Hete geile boy43
Vaste klant
- 235
- 16/03/24
- 76
Had er nog geen eens op gereageerdt je mag er wandelen tenslotte
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen marokkaan die jou ergens in NL gaat vertellen dat je hier niet hoort...Ik maakte laatst nog een wandelingetje over de Wallen en vond het toch een vrij treurige bedoening daar. Misschien was het het tijdstip (rond 14 uur), maar qua aanbod was er echt vrijwel niks. Een paar wat oudere dames.
Verder nog een Marokkaan die me om een sigaret vroeg en daarna begon te zeggen van "wat doe jij hier bro, dit begint een raar buurtje te worden, je kunt maar beter ergens anders heen, dit is geen buurt voor types zoals jij". Blijkbaar zie ik er te netjes uit voor de Wallen of worden ze nerveus als ze iemand zien die overduidelijk niet aan de middelen zit.
Ik heb zijn advies overigens opgevolgd en ben maar weer weggegaan.
nou precies ... en duidelijk niet eentje die daar ook een onschuldig wandelingetje kwam makenEen marokkaan die jou ergens in NL gaat vertellen dat je hier niet hoort...
Een onveilig gevoel voor een wandeling met zoveel camera,s dat gevoel moet je niet krijgen op de wallen en notabene overdag
Uiteraard, maar is toch logisch dat je naar de persoon kijkt die het zegt? Dit was duidelijk geen lieverdje.Of het is gewoon iemand die je goed advies geeft? Niet iedereen is uit om je te intimideren of bedreigen
Als het een willekeurige bejaarde was, zou je hetzelfde gesprek compleet anders opvatten.