ben in de 3 jaren voor corona zo'n twaalf keer bij (telkens andere) raamdames op de Wallen geweest. Mijn ervaring was negen van de twaalf keer ondermaats. Ik vind deze aanname van jou dan ook nogal bot, mede omdat ik inderdaad niet de enige ben die over de kwaliteit (naar aanleiding van EIGEN ervaringen) zeurt.

Je hebt het hele jaar door volop toeristen in Amsterdam (hoewel oktober natuurlijk geen top maand is). Ik was een paar weken geleden nog op de Wallen (weliswaar op een vrijdagavond) en het wemelde er van de toeristen -- vooral Britten, Duitsers en Italianen. Er waren eigenlijk alleen maar geen/nauwelijks toeristen in de tijd tussen de lockdowns en toen was het aanbod dan ook bedroevend (de ene keer dat ik er was). Dus ja, ik ben inderdaad geneigd om te stellen dat (al dan niet dronken) toeristen tot het grootste gedeelte van de klantenkring behoren. Ik heb er wel eens over gesproken met een raamdame en die kon bevestigen dat ze nauwelijks Nederlandse klanten heeft. Maar goed, dit is allemaal anekdotisch bewijs. Jij bent trouwens ook één van de weinige gebruikers hier die meer dan incidenteel recensies schrijft over dames op de Wallen -- zegt ook wel wat. Good for you als je blij wordt van de Wallen, maar ik niet echt en ik ben niet de enige. Ik zal de eerstvolgende keer dat ik er ben eens kijken naar de dames die je opnoemt en een poging wagen, als ik ze aantrekkelijk vind (waarbij ik de lat vrij hoog leg).

Op hookers.nl waren er naar mijn herinnering (voordat ze verwijderd werden vanwege de AVG) overigens genoeg negatieve/matige recensies over dames op de Wallen. Met name de dames op de Oudekennissteeg stonden (staan?) erom bekend dat ze zelden goede service verlenen en je uitpezen. Maar goed, jij mag natuurlijk vinden wat je wilt en voor mij geldt hetzelfde. Ik denk niet dat we elkaars gedachten kunnen veranderen, dus hierbij laat ik het.
Er waren eigenlijk alleen maar geen/nauwelijks toeristen in de tijd tussen de lockdowns en toen was het aanbod dan ook bedroevend (de ene keer dat ik er was). Dus ja, ik ben inderdaad geneigd om te stellen dat (al dan niet dronken) toeristen tot het grootste gedeelte van de klantenkring behoren. Ik heb er wel eens over gesproken met een raamdame en die kon bevestigen dat ze nauwelijks Nederlandse klanten heeft. Maar goed, dit is allemaal anekdotisch bewijs. Jij bent trouwens ook één van de weinige gebruikers hier die meer dan incidenteel recensies schrijft over dames op de Wallen -- zegt ook wel wat.

Allemaal aannames dus die jij bovendien ook nog eens baseert op die ene keer dat je er was. Volgens jou lopen er alleen maar toeristen (dat is overigens niet waar, ik zie daar genoeg Nederlandse mannen bij dames naar binnen lopen) en dus behoren dronken toeristen tot het grootste gedeelte van de klantenkring. Heb jij daarvoor bewijzen? Zoals gezegd, ik zie er genoeg Nederlandse mannen lopen. Heb er met enkele gesproken zelfs en ook die waren dolenthousiast over de dames die zij daar bezochten. Zou het misschien zo kunnen zijn dat deze mannen geen lid zijn van fora en dus ook geen recensies schrijven? Ik schrijf ze toevallig wel maar ben 1 van de weinige die dit doet. Sowieso, als je tegenwoordig de verschillende fora bekijkt zowel de Nederlands als de Duits georiënteerde kom je erachter dat er nog bar weinig recensies worden geschreven. Meeste fora lees je alleen nog wat geouwehoer en aannames over en weer tussen verschillende wandelaars. Misschien het gevolg van de coronacrisis? Je wilt namelijk niet weten hoeveel mensen hun baan zijn verloren of het met minder moeten doen. Ik denk dat heel veel wandelaars gewoon geen geld meer hebben om nog dames te bezoeken en dat dit de voornaamste oorzaak is dat je nog maar heel weinig nieuwe recensies ziet verschijnen. En diegenen die nog wel het geld hebben om dames te bezoeken behoren blijkbaar niet tot de fora doelgroep.
En die recensies op Hookers mbt. het Wallengebied waren echt niet allemaal negatief/matig. In tegendeel zelfs.

