Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey guys. Weet iemand toevallig wanneer de meiden van La Vie en Rose werken? Met name Mila en Roxanne? Ik weet dat ze inmiddels op de Boomsteeg / Stoofsteeg staan, maar weet niet op welke dagen / uren. Hoop dat jullie me kunnen helpen! :)
 
iemand nog aanraders qua raamdames in Amsterdam? Het is best lang geleden sinds ik voor het laatst langs de ramen ben geweest (ben grotendeels overgestapt op thuisontvangsten via Kinky) maar zou het wel weer 's willen proberen.
 
Dag heren, zaterdag ga ik naar een optreden van een vriend toe en na afloop wil ik zelf een bezoekje brengen aan een dvp. Nou weet ik dat de wallen 's avonds een no go zijn ivm alle toeristen en dat het vrij duur is.

Maar hoe is de situatie bij het Singelgebied en de Ruysdaelkade? Is het het waard om het te bezoeken 's avonds en heeft iemand nog suggesties?
 
Dag heren, zaterdag ga ik naar een optreden van een vriend toe en na afloop wil ik zelf een bezoekje brengen aan een dvp. Nou weet ik dat de wallen 's avonds een no go zijn ivm alle toeristen en dat het vrij duur is.

Maar hoe is de situatie bij het Singelgebied en de Ruysdaelkade? Is het het waard om het te bezoeken 's avonds en heeft iemand nog suggesties?
Ik vindt persoonlijk de Ruysdaelkade beter! Leuke knappe dames en normale prijzen!
 
Dag heren, zaterdag ga ik naar een optreden van een vriend toe en na afloop wil ik zelf een bezoekje brengen aan een dvp. Nou weet ik dat de wallen 's avonds een no go zijn ivm alle toeristen en dat het vrij duur is.

Maar hoe is de situatie bij het Singelgebied en de Ruysdaelkade? Is het het waard om het te bezoeken 's avonds en heeft iemand nog suggesties?
rondje lopen op de wallen is wel grappig als belevenis, voor het bezoeken van een DVP kun je beter even naar de Rusydaelkade fietsen.
 
Kom regelmatig in het singelgebied bijv de Oude Nieuwstraat de sfeer is op de dag en avond een dag en nacht een verschil. Overdag zijn er hele vriendelijke dames die altijd heel vriendelijk begroeten en zelfs effen de deur open doen om te vragen hoe het ermee gaat en s,avonds zijn er een heel stel chagrijnige tante,s echt een wereld van verschil
 
rondje lopen op de wallen is wel grappig als belevenis, voor het bezoeken van een DVP kun je beter even naar de Rusydaelkade fietsen.
Heb helaas geen tijd gehad om naar de RDK te fietsen en een bezoek te brengen, maar ik heb wel een rondje gelopen op de wallen. Dat was wel geinig, helemaal volgepakt met toeristen, die onlangs de regels toch foto's maken. En er was een dvp die ineens 'your mother' naar een groep jongens riep
 
Hoi, ik was laatst in de oude Nieuwstraat en zag daar een oosteuropese dvp. Ze zat volgens mij op nummer 8, leeftijd 40/45, kort wit geschoren haar, grote borsten en tattoos.
Iemand al ervaring met haar of weet of ze al een topic hier heeft staan op girlsreview.

Ik hoor graag, want toen ik even later terugliep was het gordijn gesloten en kreeg ik spijt.
 
Hoi, ik was laatst in de oude Nieuwstraat en zag daar een oosteuropese dvp. Ze zat volgens mij op nummer 8, leeftijd 40/45, kort wit geschoren haar, grote borsten en tattoos.
Iemand al ervaring met haar of weet of ze al een topic hier heeft staan op girlsreview.

Ik hoor graag, want toen ik even later terugliep was het gordijn gesloten en kreeg ik spijt.
Dat is denk Ivanna een Bulgaarse
 
Meegekregen dat in de binnenstad van Amsterdam Bretley Dorder is aangehouden het had zo kunnen zijn dat er een of een andere wandelaar er zo was neergeschoten of een dame neergeschoten. Ik begreep dat die jongen heel erg veel in de trein zat.
Ben zowel za als zo via Amsterdam CS gereisd.
Op beide dagen is ie gezien in Amsterdam CS dus misschien ben ik hem wel voorbij gelopen.

Maar ach, heb me geen moment onveilig gevoeld. Als je vaak genoeg in Amsterdam komt dan wen je er vanzelf aan dat het daar een open inrichting is.
 
Meegekregen dat coronavirus maand geleden nieuw variant heeft ik denk dat we binnenkort weer in lockdown gaan dat alles weer dicht moet ik zeg dat hoop ik ook dat alles weer moet sluiten ivm corona lockdown
@staatsliedenbuurt virussen muteren aan de lopende band, dit nieuws is op zichzelf nog geen reden voor maatregelen

Maar oprechte vraag, waarom hoop je op een Amsterdamse lockdown?
 
Meegekregen dat coronavirus maand geleden nieuw variant heeft ik denk dat we binnenkort weer in lockdown gaan dat alles weer dicht moet ik zeg dat hoop ik ook dat alles weer moet sluiten ivm corona lockdown
Ook al breekt er een virus uit waaraan duizenden mensen sterven, lockdown gaat niet meer gebeuren. Simpel gezegd, het geld is op om nog een lockdown te kunnen financieren.
 
Ook al breekt er een virus uit waaraan duizenden mensen sterven, lockdown gaat niet meer gebeuren. Simpel gezegd, het geld is op om nog een lockdown te kunnen financieren.
Aan de griepepidemie in 2018 overleden ook ca 9500 mensen in Nederland, toch was het business as usual.

Achteraf is het gemakkelijk praten natuurlijk, toch lijken die totale lockdowns wel een beetje overdreven te zijn geweest, daarom denk ik dat de overheid voortaan toch ander beleid zal voeren, wel afstand houden, mondkapjes en beperkt bezoek aan kwetsbare groepen, maar geen lockdowns meer.
 
Ik was maandagavond even over de Wallen gelopen.
Het was er erg druk en wat staan er een mooie meiden achter de ramen daar!
Dit is echt wel paradise en genieten:love:
Veel nieuwe gezichten bovendien.
Prijzen beginnen vanaf 100 euro per 20 minuten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan