Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, de uitbaters van de panden hebben de boel wat gehergroepeerd.
Omdat er nog weinig kamers verhuurd werden rondom de kerk als gevolg van corona heeft men deze tijdelijk gesloten en de dames rondom de grachten bij elkaar gezet.
Een goede zet want zo heb je als wandelaar het totale aanbod mooi bij elkaar en hoef je geen kilometers te lopen langs soms lege ramen om alle dames te checken.
Dat er hier en daar nog een dame staat is ook niet goed voor de bedrijvigheid in zo'n buurt. Nu alles mooi bij elkaar staat is het in het grachtengebied weer lekker druk. En dat is ook donders goed voor de daar aanwezige horeca.
Ik denk zelf eerder dat hier een uitrook beleid van de gemeente achterzit om alle panden te sluiten dan dat dit een actie is van de uitbaters. In de trompetter en dollebegijn steeg zitten nu ateliers waar ze groezelige zeepjes maken. Dit is nooit kosten dekkend natuurlijk. La Vie en Rose is nog steeds open maar die dames krijgen veel minder aanloop omdat toeristen die plek niet makkelijk weten te vinden.
Uiteindelijk wil de gemeente alle ramen verplaatsen naar een uithoek van de stad met een soort shopping mall met dames. Met een groot parkeer terrein vol pooiers in mercedes en bmw's. Daar zal ik niet heen gaan.
 
Ja, de uitbaters van de panden hebben de boel wat gehergroepeerd.
Omdat er nog weinig kamers verhuurd werden rondom de kerk als gevolg van corona heeft men deze tijdelijk gesloten en de dames rondom de grachten bij elkaar gezet.
Een goede zet want zo heb je als wandelaar het totale aanbod mooi bij elkaar en hoef je geen kilometers te lopen langs soms lege ramen om alle dames te checken.
Dat er hier en daar nog een dame staat is ook niet goed voor de bedrijvigheid in zo'n buurt. Nu alles mooi bij elkaar staat is het in het grachtengebied weer lekker druk. En dat is ook donders goed voor de daar aanwezige horeca.
?????
De gemeente Amsterdam heeft de destijds eigenaar begin 2021 een gigantisch bod gedaan op de panden naast de smalle steegjes waar hij onmogelijk nee tegen kon zeggen. Het bedrag zal ooit wel ergens uitlekken maar het schijnt echt zeer hoog geweest te zijn. Waarschijnlijk hoopt de gemeente doordat nu het hart van de wallen dicht is dat de rest ook langzaam naar de knoppen gaat.

Eén van de eisen was/is dat de eigenaar daarna zijn kantoor moest sluiten en met de kamerverhuur moest stoppen. De gesloten panden naast de smalle steegjes gaan dus nooit meer open want ze zijn nu, net als het voormalige kantoor boven de kamers, in handen van de gemeente.
De eigenaar heeft echter direct zijn overige panden (oa diverse in de Stoofsteeg) verkocht aan een andere partij, die een nieuw kantoor heeft opgezet.
Dit is niet de Rooms2Rent die al tijden aankondigt binnenkort open te gaan

Een deel vd Bulgaarse / Romeense dames kende elkaar goed en wilde bij elkaar blijven en heeft ervoor gekozen samen naar de Stoofsteeg te verhuizen.
 
Onzin.
?????
De gemeente Amsterdam heeft de destijds eigenaar begin 2021 een gigantisch bod gedaan op de panden naast de smalle steegjes waar hij onmogelijk nee tegen kon zeggen. Het bedrag zal ooit wel ergens uitlekken maar het schijnt echt zeer hoog geweest te zijn. Waarschijnlijk hoopt de gemeente doordat nu het hart van de wallen dicht is dat de rest ook langzaam naar de knoppen gaat.

Eén van de eisen was/is dat de eigenaar daarna zijn kantoor moest sluiten en met de kamerverhuur moest stoppen. De gesloten panden naast de smalle steegjes gaan dus nooit meer open want ze zijn nu, net als het voormalige kantoor boven de kamers, in handen van de gemeente.
De eigenaar heeft echter direct zijn overige panden (oa diverse in de Stoofsteeg) verkocht aan een andere partij, die een nieuw kantoor heeft opgezet.
Dit is niet de Rooms2Rent die al tijden aankondigt binnenkort open te gaan

Een deel vd Bulgaarse / Romeense dames kende elkaar goed en wilde bij elkaar blijven en heeft ervoor gekozen samen naar de Stoofsteeg te verhuizen.
Dit is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Gewoon stemmingmakerij dit!
Waarom is dan La Vie en Rose (zowel bordeel als bar) nog gewoon geopend en werken daar nog dagelijks dames??
Verklaar je maar eens nader.:unsure:
Verder zie je in dat gebied geen enkele verandering. En dat terwijl de boel volgens jou al maandenlang is overgenomen door de overheid. Of begint de overheid daar dan zelf met het uibaten van peeskamertjes? Haha....nieuw verdienmodel van de overheid misschien?
De gesloten peeskamertjes zijn nog steeds ingericht als peeskamertjes en zijn klaar om op ieder moment weer in gebruik te worden genomen.
Als straks het aanbod weer op peil is worden die kamers gewoon weer in gebruik genomen.
 
Dat is volgens mij niet zo Hobbele.
Verhaal van @AmsterdamIsTop klopt grotendeels.
St. Annenkwartier gaat niet meer open voor prostitutie. La Vie en Rose was een ander verhaal qua eigenaar en blijft daardoor wel bestaan, maar zit nu in een moeilijke positie (lijkt me), omdat er een heel gebied van gesloten straatjes tussen hun en de rest van de Wallen zit waardoor ze een soort onvindbaar eilandje zijn geworden.
 
Dat is volgens mij niet zo Hobbele.
Verhaal van @AmsterdamIsTop klopt grotendeels.
St. Annenkwartier gaat niet meer open voor prostitutie. La Vie en Rose was een ander verhaal qua eigenaar en blijft daardoor wel bestaan, maar zit nu in een moeilijke positie (lijkt me), omdat er een heel gebied van gesloten straatjes tussen hun en de rest van de Wallen zit waardoor ze een soort onvindbaar eilandje zijn geworden.
Kom maar eerst eens met bewijzen dan!
Maar ja, die zijn er niet.
Gewoon stemmingmakerij dit dus!
 
Ik kom 18 jaar op de Wallen en heb, naast dames bezoeken, goed gevolgd wat er is gebeurd (niet alleen wat de dames vertelden, ook via het PIC en enkele mensen die wel eens wat loslieten).

In 2006 begon Asscher met 'Project 1012'. Dat lijkt lang geleden en die naam bestaat niet meer. Maar wat toen is besloten is langzaam maar zeker uitgevoerd. Van der Laan heeft nog geprobeerd het St. Annenkwartier voor 'de vrouwen' te behouden. Maar de contracten met projectontwikkelaars waren getekend, daar kon de gemeente niet meer onderuit, zeiden de ambtenaren en advocaten. Alleen de overdekte passage (ex la Vie) en het Oudekerksplein vielen daar buiten.

Het heeft 15 jaar lang geduurd voor het zover was. Maar stuk voor stuk werden eigenaars/exploitanten van raambordelen tegen elkaar uitgespeeld, weggepest, verleid om te ruilen met kamers in het Singelgebied of gewoon geadviseerd te verkopen. Tekeningen hoe het St. Annenkwartier gaat worden liggen al lang klaar. De panden worden weer één geheel, zonder aparte deurtjes, zoals al te zien is aan het hoekpand Bethlehemsteeg en St. Annenstraat 21. Dan worden ook de ateliertjes opgedoekt en wordt de buurt een soort dependance van de Bijenkorf: luxe en vooral dure winkeltjes.

La Vie is nog open, ja. Maar de gemeente doet niets meer aan de riolering, ik heb het vorige week geroken. Het is het laatste gevecht, dat de gemeente natuurlijk gaat winnen. Ze hebben geduld.

De Wallen zijn een prachtbuurt. Maar de grond is duur, daar wilde gemeente geen 'viezigheid' meer (ik heb het een projectontwikkelaar horen zeggen die hier al in 2006 op aandrong. "Over twee jaar is alles weg", was het antwoord. Het duurde alleen ietsje langer).

Kortom: in de St. Annenbuurt gaan de ramen niet meer open. Hoe het met 'de gracht' zal gaan... Halsema heeft zich laten ompraten en is helemaal voor verplaatsing. Maar ook dat gaat nog even duren.

Laatst dronk ik een biertje aan de rand van de Wallen. Komt er een vrouw op me af, die vroeg: "Do you like sex? Come with me!" Prostitutie zal altijd blijven, ook op de Wallen. ;) ;)
 
En nog steeds geen bewijzen!
Waar staat dan dat de st. Annenbuurt een yuppenbuurt wordt? Ik kan daar in de media helemaal niets over vinden:(:unsure:.
Verder is niet alleen La Vie nog open, ook de ramen links in het steegje worden nog gewoon verhuurd en staan dames te werken. Hoe zit dat dan eigenlijk?
De ramen in de St. Annenbuurt zitten al maandenlang dicht. Waarom zie ik daar dan niets gebeuren? Waarom blijven de peeskamertjes gewoon peeskamertjes? Zou toch denken dat de (r)overheid dan toch tempo gaat maken met de ombouw van die buurt. Maar er gebeurt helemaal niets.

Laatst dronk ik een biertje aan de rand van de Wallen. Komt er een vrouw op me af, die vroeg: "Do you like sex? Come with me!" Prostitutie zal altijd blijven, ook op de Wallen. ;) ;)

Haha, ja, en toen ging de wekker:D:ROFLMAO:
Ik kan je 1 ding zeggen, zouden de prostitutiegebieden in Amsterdam ooit verdwijnen, dan is het definitief over en uit met de prostitutie in Amsterdam.
Op wat illegale bordeeltjes na dan. Maar daar brandt geen fatsoenlijk mens zijn vingers nog aan.
 
Dat de Wallen in de afgelopen jaren achteruit is gegaan, valt natuurlijk niet te ontkennen. Het bewijs ziet iedereen vanzelf als je er doorheen loopt. Wat ooit min of meer begon met de Goldbergersteeg is in de loop der tijd verder doorgetrokken. Dat was ook nooit meer terug gekomen, evenals elke andere pand in Sint Annenstraat, Dollebegijnensteeg, etc die nu een andere bestemming heeft gekregen. Ook nooit meer als kamer terug gekomen. Is dat bewijs? Waarschijnlijk niet het bewijs waar je naar op zoek bent, maar het is wel gebeurd. Ik wandel al bijna 30 jaar door de Wallen en dit is een trend die ik wel zie doorzetten, hoe jammer ik het ook vind.
 
Ik lees een en ander. Met plezier en met hopen korrels natriumchloride.

Het is nog geen Sinterklaas (de patroonheilige van de sekswerkers) maar de hoofdstedelijke speculatiepoppen zijn evident al uitgedeeld en elke "(s)prekende pop" weet wat hij weet als zekerheid.

Wat ik constateer is dat bijna iedere Nederlandse raambuurt in verval is in vergelijking met het floreren eertijds..

Kwantitatief en kwalitatief. Ook al is er voor wie zoekt best nog wel vertier te vinden (of voor wie zich beperkt tot "vast vertier") - wie deze degeneratie ontkent zou een optimisme-prijs moeten krijgen (een replica van een Grieks beeldje van de god Priapos lijkt me geschikt).

Het liefst concentreert men de gehele Nederlandse prostitutie op een eiland in bijvoorbeeld het IJmeer (na de seks ligt u dan uitgeteld voor Pampus), waarbij Rotterdamse waterbussen ook in die contreien dienst gaan doen.

Zolang deze goddeloze verpozing maar uit het vrome zicht blijft van dominees, paters en andere rechtgeleiden - welke laatsten druk bezig zijn de brute illegaliteit te bestrijden die zij door hun afbraakbeleid deels zelf veroorzaken ...
 
Keep on dreaming Hobbele. Je raakt een beetje in paniek geloof ik. St Annenkwartier zal echt nooit meer geopend worden. Rest van de Wallen gaat volgen. Het gaat lang duren, maar het gaat gebeuren. Zonder twijfel.
 
@Hobbele :Het verhaal van @AmsterdamWasTop:mad: sorry @AmsterdamIsTop is helaas de waarheid.

Ik weet bijna wel zeker dat de gemeente Amsterdam bepaald niet trots is op de gesloten transactie met de pandeigenaren. Hierover zal dus weinig in de media verschijnen, als je het allemaal zeker wilt weten moet je misschien eea. bij het kadaster opvragen.

En de vraag wat er met de panden gaat gebeuren? Volgens mij voorlopig even helemaal niets, net zoals de Goldbergersteeg in het Sint Annenkwartier en enkele andere gesloten ramen/panden er al jaren bijna onaangeroerd bijliggen. Spijtig, zo zouden onze zuiderburen zeggen.

@AmsterdamIsTop : sorry kerel, nogmaals mijn welgemeende excuses voor deze waardeloze grap, natuurlijk is Amsterdam nog steeds de allermooiste hoofdstad in Europa. In één woord een prachtstad!?
 
Klopt hoor dat de ramen niet meer open gaan daar. Ik heb al gezien dat de meeste van die kamers ingericht zijn als atelier en die gaan echt niet meer open.

En dat heeft niets met "stemmingmakerij" te maken. De gemeente wil er gewoon vanaf. Het sluiten st Annenkwartier zat al een jaar in de pijplijn en het is dat de gemeente geen centjes meer heeft want anders zou z in rap tempo de rest van de Wallen gaan saneren.
We kunnen er nog een paar jaar van genieten maar op een gegeven moment houdt het op. Net als Utrecht, Deventer, Arnhem, de helft van Alkmaar enz.
 
@AmsterdamIsTop : sorry kerel, nogmaals mijn welgemeende excuses voor deze waardeloze grap, natuurlijk is Amsterdam nog steeds de allermooiste hoofdstad in Europa. In één woord een prachtstad!?

Grappen mag altijd
Amsterdam was ooit een fantastische wandelstad en is inderdaad nu ver verwijderd van wat het ooit de beste wandelstad van Nederland maakte
Maar ok, ik ken de weg en vermaak me prima met een select aantal leuke dames die ik vaak al lang ken

En na het spektakel vanavond in de Arena wil ik daar nog effe van nagenieten ipv te treuren om wat ooit was
 
Tja, en nog steeds veel gelul en stemmingmakerij in dit topic. Bewijzen aanleveren? Ho maar!

Keep on dreaming Hobbele. Je raakt een beetje in paniek geloof ik. St Annenkwartier zal echt nooit meer geopend worden. Rest van de Wallen gaat volgen. Het gaat lang duren, maar het gaat gebeuren. Zonder twijfel.

Ik raak niet zo snel in paniek honingbijtje. Ik ben zeer mobiel. Gaat het ene dicht, dan zit ik zo weer in een andere club of red light.
Seks krijgen doe ik altijd. Ook al moet ik er helemaal voor naar Zwitserland rijden. Ik heb zo'n beetje alle clubs en red lights in Duitsland gehad. Ook in Den Haag, Antwerpen en Parijs ben ik geen onbekende.
Denk eerder dat bepaalde lieden hier in dit topic behoorlijk in paniek raken te zien aan de manier en de frequentie waarop er hier gereageerd wordt.

Klopt hoor dat de ramen niet meer open gaan daar. Ik heb al gezien dat de meeste van die kamers ingericht zijn als atelier en die gaan echt niet meer open.

Atelier? Naaiatelier zal je bedoelen. Want genaaid gaat er daar worden. Ook weer in de toekomst!

Ik weet bijna wel zeker dat de gemeente Amsterdam bepaald niet trots is op de gesloten transactie met de pandeigenaren. Hierover zal dus weinig in de media verschijnen, als je het allemaal zeker wilt weten moet je misschien eea. bij het kadaster opvragen.

"ik weet bijna wel zeker"?? Jij weet het dus blijkbaar helemaal niets zeker. Zoals ik al schreef, pure stemmingsmakerij hier en alles is gebaseerd op wat geruchten tussen wandelaars onderling. Net als het fabeltje dat alle dames op de Wallen tourist traps zouden zijn. Helemaal niets van wat hier wordt geschreven valt te verifiëren op basis van feiten of berichten in de media. Nogmaals, helemaal niets! Kom eerst maar eens met feiten zou ik zeggen, dan pas kunnen we verder praten.
Mensen hier raken in pure paniek omdat een deel van hun favo red light tijdelijk gesloten is. Iets wat gewoon logisch is gezien het feit dat er momenteel even wat minder dames werkzaam zijn als gevolg van corona dan normaal het geval is.

Ik was trouwens gisteren nog even in Duisburg. Nou, als jullie is een red light willen zien dat compleet ten onder gegaan is, dan moet je daar eens naar toe rijden.
Ooit een bruisend red light met een aanbod van meer dan 350 dames. Daar zijn er nu nog een stuk of 35 van over van betreurenswaardige kwaliteit type zigeuner op een heel enkele na dan. Bruikbare dames nu nog een stuk of 2 à 3.
In de straten rondom het ooit zo bruisende red light zie je de illegale prostitutie bij de dag toenemen. Ik was nog maar nauwelijks uit mijn auto en er kwam al een aftandse zigeuner naar me toe met de vraag: "hast du lust schatzie?".
Aan het aantal gebroken autoramen te zien rond dit gebied tiert de criminaliteit er meer dan weeldig.
Dus laten we niet klagen. De Wallen is nog steeds een top red light. Overvloedige keuze aan zeer mooie dames die ook nog eens een zeer goede service leveren.
 
Multiple Choice:



A. De Nederlandse Gemeenten stimuleren en bevorderen van harte de legale vergunde (raam-)prostitutie. Ook Amsterdam.

B. De Nederlandse Gemeenten weren - en indien aanwezig: beperken drastisch - de legale vergunde prostitutie. Ook Amsterdam.



A. Amsterdam vindt dat de raamprostitutie een buurt "optilt" in de vaart der volkeren.

B. Amsterdam wil de prostitutie "uit het zicht" hebben door die te concentreren in een afgelegen seksbunker, al dan niet gecombineerd met andere faciliteiten.



A. Amsterdam blijft vooralsnog vrouwvriendelijk bezig. Er zijn nog steeds vele straten "open" in drie oogstrelende wandelbuurten.

B. Amsterdam blijft manvriendelijk bezig: vele vertrouwde urinoirs in de stad zijn verwijderd, of soms vervangen, maar niet die bij de dames in de buurt. (Terwijl de Achterdammers pas kunnen gaan plassen ná 19.00 uur.)

C. Amsterdam wil op den duur de P. C. Hooftstraat verplaatsen naar de Oudezijds Achterburgwal, de buurt slechts toegankelijk zien voor draagkrachtige bewoners, kuise miljonair-bezoekers uit de Emiraten en uit China en incidentele architectuur-studenten onder leiding van de broer van Maarten van Rossum.



A. Veel ramen op de Wallen zullen worden bezet: "soon".

B. Het Engelse "coming soon" is in het Amerikaans: "when hell freezes over".



A. De Wallenbuurt is nog steeds aantrekkelijk en trekt naast "kijkers" ook tal van "gebruikers" (bij wie meer wordt gedaan dan trekken om ze - aan hun trekken - te laten komen).

B. De Wallenbuurt is (vooral in het weekeinde) een gratis toeristendierentuin (niet denigrerend bedoeld ten opzichte van de dames).



A. Realiteit: alle dames hebben pooiers,

B. Realiteit: alle pooiers hebben dames.



Wie overal "D" heeft aangevinkt …
 
Multiple Choice:



A. De Nederlandse Gemeenten stimuleren en bevorderen van harte de legale vergunde (raam-)prostitutie. Ook Amsterdam.

B. De Nederlandse Gemeenten weren - en indien aanwezig: beperken drastisch - de legale vergunde prostitutie. Ook Amsterdam.



A. Amsterdam vindt dat de raamprostitutie een buurt "optilt" in de vaart der volkeren.

B. Amsterdam wil de prostitutie "uit het zicht" hebben door die te concentreren in een afgelegen seksbunker, al dan niet gecombineerd met andere faciliteiten.



A. Amsterdam blijft vooralsnog vrouwvriendelijk bezig. Er zijn nog steeds vele straten "open" in drie oogstrelende wandelbuurten.

B. Amsterdam blijft manvriendelijk bezig: vele vertrouwde urinoirs in de stad zijn verwijderd, of soms vervangen, maar niet die bij de dames in de buurt. (Terwijl de Achterdammers pas kunnen gaan plassen ná 19.00 uur.)

C. Amsterdam wil op den duur de P. C. Hooftstraat verplaatsen naar de Oudezijds Achterburgwal, de buurt slechts toegankelijk zien voor draagkrachtige bewoners, kuise miljonair-bezoekers uit de Emiraten en uit China en incidentele architectuur-studenten onder leiding van de broer van Maarten van Rossum.



A. Veel ramen op de Wallen zullen worden bezet: "soon".

B. Het Engelse "coming soon" is in het Amerikaans: "when hell freezes over".



A. De Wallenbuurt is nog steeds aantrekkelijk en trekt naast "kijkers" ook tal van "gebruikers" (bij wie meer wordt gedaan dan trekken om ze - aan hun trekken - te laten komen).

B. De Wallenbuurt is (vooral in het weekeinde) een gratis toeristendierentuin (niet denigrerend bedoeld ten opzichte van de dames).



A. Realiteit: alle dames hebben pooiers,

B. Realiteit: alle pooiers hebben dames.



Wie overal "D" heeft aangevinkt …
Jij maakt er wel erg veel werk van!
Blijkbaar raakt het je allemaal behoorlijk. Dat jij de tijd hebt om dit soort uitgebreide posts te fabriceren?? Daar gaat toch best werk en tijd in zitten lijkt mij.
Maar.........je kan lullen wat je wil, ik zie nog steeds geen enkel bewijs dat de ramen in het St.Annengebied permanent gesloten zijn.
Ik zou zeggen, kom eens met bewijzen. Maar ja, die zijn er dus niet.
 
Godallemachtig, hoe eigenwijs wil je zijn. Met 1 minuut google kwam ik tot de volgende linkjes:







enzenzenz

Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat je er niet aan wil maar dit is toch echt de realiteit maar goed, mocht je het nog steeds stemmingmakerij vinden, so be it. Blijf dan maar hopen dat ze weer open gaan, it ain't gonna happen.
 
Godallemachtig, hoe eigenwijs wil je zijn. Met 1 minuut google kwam ik tot de volgende linkjes:







enzenzenz

Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat je er niet aan wil maar dit is toch echt de realiteit maar goed, mocht je het nog steeds stemmingmakerij vinden, so be it. Blijf dan maar hopen dat ze weer open gaan, it ain't gonna happen.
Man, dat zijn allemaal artikelen en besluiten van bijna 10 jaar geleden die liepen tot 2019. Dat is al bijna 3 jaar geleden en dus oud nieuws.
En kijk eens naar die bronnen, "degroteprostitutieleugen" :D , lijkt mij gewoon geschreven door één of andere blogger. Ja, zo kan ik ook op internet gaan bloggen dat er over 10 jaar wordt begonnen met de bouw van een megabordeel op de Zuidas en dit als waarheid gaan opschrijven. Daar kraait sowieso over 10 jaar geen haan meer naar maar brengt mij op dit moment wel lekker veel clicks en dus geld!
En FD.nl, wat is dat dan voor media? Nog nooit van gehoord.
Dit zijn allemaal òf, dubieuze bronnen, òf, al jarenlang achterhaald.
En bewijs dat de panden in het St. Annengebied permanent zijn gesloten is er nog steeds niet.
Trouwens, wel frappant dat de sluiting van deze panden is ingegaan precies op het moment van de tweede lockdown:unsure:. Of misbruikt de (r)overheid dan toch het hele corona circus om de prostitutie finaal de nek om te draaien zoals ik al vaker beweerde?

Trouwens, ook al zijn de panden in het St. Annengebied op dit moment gesloten dan nog is het totale aanbod in Amsterdam kneiters goed. Daar worden ze in Duitsland super jaloers van. Geloof mij maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"Ik zou zeggen, kom eens met bewijzen. Maar ja, die zijn er dus niet." (#288)

Bewijzen leveren was niet mijn opzet. Daar zijn anderen veel beter geëquipeerd voor dan ik.

Maar één vraag hangt - los van wat valt te bewijzen of niet - boven al deze schrijfsels (inclusief de mijne): noem één stad in Nederland waar wat werd verwijderd of afstierf op dit moment weer op dezelfde wijze als voorheen functioneert.

Maar ja, om Paulus (nee, niet die onmisbare uit Den Haag) te verhaspelen: als liefde voor hoop geloof wordt ... dan zie ik het Sint Annengebied ook weer in volle bloei ons gloedvol bedienen ...
 
En FD.nl, wat is dat dan voor media? Nog nooit van gehoord.
Dat ligt dan eerder aan jouw gebrek aan algemene ontwikkeling.

Je vraagt steeds om 'bewijs', maar dit soort zaken lenen zich niet bepaald goed voor bewijsvoerig: harde cijfers en feiten zijn simpelweg niet (of nauwelijks) beschikbaar. Je kunt er geen raketwetenschappers van de NASA op loslaten. Uiteindelijk blijft ieders oordeel over (de toekomst van) de Wallen een mening/gevoelskwestie, hoewel de ene mening beter onderbouwd kan zijn dan de andere mening.
 
Maar één vraag hangt - los van wat valt te bewijzen of niet - boven al deze schrijfsels (inclusief de mijne): noem één stad in Nederland waar wat werd verwijderd of afstierf op dit moment weer op dezelfde wijze als voorheen functioneert.
Jullie zijn gewoon allemaal angsthazen. Iets kan ik me daarbij wel voorstellen aangezien onze (r)overheden zich tijdens de coronacrisis weer eens van hun ware kant hebben laten zien. Die (r)overheden geilen maar op 1 ding en dat is macht uitoefenen op de bevolking. De bevolking naar hun pijpen laten dansen. En als de bevolking weigert deze bestraffen en hun vrijheden afnemen.
Niet voor niets staat menig ondernemer nu alweer iedere morgen met knikkende knieën op. Want, stel je voor er komt een nieuwe lockdown en ze smijten de boel weer op slot?
O ja, en die ene stad in Nederland waar wat werd verwijderd en op dit moment weer op dezelfde wijze functioneert? Nooit gehoord van Almelo?
https://www.tubantia.nl/almelo/bord...mee~a4927023/?referrer=https://www.google.nl/
Marktstraat 13 jarenlang geleden gesloten. Nu weer geopend! Sterker nog, er zijn in Almelo nu meer bordelen als 15 jaar geleden!
 
Dus we doen aan stemmingmakerij en vervolgens zijn we angsthazen.

Ok mensen. ik geef het op, St. Annenkwartier gaat gewoon weer open. even geduld hebben (100 jaar ofzo)
 
Terug
Bovenaan Onderaan