Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Toevalligbeland ik weet precies waar ze staat alleen ik weet de straatnaam niet. Zeg maar in de straat van de peepshow aan de rechterkant en dan beneden. Ze werkt altijd overdags. Echt een blonde meid met tattoes zonnebank bruin en echt grote geile tieten kan niet missen. Ik ben zelf al 2 jaar niet meer geweest. Word weer tijd ga denk ook zelf van de week. Lekker dat geile kutje van der neuken.
 
Net even gewandeld. Op een maandag-avond. Ik moet zeggen: De eerste drie dagen van de week zijn wel relaxte wandel-avonden. Beetje toeristen, beetje wandelaars, goed aanbod qua dames in de avond.

Ik spotte 4 a 5 knappe nieuwe dames, er werd gelonkt door 4 dames die ik al goed ken, de sfeer was uitbundig maar niet te uitbundig, lekker wandel-temperatuurtje.......geen regen.... op zo'n moment is maandag de nieuwe zaterdag.

Had geen zin in mee/tegenvallers dus bij een mij bekende topper binnen gestapt, maar aanbod en sfeer waren goed.
 
Gisteren de Nederlandse Jennifer in de Stoogsteeg gesproken (maar vanwege tijdgebrek niet naar binnen gegaan). Iemand ervaring met deze dame met grote borsten, slanke taille en heerlijke grote billen? Ik zie in de recensie topics niet zo snel wat terug over haar.
 
Vandaag kreeg ik een tip van iemand. Parkeren is natuurlijk echt ruk en duur in de hoofdstad. Dat hoeft dus niet want vandaag was ik 4 uren in amsterdam en koste me 1 euro.
Met de auto naar P+R europaplein Rai garage. Met de N-Z lijn naar Rokin. Zo lang blijven als je wil tot max 24 uur lang. Bij terugkomst in de parkeergarage je kenteken ingeven, ov kaartje scannen en het kost serieus 1 euro.
Wellicht weten heel veel mensen dit, maar ik wist het niet. 10 minuten metro en je staat op de dam.
Ov kan ook een los papieren kaartje zijn. Een digitaal ticket werkt niet.

Doe er je voordeel mee
 
die 1 Euro parkeren klopt wel bij P+R in de Rai, echter moet je ook een speciaal OV kaartje kopen, kost een paar euro. Alles bij elkaar veel goedkoper dan b.v. parkeren in de Bijenkorf a 8 euro per uur ;-)
en met de Metro ben je vanaf de Rai in no time op de Nieuwmarkt.
In Noord is er ook een P+R
 
die 1 Euro parkeren klopt wel bij P+R in de Rai, echter moet je ook een speciaal OV kaartje kopen, kost een paar euro. Alles bij elkaar veel goedkoper dan b.v. parkeren in de Bijenkorf a 8 euro per uur ;-)
en met de Metro ben je vanaf de Rai in no time op de Nieuwmarkt.
In Noord is er ook een P+R

Het wordt ook weer met de dag drukker in Amsterdam nu corona helemaal voorbij lijkt, met mensenmassa's maar ook met auto's.

Zal s'avonds wel meevallen maar overdag zal het al snel weer zo zijn dat als je pecht hebt je er met de auto langer in de file staat van de parkeergarage naar het damrak dan de reis met de metro naar de RAI. En na dat straatje ben je amper iets opgeschoten want kom je terecht in de file op het Damrak.

Ik vraag me wel eens af, als het zo vast staat dat het zeg een half uur of een uur duurt voor je de parkeergarage uit kunt rijden want soms staat ook in de parkeergarage een file voor de slagboom zo vast als een huis die nergens heen kan, moet je die extra tijd dan bijbetalen voor de boom opengaat?
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het echt ideaal. Rai is gemakkelijk te doen. Lopen naar metro is 2 minuten en dan 10 minuten naar Rokin met de metro. Voordat je met de auto het Rokin door bent lig ik allang ergens op een bedje met mijn pik omhoog en warme lippen er omheen. Ook de mogelijkheid om uit te stappen bij albert kuyp loop je zo naar de RDK. Kaartje kost € 5.50 heen en terug.
 
Net even een rondje gedaan, denkende: De avond-shift zal toch ergens rond 19.30 of 20 uur wel beginnen (heb later op de avond verplichtingen).

Maar niet dus, om 20.30 alle ramen nog leeg, terwijl je al weer over de toeristen hoofden kon wandelen op een woensdag.

Echt superdruk, dus ook wel sneu dat er nog niet 1 dame zichtbaar was.

Hoe laat begint die avond-shift tegenwoordig? 22.30??

Een uurtje niks tussen de shifts is logisch, 18.30-19.30 ofzo, maar nu is het vrijwel leeg van 17.00 tot 21.30 dat is toch echt heel erg lang?!

Lijkt me ook dat dat betere uren zijn dan 10.00-14.00
 
Dames halen rond 20:00 uur de sleutels op. Daarna gaan ze zich opmaken, soms nog eten en kletsen. Met mazzel om 20:30 open, maar 21:00 wordt het eerder.
 
Dat is best wel laat dus.

In andere steden lijkt het me ondenkbaar dat tussen 18 en 21 uur alles dicht is.

Dat zijn toch ook een soort piek-uren?

Voor mijn gevoel ligt de drukte piek in de stad juist tussen 15 en 23 uur. Zeker op doordeweekse dagen.
 
Voor mijn gevoel ligt de drukte piek in de stad juist tussen 15 en 23 uur. Zeker op doordeweekse dagen.
Daar hebben de dames geen invloed op, zijn de regels van de stad.
De knip tussen dag en avond-nachtdienst is om 19.00 uur.
Dagsdames mogen dan hoe dan ook niet meer in hun kamer zijn, avonddames mogen pas na 19.00uur beginnen
Maar sinds de knip jaren geleden door Amsterdam ingevoerd is, zijn de dames in de avond later en later gaan starten.

Ooit, zonder de verplichte shifts, waren het gouden tijden voor de heren en de dames,
Met bijna alle kamers vol in 1 shift die liep van het begin van de middag tot het eind van de nacht en dames die geld als water verdienden en, veel vaker dan nu, na hooguit 2 jaar steenrijk vertrokken en hun dromen in hun thuisland waar gingen maken.
Maar ja, dat is geweest en komt nooit meer terug.
 
Ik denk dat veel dames pas om 21-21.30 starten omdat de toeristen groepen er met het laatste dag licht wandelen rond 20 uur.

Dat ze wel willen werken maar geen hoer-aapje voor passerende groepen Amerikaanse huisvrouwen willen zijn.
 
ook op de RDK is het tussen grofweg 1730 en 2100 uur meestal erg stil, en hier lopen de Amerikaanse huisvrouwen weinig dus daar ligt het niet aan lijkt me.
de dames zullen later op de avond blijkbaar makkelijker verdienen anders stonden ze er wel eerder.

In Den Haag begint de avondploeg wat eerder meestal tussen 1800 en 1900, maar goed daar sluiten ze ook op tijd, officieel 0100 maar in de praktijk is het rond 00.00 uur al aardig leeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan