Hete geile boy43
Vaste klant
- 237
- 16/03/24
- 76
Had er nog geen eens op gereageerdt je mag er wandelen tenslotte
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen marokkaan die jou ergens in NL gaat vertellen dat je hier niet hoort...Ik maakte laatst nog een wandelingetje over de Wallen en vond het toch een vrij treurige bedoening daar. Misschien was het het tijdstip (rond 14 uur), maar qua aanbod was er echt vrijwel niks. Een paar wat oudere dames.
Verder nog een Marokkaan die me om een sigaret vroeg en daarna begon te zeggen van "wat doe jij hier bro, dit begint een raar buurtje te worden, je kunt maar beter ergens anders heen, dit is geen buurt voor types zoals jij". Blijkbaar zie ik er te netjes uit voor de Wallen of worden ze nerveus als ze iemand zien die overduidelijk niet aan de middelen zit.
Ik heb zijn advies overigens opgevolgd en ben maar weer weggegaan.
nou precies ... en duidelijk niet eentje die daar ook een onschuldig wandelingetje kwam makenEen marokkaan die jou ergens in NL gaat vertellen dat je hier niet hoort...
Een onveilig gevoel voor een wandeling met zoveel camera,s dat gevoel moet je niet krijgen op de wallen en notabene overdag
Uiteraard, maar is toch logisch dat je naar de persoon kijkt die het zegt? Dit was duidelijk geen lieverdje.Of het is gewoon iemand die je goed advies geeft? Niet iedereen is uit om je te intimideren of bedreigen
Als het een willekeurige bejaarde was, zou je hetzelfde gesprek compleet anders opvatten.
Uiteraard, maar is toch logisch dat je naar de persoon kijkt die het zegt? Dit was duidelijk geen lieverdje.
Rond om oudekerkspleintje kan je nog voor 40 a 50euro wipie maken alleen dan heb je dominicaans of surinaams rootsJe stelt het probleem eigenlijk zelf al vast. Het is het toeristengebied pur sang. De klanten zullen over het algemeen al geen Nederlanders zijn, en dan is de kans ook nog veel kleiner dat ze doorgaans goed geïnformeerde forumbezoekers zijn.
De prijzen zijn het gewoon niet waard voor de service. In Amsterdam kan je voor diezelfde prijs bij andere waanzinnig mooie meiden daadwerkelijk goede service krijgen. Op de Wallen kan je bij die mooie meiden al rekenen op minimaal 100-150 voor 10 minuten klinische handelingen. Vaak zonder aanraking, GFE ver te zoeken. En dan is de kans op oplichting nog heel groot omdat het ze echt geen bal uitmaakt of je terugkomt. De volledige macht ligt bij de dames in dat gebied.
Ik begrijp juist totaal niet waarom je een gok zou wagen en honderden euros kwijt wil zijn voor iets wat niet eens op seks lijkt. Doet me denken aan de tijden dat je die Betty Boop meid nog had staan op de Wallen waar je nog net geen vuilniszak om je pik kreeg zodat ze je huid niet per ongeluk hoefde aan te raken. Voordeel bij haar was dat het maar 50,- was. Begin nu maar eens met 3x die prijs.
Ik ben het daar niet echt mee eens.Je stelt het probleem eigenlijk zelf al vast. Het is het toeristengebied pur sang. De klanten zullen over het algemeen al geen Nederlanders zijn, en dan is de kans ook nog veel kleiner dat ze doorgaans goed geïnformeerde forumbezoekers zijn.
De prijzen zijn het gewoon niet waard voor de service. In Amsterdam kan je voor diezelfde prijs bij andere waanzinnig mooie meiden daadwerkelijk goede service krijgen. Op de Wallen kan je bij die mooie meiden al rekenen op minimaal 100-150 voor 10 minuten klinische handelingen. Vaak zonder aanraking, GFE ver te zoeken. En dan is de kans op oplichting nog heel groot omdat het ze echt geen bal uitmaakt of je terugkomt. De volledige macht ligt bij de dames in dat gebied.
Ik begrijp juist totaal niet waarom je een gok zou wagen en honderden euros kwijt wil zijn voor iets wat niet eens op seks lijkt. Doet me denken aan de tijden dat je die Betty Boop meid nog had staan op de Wallen waar je nog net geen vuilniszak om je pik kreeg zodat ze je huid niet per ongeluk hoefde aan te raken. Voordeel bij haar was dat het maar 50,- was. Begin nu maar eens met 3x die prijs.
Ok, dat is duidelijke taal en snap ik deels ook wel.Sorry maar Amsterdam is voor mij totaal niet meer interessant op wandelgebied, helaas. Ik heb er hele ! hele ! hele ! mooie tijden beleefd, echt. Maar dat is lang geleden.
Geen pzc of beffen, maar dat zou ik daar toch niet willen.
Ik kan zo 10-15 dames op de Wallen noemen die veel aantrekkelijker zijn dan wat er in de Doubletstraat staat. En daar wordt zelfs over elke ouwe tante, Antilliaans dikkerdje of junken bekkie uitvoerig geschreven.
Ook al bieden sommige beauty's tegenvallende service.....dan nog zouden er toch minstens 3 recensies per dame moeten zijn?!?