Ik heb er wel eens over gesproken met een raamdame en die kon bevestigen dat ze nauwelijks Nederlandse klanten heeft.

Dus zij controleerde bij iedere klant hun ID kaart op afkomst en jij gelooft iedere dvp op haar mooie blauwe ogen? Trouwens, echte professionele dames doen nooit geen uitspraken over hun klantenbestand.
Ik bezoek regelmatig een ex dvp uit Duisburg privé en we babbelen heel wat met elkaar af. Maar over haar andere klanten hebben we het nooit. Interesseert me trouwens ook niet wie allemaal klant zijn bij haar.

Ik baseer mijn mening alleen op mijn eigen ervaringen op de Wallen en die zijn tot nu toe meer dan uitstekend. Dat een ander dan probeert een heel red light onderuit te halen op basis van wat aannames en een enkel bezoekje interesseert me helemaal niet. Ik schaar dit onder pure stemmingmakerij.
Daarbij heb ik ondertussen bijna 20 jaar wandelervaring. Met meer dan 2000 dames aan ervaring en heb heel wat red lights en clubs in binnen- en buitenland gezien hebbende denk ik dus wel een oordeel te kunnen vormen.
 
@Hobbele Ja ik ben het met je eens, er zijn inderdaad genoeg Nederlandse klanten bij de dames. Ten eerste praat ik er wel over met ze, en tegen mij is al heel vaak gezegd "Ik heb heel veel vaste klanten" nou dat zullen nooit toeristen zijn.
Dat andere is ook waar: heel wat mannen neuken zich een slag in de rondte en schrijven nooit wat. Moet ook iedereen zelf weten. Maar idd een paar dames die ik vaak bezet zie, en mij vertellen dat ze veel vaste klanten hebben, die heb ik hier en op Hookers nog nooit horen noemen. Dat zegt al genoeg denk ik.
 
Allemaal aannames dus die jij bovendien ook nog eens baseert op die ene keer dat je er was. Volgens jou lopen er alleen maar toeristen (dat is overigens niet waar, ik zie daar genoeg Nederlandse mannen bij dames naar binnen lopen) en dus behoren dronken toeristen tot het grootste gedeelte van de klantenkring. Heb jij daarvoor bewijzen? Zoals gezegd, ik zie er genoeg Nederlandse mannen lopen. Heb er met enkele gesproken zelfs en ook die waren dolenthousiast over de dames die zij daar bezochten. Zou het misschien zo kunnen zijn dat deze mannen geen lid zijn van fora en dus ook geen recensies schrijven? Ik schrijf ze toevallig wel maar ben 1 van de weinige die dit doet. Sowieso, als je tegenwoordig de verschillende fora bekijkt zowel de Nederlands als de Duits georiënteerde kom je erachter dat er nog bar weinig recensies worden geschreven. Meeste fora lees je alleen nog wat geouwehoer en aannames over en weer tussen verschillende wandelaars. Misschien het gevolg van de coronacrisis? Je wilt namelijk niet weten hoeveel mensen hun baan zijn verloren of het met minder moeten doen. Ik denk dat heel veel wandelaars gewoon geen geld meer hebben om nog dames te bezoeken en dat dit de voornaamste oorzaak is dat je nog maar heel weinig nieuwe recensies ziet verschijnen. En diegenen die nog wel het geld hebben om dames te bezoeken behoren blijkbaar niet tot de fora doelgroep.
En die recensies op Hookers mbt. het Wallengebied waren echt niet allemaal negatief/matig. In tegendeel zelfs.



Dus zij controleerde bij iedere klant hun ID kaart op afkomst en jij gelooft iedere dvp op haar mooie blauwe ogen? Trouwens, echte professionele dames doen nooit geen uitspraken over hun klantenbestand.
Ik bezoek regelmatig een ex dvp uit Duisburg privé en we babbelen heel wat met elkaar af. Maar over haar andere klanten hebben we het nooit. Interesseert me trouwens ook niet wie allemaal klant zijn bij haar.

Ik baseer mijn mening alleen op mijn eigen ervaringen op de Wallen en die zijn tot nu toe meer dan uitstekend. Dat een ander dan probeert een heel red light onderuit te halen op basis van wat aannames en een enkel bezoekje interesseert me helemaal niet. Ik schaar dit onder pure stemmingmakerij.
Daarbij heb ik ondertussen bijna 20 jaar wandelervaring. Met meer dan 2000 dames aan ervaring en heb heel wat red lights en clubs in binnen- en buitenland gezien hebbende denk ik dus wel een oordeel te kunnen vormen.
Ik zeg nergens dat ik er één keer ben geweest. Ik zeg dat ik er één keer ben geweest in de (korte) periode tussen de twee 'lockdowns' (en in totaal zo'n 20 keer, voor de goede orde). Er valt geen discussie met jou te voeren als jij mijn uitlatingen op een dergelijke manier (bewust) misrepresenteert (of moeite hebt met begrijpend lezen).

Ik zeg ook nergens dat alle DVP-bezoekende toeristen dronken zijn of dat (bijna) alle recensies op hookers.nl over het Wallengebied matig/slecht waren en zo kan ik wel even doorgaan. Behoorlijk kinderachtig van je om op zo'n manier je gelijk proberen te halen in plaats van te goeder trouw een discussie aan te gaan.

Het is overigens flauwekul dat de meeste mensen tegenwoordig veel minder besteedbaar inkomen hebben (althans niet in Nederland). De economie draait goed en mensen hebben flink gespaard tijdens de lockdowns. Ook op hookers.nl waren er trouwens al behoorlijk weinig recensies over de Wallen. Leg mij maar eens uit waarom er zo veel recensies geplaatst worden over de dames in de Haagse straten (waarbij de instapprijs in de Geleenstraat -- in theorie -- gelijk is aan de instapprijs op de Wallen). En ja, ik snap dat niet iedereen recensies wil schrijven op een forum, maar waarom (meer dan een handjevol) vaste klanten in Den Haag wel en in Amsterdam niet? Toeval? Of toch het feit dat toeristen tot een aanzienlijk gedeelte van de klantenkring behoren (waarbij ik niet beweer dat er helemaal geen Nederlandse klanten zijn)? Iets om over na te denken, lijkt mij.

Verder laat ik het hierbij (zei ik in m'n vorige bericht ook, maar kon het niet laten om te reageren omdat je woorden in m'n mond legt). Ik zeg gewoon wat ik zelf ervaren heb en probeer mijn mening niet aan anderen op te leggen. Jij mag jouw mening hebben en daarmee is niets mis, maar wel jammer dat je beweert dat mijn mening louter gebaseerd is op aannames.
 
Laatst bewerkt:
Feit is: al tijden wordt er aangekondigd dat er ramen zullen worden bezet: "soon". Op veel ramen overdag te zien ('s avonds ben ik er nooit). Wat betekent "soon" in het Amsterdams ?

Feit is: het is maar net wie je het vraagt. Ik ken dames die zeggen voornamelijk lokale (vaste) klanten te bedienen. Anderen genieten naar eigen zeggen grotendeels van een toeristenklandizie - ook overdag. En er zijn dames met een "gemengd bestand". Pakken wat je kunt, nietwaar.

Maar pas als "soon" "today" wordt, kan er een ècht sociologisch onderzoek plaatsvinden naar de overdagsituatie.

Duur ? Ik ken dames die voor mij als vaste klant het "oude tarief" hanteren waarvoor ik dan méér krijg dan wat de toerist soms voor Euro 100-150 krijgt.

Het is maar net wie wie ontmoet.

Hot is cool, maar elkaar bestrijdende heethoofden ... ? Wat de Wallen betreft lijkt een nieuwe relativiteitstheorie me gepast.
 
Het is inderdaad wel opvallend dat er over Den Haag veel meer geschreven wordt dan over Amsterdam, maar het is denk ik toch ook een kwestie van dat NL mannen ze wel bezoeken en er niet over schrijven.
Ik trek ook het boetekleed aan, heb 1 recensie staan maar ben veel vaker geweest. Je mag me egoïstisch vinden maar de leukste dames, daar wil ik zo vaak mogelijk naartoe en die deel ik niet hier. Als ik iemand 1 of 2 keer bezoek hoeft het niet heel slecht te zijn, maar dan schrijf ik hier wel over. Zoals Kati, wel leuk, maar ik heb andere voorkeuren. En ook al een tijd niet gezien.
 
Wat ik denk dat misschien een rol kan spelen is wat de een als een geweldig bezoek ziet de ander zo niet ziet, zowel aan dame als aan de Wallen.
Begon ergens eind jaren 80 op de Wallen met wandelen, het verschil met nu is enorm in mijn ogen... zeker op een zaterdagavond waar het toen gezellig druk was kan je nu soms niet meer wandelen en slechts stapvoets met de horde mee.
Zowiso denk ik dat je nu beter rond het Singelgebied kan wandelen of de Ruysdaelkade, geen toeristen en betere kwaliteit/prijs.
 
Wat ik denk dat misschien een rol kan spelen is wat de een als een geweldig bezoek ziet de ander zo niet ziet, zowel aan dame als aan de Wallen.
Dus jij denkt dat ik niets gewend ben??
Nou, ik ben de beste Duitse serviceclubs gewend. Denk aan Acapulco Gold, Penelope en de clubs waar vroeger de ultra optic en service toppers rond liepen zoals een Golden Time.
Op de Vulkaan in Duisburg heb ik door de jaren heen zo'n 900 dames gedaan! Ben bekend in alle red lights van het Ruhrgebiet. Heb door de jaren heen zo'n 25 verschillende clubs in Duitsland bezocht. Dus ja, ik ben best wel wat gewend en ik kan je vertellen dat alle dames die ik tot nu toe op de Wallen heb gehad qua service zeer zeker kunnen concurreren met die in Duitsland. Ja, soms nog beter zijn en qua uiterlijk meestal 10 X zo knap zijn als die in Duitsland.
Trouwens, reden dat ik 4 jaar geleden eens een keer in Amsterdam ging kijken was dat het in Duitsland steeds minder werd en service toppers verdwenen.
Die moet je daar nu helemaal met een lampje zoeken dankzij de idiote corona regels van Merkel. Trouwens, dames in het algemeen moet je daar met een lampje zoeken. De prostitutie in Duitsland is zo goed als dood.

Het is overigens flauwekul dat de meeste mensen tegenwoordig veel minder besteedbaar inkomen hebben (althans niet in Nederland). De economie draait goed en mensen hebben flink gespaard tijdens de lockdowns.

Flauwekul?? Nou, ik zie anders nergens geen tekenen dat mensen flink hebben gespaard en goed geld hebben. Als ik over de A1 richting Amsterdam rijdt en ik kijk zo eens wat er allemaal van een oude bakken van auto's om mij heen rijden dan denk ik vaak, Roemenië en Polen hebben een mooier wagenpark als die in Nederland. Mijn overbuurman heeft altijd een top baan gehad. Groot vrijstaand huis, dikke lease BMW voor de deur. Paar weken geleden verdween die dikke wagen opeens. Er kwam een oude bak uit 2003 voor in de plaats. Nu staat er een bordje "te koop" in de tuin. Blijkt dat de beste man zijn baan is verloren dankzij de crisis. En zo ken ik nog wel een paar voorbeelden. Kom maar eens kijken in het Oosten van het land in steden als Enschede en Almelo. Loop er eens door wat wijken. Nou, de armoede straalt er van af.
Maar laat maar. Laat jij de mensen maar mooi geloven dat de service op de Wallen kloten is. Ik heb er alleen maar voordeel bij. Want hoe minder druk het daar is, des te meer kansen heb ik om bij die dames binnen te komen die ik graag wil doen:geek::D:p.
Eigenlijk zou ik ook moeten stoppen met het schrijven van recensies op dit forum. Waarom zou ik mensen zoals jij die alleen maar bezig zijn de boel af te kraken en te slopen wijzer moeten maken dan dat ze zijn en te laten profiteren van mijn goede ervaringen?

Het is inderdaad wel opvallend dat er over Den Haag veel meer geschreven wordt dan over Amsterdam, maar het is denk ik toch ook een kwestie van dat NL mannen ze wel bezoeken en er niet over schrijven.

Ik waag maar een gokje. Misschien omdat er op de Wallen een ander soort, kapitaalkrachtiger, publiek rond loopt die gewoon geen tijd heeft om allerlei recensies op internet te smijten? Als ik eens op de Wallen met wat andere wandelaars in contact kom en ik vraag ze of ze de fora kennen hebben ze geen idee. Ze hebben nog nooit gehoord van een Girlsreview, Citygirl, IJsberenforum, Relaxxxboard of hoe ze ook allemaal mogen heten. Hookers kennen ze dan wel weer uit het verleden vanwege die affaire toen met Rob Oudkerk. Komt bij dat de dames in Den Haag tegen lagere prijzen werken dan die in Amsterdam. Op de Doublet scoor je makkelijk een date voor 3 tientjes. En door de concurrentie zijn er op de Geleen ook genoeg dames die een date doen voor dat geld. Misschien dat er daarom meer wordt over geschreven? Is maar een gokje;). Heel veel forumwandelaars zijn en blijven gewoon centen neukers. Zelfde als toentertijd dat op de Duitse georiënteerde fora de hele prostitutie in Nederland met de grond gelijk werd gemaakt. Waarom? Omdat het in Duitsland op bepaalde plekken gewoon stukken goedkoper was. Dat je daarvoor genoegen moest nemen met een stelletje derderangs zigeuners zetten ze er dan voor het gemak maar even niet bij!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gisterenavond ook even gecheckt op de wallen, aanbod viel tegen, weinig interessants op het gebied van zeer grote en neppe lichaamsmodificaties.
Dinsdagavond moet je niet gaan. Dat is de magerste avond van de week qua dames.
Maar zelfs dan is het aanbod op de Wallen nog 30 X beter dan momenteel in de Duitse red lights.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In het Singelgebied had je voor de corona-break de 2 Bulgaarse zussen Maria en Selena met regelmaat in de ONS staan. (Of het echt zussen zijn is iets wat wij niet zullen weten maar als het toneelspel was dan wel goed toneelspel ;)) Heeft iemand deze toppers nog tegen het lijf gelopen?
 
Hey @Dekerkos Nee die 2 Bulgaarse zussen ken ik niet, maar ik vind het wel een beetje vreemd van je als je zelf Elizabeth (ONS 5) aanraadt en verbaasd bent dat anderen niet over haar schrijven. Dan reageer ik op jouw bericht met de vraag welke dagen ze dan werkt en dan zeg je er helemaal niets op. Waarom begin je er dan over dat ze niet meer fans heeft, ik zou graag haar eens bezoeken maar zie haar nooit de laatste tijd. Alvast bedankt als je nog reageert ?
 
Vandaag overdag door de Stoofsteeg heen gelopen en er was best wel een mooie bezetting met mooie dames er tussen. Ik was er alleen doorheen gelopen maar ik schat dat ongeveer 70% van de ramen bezet waren (sommige open en anderen 'bezig'). Valt me reuze mee en ik ben zeker positief verrast hierdoor.
 
De dames in de stoofsteeg stonden eerder bijna allemaal in de dolle begijnen steeg ( in Amsterdam) en de trompettersteeg. Met aan de oneven kant Simona met haar pornolijf.
Ja, de uitbaters van de panden hebben de boel wat gehergroepeerd.
Omdat er nog weinig kamers verhuurd werden rondom de kerk als gevolg van corona heeft men deze tijdelijk gesloten en de dames rondom de grachten bij elkaar gezet.
Een goede zet want zo heb je als wandelaar het totale aanbod mooi bij elkaar en hoef je geen kilometers te lopen langs soms lege ramen om alle dames te checken.
Dat er hier en daar nog een dame staat is ook niet goed voor de bedrijvigheid in zo'n buurt. Nu alles mooi bij elkaar staat is het in het grachtengebied weer lekker druk. En dat is ook donders goed voor de daar aanwezige horeca.
 
Terug
Bovenaan Onderaan