Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik moet deze week even naar Amsterdam voor iets en kan misschien wat tijd vinden om langs te gaan bij de ramen...

Heeft iemand nog tips voor een dame die anaal doet voor een redelijke prijs? Liefst Singelgebied maar Wallen kan eventueel ook. Hoeft geen jong, slank Oostblok popje te zijn, mag best wat rijper en/of voller zijn (maar niet te 😉).
 
Ik ben ontzettend geschrokken van de prijzen op de wallen dit weekend. Ik kreeg bij twee - verschillende - dames een start prijs aangeboden. van 50 euro. Ik wist niet van deze verandering in de prijzen dus ik had gewoon heel naïef de 50 euro betaald. Maar toen begon het pas. Ik kreeg een menukaart voorgeschoteld:
Pijpen 200 euro
Snelle seks 350 euro
Seks 500 euro
En nog een paar dingen die ik van schrik vergeten ben.
Bij de eerste dame dacht ik nog pech gehad te hebben maar de tweede deed precies hetzelfde.
Toen ik nee nee nee bleef zeggen werden deze prijzen stap voor stap verlaagd maar niet tot onder de 150.
Ik vind het echt bedrog. En dan bedoel ik het deel waarbij je binnen wordt gelokt zonder veel uitleg en de 50 euro betaalt waarna je pas de echte menukaart voorgeschoteld krijgt.
Op de ruysdael is deze prijs structuur naar ik weet nog niet doorgedrongen maar de startprijs was daar ook 100 euro waar ik me gezien de inflatie nog iets bij voor kan stellen. Maar die prijzen op de wallen zijn echt belachelijk.
Ik denk dat mijn wandeldagen hiermee nu snel voorbij zijn.
 
Hoog tijd voor een nieuwe onderzoekscommissie met als opdracht te onderzoeken wat de serieuze wandelaar bezielt om voor een 3 tot 4 keer hogere prijs dan andere raambuurten tóch de Wallen te bezoeken.
 
ik zou die vrouwen letterlijk uitlachen 200 voor pijpen lol de bekendste truc is

100 euro blowjob / sex
letterlijk zo, niet suck or fuck zo zeggen ze dat niet op de wallen.

als je ze ermee confronteert suck and fuck , weten ze meteen dat je niet te naaien bent. en gaan ze al vaak vervelend doen.

ben al lang niet meer bij de wallen naar binnen geweest bij iemand.
voor zulke prijzen ga ik liever p[rive ontvangst zoeken

100/150 prijzen
 
Ik ben ontzettend geschrokken van de prijzen op de wallen dit weekend. Ik kreeg bij twee - verschillende - dames een start prijs aangeboden. van 50 euro. Ik wist niet van deze verandering in de prijzen dus ik had gewoon heel naïef de 50 euro betaald. Maar toen begon het pas. Ik kreeg een menukaart voorgeschoteld:
Pijpen 200 euro
Snelle seks 350 euro
Seks 500 euro
En nog een paar dingen die ik van schrik vergeten ben.
Bij de eerste dame dacht ik nog pech gehad te hebben maar de tweede deed precies hetzelfde.
Toen ik nee nee nee bleef zeggen werden deze prijzen stap voor stap verlaagd maar niet tot onder de 150.
Ik vind het echt bedrog. En dan bedoel ik het deel waarbij je binnen wordt gelokt zonder veel uitleg en de 50 euro betaalt waarna je pas de echte menukaart voorgeschoteld krijgt.
Op de ruysdael is deze prijs structuur naar ik weet nog niet doorgedrongen maar de startprijs was daar ook 100 euro waar ik me gezien de inflatie nog iets bij voor kan stellen. Maar die prijzen op de wallen zijn echt belachelijk.
Ik denk dat mijn wandeldagen hiermee nu snel voorbij zijn.
Geen reden om je wandelcarriere te stoppen. In de Geleenstraat in Den Haag betaal je de normale E50,- voor p/n en ze zijn veel mooier. Ik vind de meeste er nogal oud en vermoeid uitzien en vaak veel teveel opgespoten. Zelden een echt mooi meisje. Prijzen voor toeristen die niet weten wat de normale prijzen zijn. Maar de dames moeten er ook wat voor over hebben in deze dierentuin te zitten en voor je het weet gaat je portret de wereld over. En die van jou ook. Ook teveel kans een bekende tegen te komen. Leuk om eens te kijken maar laat je niet verleiden.
 
Ik ben ontzettend geschrokken van de prijzen op de wallen dit weekend. Ik kreeg bij twee - verschillende - dames een start prijs aangeboden. van 50 euro. Ik wist niet van deze verandering in de prijzen dus ik had gewoon heel naïef de 50 euro betaald. Maar toen begon het pas. Ik kreeg een menukaart voorgeschoteld:
Pijpen 200 euro
Snelle seks 350 euro
Seks 500 euro
En nog een paar dingen die ik van schrik vergeten ben.
Bij de eerste dame dacht ik nog pech gehad te hebben maar de tweede deed precies hetzelfde.
Toen ik nee nee nee bleef zeggen werden deze prijzen stap voor stap verlaagd maar niet tot onder de 150.
Ik vind het echt bedrog. En dan bedoel ik het deel waarbij je binnen wordt gelokt zonder veel uitleg en de 50 euro betaalt waarna je pas de echte menukaart voorgeschoteld krijgt.
Op de ruysdael is deze prijs structuur naar ik weet nog niet doorgedrongen maar de startprijs was daar ook 100 euro waar ik me gezien de inflatie nog iets bij voor kan stellen. Maar die prijzen op de wallen zijn echt belachelijk.
Ik denk dat mijn wandeldagen hiermee nu snel voorbij zijn.
Dit zijn echt terecht belachelijke prijzen, ik heb zulke hoge bedragen ook wel eens gehoord toen ik vroeg om de prijzen aan de deur.

Als het goed heerst er een groot deel op de wallen alleen maar puur bedrog en hebzucht.
Zij hoort jou van te voren gewoon duidelijk te vertellen wat er mogelijk is als je vraagt hoeveel het kost.
Maar aan de andere kant moet je ook niet alleen de prijs vragen en dan gelijk naar binnen gaan zonder dat je weet wat er mogelijk is, ik vraag altijd voordat ik een dame wil bezoeken wat haar prijzen zijn en wat er mogelijk is, ik ga nooit gelijk naar binnen als ze een bedrag zegt en niet eens aangeeft wat er mogelijk is.

Vaak zijn het die Oost-Europese dames die dit doen. Ik had een keer een Roemeense dame op de Wallen gesproken en zij vertelde dus dat er meerdere dames €50 zeggen zodat je naar binnenkomt en als je in de peeskamer bent beginnen de prijzen voor pijpen en neuken etc, dat je al €50 moet betalen om binnen te komen en het later pas vertellen is gewoon krankzinnig.
Ik zei tegen haar dat het gewoon oplichting is, dit kunnen jullie niet maken. Voor hun is dat gewoon normaal en in Roemenië heerst er zelf ook veel corruptie, dus ze groeien ermee op.
 
In de Geleenstraat in Den Haag betaal je de normale E50,- voor p/n en ze zijn veel mooier. Ik vind de meeste er nogal oud en vermoeid uitzien en vaak veel teveel opgespoten.
Totaal niet mee eens. Genoeg vrouwen op de Wallen zien er (zonder overdrijving) uit als modellen en zouden niet misstaan in de Playboy ofzo, terwijl de meeste vrouwen in de Geleenstraat niet heel bijzonder zijn (wel mooi, maar niet uitzonderlijk mooi). De beschrijving 'oud en vermoeid' vind ik eerder passen bij sommige vrouwen op de Geleenstraat. Ik wandel overigens alleen in de avond, dus misschien dat het daaraan ligt.

Daarmee zeg ik overigens niet dat ik liever op de Wallen wandel, aangezien (naast het uitpezen / oplichten) de service bijzonder robotisch / mechanisch is. Het heeft weinig meer met seks te maken.
 
In de Geleenstraat in Den Haag betaal je de normale E50,- voor p/n en ze zijn veel mooier. Ik vind de meeste er nogal oud en vermoeid uitzien en vaak veel teveel opgespoten. Zelden een echt mooi meisje.
Ik vind persoonlijk dat de Wallen de mooiste dames achter de ramen heeft staan los van de bedrog en hebzucht die er heerst bij veel dames.

Je moet in de avond gaan, dan staan er echt wel mooie dames hoor en in de middag heb je er ook wel een paar, ik vind ze veel mooier dan de dames in de Geleen.

Ik ben het helemaal met BarbieLover eens.
 
@Njoy Het is inderdaad belachelijk maar je wandelcarriere kun je ook voortzetten in andere steden of in Amsterdam Ruysdaelkade of Singelgebied gaan. Alleen op de Wallen hebben ze deze prijzen.
Nou, ik vind tegenwoordig het Singelgebied en de Ruysdaelkade een treurige bedoening. Vooral het Singelgebied. Slechts 1 op 4 kamer is bezet en je ziet geen nieuwe gezichten. Ruysdaelkade vond ik nog 10 jaar geleden nog ok maar nu…. En ik heb , maar dat is natuurlijk persoonlijk, veel moeite met het feit dat NL dames tot een uitstervend categorie tegenwoordig behoren.
 
Ik vind persoonlijk dat de Wallen de mooiste dames achter de ramen heeft staan los van de bedrog en hebzucht die er heerst bij veel dames.

Je moet in de avond gaan, dan staan er echt wel mooie dames hoor en in de middag heb je er ook wel een paar, ik vind ze veel mooier dan de dames in de Geleen.

Ik ben het helemaal met BarbieLover eens.
Smaken verschillen gelukkig, anders staan we allemaal in de rij voor dezelfde. Geef mij maar de babes van de Geleenstraat.
 
Iemand bekend met de blonde dame op de Ruysdealkade 119? Zag haar laatst ook op zaterdag. Best wel een volle D cup denk ik, mooie volle, denk opgevulde lippen, zou best voor Angelina Jolie lookalike door kunnen gaan.
Was met net iemand voor...

Inderdaad middag uren rond 16 uur, verder erg magere bezetting.
Vakantie tijd? Jaren terug was vakantie periode vaak drukker bezet, studentes etc die juist deze periode extra centje wilden verdienen.
 
Laatst bewerkt:
Iemand bekend met de blonde dame op 119? Zag haar laatst ook op zaterdag. Best wel een volle D cup denk ik, mooie volle, denk opgevulde lippen, zou best voor Angelina Jolie lookalike door kunnen gaan.
Was met net iemand voor...
Stoofsteeg? als het deze is heeft deze ooit in Alkmaar/Utrecht gestaan maar kan haar topic nergens vinden... Weet dat ze zichzelf toen ''Sissi'' noemde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan