Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik maakte laatst nog een wandelingetje over de Wallen en vond het toch een vrij treurige bedoening daar. Misschien was het het tijdstip (rond 14 uur), maar qua aanbod was er echt vrijwel niks. Een paar wat oudere dames.

Verder nog een Marokkaan die me om een sigaret vroeg en daarna begon te zeggen van "wat doe jij hier bro, dit begint een raar buurtje te worden, je kunt maar beter ergens anders heen, dit is geen buurt voor types zoals jij". Blijkbaar zie ik er te netjes uit voor de Wallen of worden ze nerveus als ze iemand zien die overduidelijk niet aan de middelen zit.

Ik heb zijn advies overigens opgevolgd en ben maar weer weggegaan.
Een marokkaan die jou ergens in NL gaat vertellen dat je hier niet hoort...

Een marokkaan die jou ergens in NL gaat vertellen dat je hier niet hoort...
nou precies ... en duidelijk niet eentje die daar ook een onschuldig wandelingetje kwam maken
hoe dan ook, het leek me niet het type om mee in discussie te gaan gezien de leipe blik in zijn ogen

eigenlijk moest ik hem wel gelijk geven dat de Wallen niet bepaald een gezellige plek zijn om op zoek te gaan naar een dvp ...

Een onveilig gevoel voor een wandeling met zoveel camera,s dat gevoel moet je niet krijgen op de wallen en notabene overdag

nee maar ja, kijk die gast had wel gelijk, de Wallen zijn ook niet meer wat ze 20 jaar of 30 jaar geleden waren
Nederland is sowieso niet meer wat het geweest is
dat die gast daar nu zelf mede voor verantwoordelijk is, dat ziet hij misschien niet zo snel in ;)

mijn ervaring is dat als iemand je zegt "hier kun je maar beter niet lopen want het is gevaarlijk" dat die persoon dan zelf het gevaar vormt en dat je inderdaad maar beter kunt maken dat je wegkomt

Uiteraard, maar is toch logisch dat je naar de persoon kijkt die het zegt? Dit was duidelijk geen lieverdje.

Het is logisch dat je kijkt naar de persoon. Maar de inhoud van zijn advies hoeft daarom niet anders te zijn. Je sprong er waarschijnlijk flink uit met je voorkomen.

Ik voer als volwassen man ook regelmatig een gesprek met jongere studenten of toeristen in de stad. Het feit dat ik ze advies geef om voorzichtig te zijn en bepaalde plekken te mijden betekent toch ook niet dat ik van plan ben ze te beroven of aan te randen?

Het is zo makkelijk om mensen hun waardigheid te ontnemen en conflicten te zoeken waar die er niet zijn. Ja, wees op je hoede voor iedereen. Maar nee, verlies je logica niet door te denken dat elke (Marokkaanse of niet) gast je op klaarlichte dag gaat bedreigen midden in de stad met op elke meter een camera.

Wat mij toch altijd enorm verbaast is dat de dames die in de avond-uren op de Wallen staan (toch zo'n 80-160) hier op het forum vrijwel geen recensies hebben.

In Antwerpen of Den Haag wordt vrijwel iedere dame uitvoerig besproken en hier wordt het handjevol op de Ruysdaelkade en in het Spuistraat-gebied wel belicht, maar de Wallen lijken amper te bestaan.

Ik snap wel dat de Wallen het toeristische gebied zijn, maar de keren dat ik me in de 2 andere gebieden waagde zag ik toch vooral weinig dames en ook nog eens middelmatige.

De doorstroom/nieuwe aanwas op de Wallen valt erg tegen, maar er staan toch zeker 20-30 prima ogende dames tussen.

Ik geloof best dat er daar een paar tussen zitten die wat mindere service bieden, maar dat zou ik dus hier graag willen lezen.

Wie zijn de tegenvallers en belangrijker wat zijn wel echt toppers?

Van de 8-10 dames die ik bezocht heb daar, heb ik altijd een recensie geschreven, maar ik ben nagenoeg de enige van het hele forum die dat gedaan heeft.

Ik snap daar werkelijk waar helemaal niets van.

Dat een aantal mannen zeggen: Mij te commercieel gebied daar, dat is logisch, maar er staan toch echt een aantal erg lekkere dames tussen....waar dus niemand een gok bij waagt?!?

Laatst bewerkt:
Je stelt het probleem eigenlijk zelf al vast. Het is het toeristengebied pur sang. De klanten zullen over het algemeen al geen Nederlanders zijn, en dan is de kans ook nog veel kleiner dat ze doorgaans goed geïnformeerde forumbezoekers zijn.

De prijzen zijn het gewoon niet waard voor de service. In Amsterdam kan je voor diezelfde prijs bij andere waanzinnig mooie meiden daadwerkelijk goede service krijgen. Op de Wallen kan je bij die mooie meiden al rekenen op minimaal 100-150 voor 10 minuten klinische handelingen. Vaak zonder aanraking, GFE ver te zoeken. En dan is de kans op oplichting nog heel groot omdat het ze echt geen bal uitmaakt of je terugkomt. De volledige macht ligt bij de dames in dat gebied.

Ik begrijp juist totaal niet waarom je een gok zou wagen en honderden euros kwijt wil zijn voor iets wat niet eens op seks lijkt. Doet me denken aan de tijden dat je die Betty Boop meid nog had staan op de Wallen waar je nog net geen vuilniszak om je pik kreeg zodat ze je huid niet per ongeluk hoefde aan te raken. Voordeel bij haar was dat het maar 50,- was. Begin nu maar eens met 3x die prijs.

Je stelt het probleem eigenlijk zelf al vast. Het is het toeristengebied pur sang. De klanten zullen over het algemeen al geen Nederlanders zijn, en dan is de kans ook nog veel kleiner dat ze doorgaans goed geïnformeerde forumbezoekers zijn.

De prijzen zijn het gewoon niet waard voor de service. In Amsterdam kan je voor diezelfde prijs bij andere waanzinnig mooie meiden daadwerkelijk goede service krijgen. Op de Wallen kan je bij die mooie meiden al rekenen op minimaal 100-150 voor 10 minuten klinische handelingen. Vaak zonder aanraking, GFE ver te zoeken. En dan is de kans op oplichting nog heel groot omdat het ze echt geen bal uitmaakt of je terugkomt. De volledige macht ligt bij de dames in dat gebied.

Ik begrijp juist totaal niet waarom je een gok zou wagen en honderden euros kwijt wil zijn voor iets wat niet eens op seks lijkt. Doet me denken aan de tijden dat je die Betty Boop meid nog had staan op de Wallen waar je nog net geen vuilniszak om je pik kreeg zodat ze je huid niet per ongeluk hoefde aan te raken. Voordeel bij haar was dat het maar 50,- was. Begin nu maar eens met 3x die prijs.
Rond om oudekerkspleintje kan je nog voor 40 a 50euro wipie maken alleen dan heb je dominicaans of surinaams roots

Ik ben het daar niet echt mee eens.

Als ik wandel geef ik op de Wallen 100€ uit en voor die prijs heb ik toch een stuk of 12-14 dames bezocht door de jaren heen.

Een paar tegenvallers, maar dus ook een paar dames die me bevielen en waar ik makkelijk 30 ipv 20 minuten kon binnen zijn voor die prijs, met alles er op en er aan.

Blowjob, 2 standjes etc. Gewoon goede basic sex.

Geen pzc of beffen, maar dat zou ik daar toch niet willen.

En qua looks deden ze zeker niet onder voor de prive-ontvangst dames.

Ik denk wel dat je scherper op moet letten op de Wallen en dat er meer oplichters of upsellers tussen staan.

Maar ik heb juist dat ik in de andere 2 gebieden nooit een echte beauty zie staan en dan teleurgesteld op mijn fietsje weer weg ga.
Na 5x was ik daar wel klaar mee.

Maar misschien is het aanbod daar in het afgelopen jaar enorm toegenomen?

En toch vind ik het raar.

Zoveel schrijvers op het forum, elke matige dame op de Ruysdael en Spui wordt uitvoerig beschreven en niemand behalve ik, waagt zich af en toe aan een dame op de Wallen?!?

Ik kan er met mijn hoofd niet bij.

Stel dat wij allemaal culinaire kenners waren die over restaurants schreven.

Dan zouden we toch de Argentijnse steak restaurants in de Damstraat ook even recenseren? Positief danwel negatief.

Ik kan zo 10-15 dames op de Wallen noemen die veel aantrekkelijker zijn dan wat er in de Doubletstraat staat. En daar wordt zelfs over elke ouwe tante, Antilliaans dikkerdje of junken bekkie uitvoerig geschreven.

Ook al bieden sommige beauty's tegenvallende service.....dan nog zouden er toch minstens 3 recensies per dame moeten zijn?!?

Maar er wordt over vrijwel geen enkele dame op de Wallen zelfs maar 1 recensie geschreven????!!!!?????

Als we reis-verslaggevers waren zou er toch ook iemand over Eurodisney of Las Vegas schrijven?

De Wallen zijn op het forum inmiddels een soort Bermuda driehoek.

Sorry maar Amsterdam is voor mij totaal niet meer interessant op wandelgebied, helaas. Ik heb er hele ! hele ! hele ! mooie tijden beleefd, echt. Maar dat is lang geleden.
Ok, dat is duidelijke taal en snap ik deels ook wel.

Maar er zijn toch ook jongere wandelaars op het forum die die tijden niet meegemaakt hebben.
En die op de Wallen een leuke of minder leuke ervaring hebben.

Van de 12 dames die ik op de Wallen bezocht waren er 4-5 erg ok.

Van de 8 dames die ik in de Geleenstraat bezocht waren er 3-4 erg ok.

Van de 7 dames die ik in het SKW in Antwerpen bezocht waren er 4 erg ok.

Dat ontloopt elkaar niet zo veel. Althans, zo ervaar ik het.

Ja snap ik. Als ik het grote wandelgebied binnen de Wallen gewend ben, dan is het logisch dat ik niet meer langs ga voor de daarvoor in de plaats gekomen quasi-kunstgalerietjes en zelfbenoemde hippe koffiebarretjes. Het geeft een trieste aanblik. Ik zal het eens een keer weer een kans geven. Echter schrik ik wel van de geboden (weinige) diensten en belachelijke prijzen als ik dat hier mag geloven.

Geen pzc of beffen, maar dat zou ik daar toch niet willen.

Ik kan zo 10-15 dames op de Wallen noemen die veel aantrekkelijker zijn dan wat er in de Doubletstraat staat. En daar wordt zelfs over elke ouwe tante, Antilliaans dikkerdje of junken bekkie uitvoerig geschreven.

Ook al bieden sommige beauty's tegenvallende service.....dan nog zouden er toch minstens 3 recensies per dame moeten zijn?!?

Ik begrijp wat je zegt, maar het komt op hetzelfde neer. De prijzen in de Doublet zijn gewoon veel voordeliger. Ook de alternatieven spelen daarbij een grote rol. Als ik 100+ moet uitgeven voor 10 minuten 'plezier' met groot risico zonder enige vorm van GFE, dan kan ik net zo goed het dubbele uitgeven voor een uur complete GFE met TZ, PZC etc. De waarde propositie van de Wallen is vrijwel compleet weg voor me. In die andere gebieden is het een keuze die je maakt: voor weinig geld naar de ramen of voor wat meer geld (relatief) naar privé ontvangst. In Amsterdam is het meer betalen voor een mindere ervaring. Je betaalt per tijdsvak gewoon meer, wat alleen echt aanslaat bij toeristen die niet beter weten.

Ik kwam er vroeger wel wekelijks, maar dat is nu echt extreem sporadisch omdat ik met die flappen op zak het altijd enorm zonde van mijn geld vind om zuur af te druipen na een ervaring die me doet denken aan een GGD bezoek.

Het gebrek aan reviews zal denk ik ook te maken hebben met het wat hoger verloop op de Wallen dan die andere gebieden naast de klantenbasis. Maar goed, helemaal zeker doen we het niet natuurlijk. Het zal toch wel een combinatie van die factoren zijn aangezien de reviews veelal uitblijven.

Ja snap ik. Als ik het grote wandelgebied binnen de Wallen gewend ben, dan is het logisch dat ik niet meer langs ga voor de daarvoor in de plaats gekomen quasi-kunstgalerietjes en zelfbenoemde hippe koffiebarretjes. Het geeft een trieste aanblik. Ik zal het eens een keer weer een kans geven. Echter schrik ik wel van de geboden (weinige) diensten en belachelijke prijzen als ik dat hier mag geloven.
Het is inderdaad jammer dat het deel van de Dolle Begijnsteeg enzo er niet meer is, voor de rest is er niet zo heel veel veranderd.

Maar goed, ik heb het dan over de periode 2017-2022 en nu.
Ik begrijp wat je zegt, maar het komt op hetzelfde neer. De prijzen in de Doublet zijn gewoon veel voordeliger. Ook de alternatieven spelen daarbij een grote rol. Als ik 100+ moet uitgeven voor 10 minuten 'plezier' met groot risico zonder enige vorm van GFE, dan kan ik net zo goed het dubbele uitgeven voor een uur complete GFE met TZ, PZC etc. De waarde propositie van de Wallen is vrijwel compleet weg voor me. In die andere gebieden is het een keuze die je maakt: voor weinig geld naar de ramen of voor wat meer geld (relatief) naar privé ontvangst. In Amsterdam is het meer betalen voor een mindere ervaring. Je betaalt per tijdsvak gewoon meer, wat alleen echt aanslaat bij toeristen die niet beter weten.

Ik kwam er vroeger wel wekelijks, maar dat is nu echt extreem sporadisch omdat ik met die flappen op zak het altijd enorm zonde van mijn geld vind om zuur af te druipen na een ervaring die me doet denken aan een GGD bezoek.

Het gebrek aan reviews zal denk ik ook te maken hebben met het wat hoger verloop op de Wallen dan die andere gebieden naast de klantenbasis. Maar goed, helemaal zeker doen we het niet natuurlijk. Het zal toch wel een combinatie van die factoren zijn aangezien de reviews veelal uitblijven.
Snap helemaal wat je zegt.

Thuisontvangst in zekerder qua kwaliteit als je hier een beetje goed leest dan de Wallen en met pech ben je op de Wallen 150 kwijt voor een kort bezoekje terwijl je voor 150 elders soms een goed uur of half uur hebt.

Als de basis-prijs op de Wallen nog steeds 50€ was zouden veel meer mannen er voor kiezen denk ik.

Het is ook de reden dat ik sowieso veel minder wandel. Los van andere redenen. 100-150 voor 20 minuten Wallen vind ik te veel, 250 voor een uur prive-ontvangst ook.

Tot voor kort ging alles prima, maar 50-100 raam en 150 privé voor een uur zijn de prijzen die ik kloppend vind en daarboven eigenlijk niet.

Maar dan nog, dat is heel persoonlijk en ik snap niet dat sommige pracht-meiden op de Wallen niet uitvoerig beschreven worden.

Als ik zou weten: Dat is een enorme bedonderaar, die is wat arrogant maar kan waanzinnig pijpen, bij die is er maar 1 standje mogelijk en die en die vinden het allemaal wel best zolang de tijd maar niet te ver overschreden wordt.....dan kon je op basis van die recensies bepalen of je iemand een bezoekje waard vond of niet.

Nu weten we niets.

Terwijl er wel zo'n 200 meiden rouleren achter de ramen.

Dat het qua kosten vs het aangebodene schever is ben ik helemaal met je eens, een uur bij een dame op de Wallen is sowieso duurder dan een uur in de privé-ontvangst.

Wat bedoel je met het hoger verloop op de Wallen?

Qua dames namelijk absoluut niet, er zijn, zeker vergeleken met de privé-ontvangst bijna geen nieuwe gezichten.

Ik durf te zeggen 3 nieuwe dames per 2 maanden ofzo.

En 90% staat er af en aan al 3-5 jaar.

Ik zou zelfs een fotoboek kunnen maken en bij iedere dame iets schrijven over looks/gedrag achter het raam. Ze zijn allemaal exact hetzelfde van het jaar voor corona tot nu en de nieuwe aanwas is miniem, terwijl die me in Antwerpen veel meer lijkt.

Juist daarom zou ik verwachten dat er hier toch een aantal mannen waren die eens binnenstapte en daar wat over schreven.

Bij sommige meiden is het een komen en gaan, er wordt flink geld verdiend daar, klandizie lijkt me zeker niet minder, maar echt nagenoeg geen Amsterdammers of mensen die Amsterdam bezoeken uit de rest van Nederland dus.

Althans, niemand van het forum hier.

Dat vind ik bijna onmogelijk om me voor te stellen.

Maar zelfs als ik schreef: Leuke dame, relaxed, weet wat ze doet, kwam er nooit een recensie onder me die dat beaamde danwel ontkende.

Heel raar.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan