Recensie Amsterdam Droom salon dame Aliza 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NHbink

Wandelaar
75
29/08/22
20
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
65
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandeweek door "gesprek" hier maar eens een massage salon in de buurt gezocht voor een massage met hp. Toevallig Droom gevonden in Amsterdam West. Over locatie kan ik kort zijn, industrie terrein en binnen oud en kwam niet heel schoon over. Dame waar ik aan voorgesteld werd zag er wel leuk uit. Maar voor zo'n eerste ontmoeting gekozen voor 30 minuten. Aliza heet ze is niet heel groot, is slank en spreekt weinig.
Massage was fijn weinig erotisch zolang ik op mijn buik lag. Bij omdraaien werd dat anders en zoende ze schaamstreek, buik en borst terwijl ze mij met haar hand naar hp bracht. Dat was fijn. Prima ervaring
Update, ik heb daar geen gebruik gemaakt van douche, wel gevraagd of hij er was om een volgende keer te gebruiken bij langer bezoek. Geen idee hoe die eruitziet, maar er is een douche werd gemeld
 
Laatst bewerkt:
Soms 2. Die andere heb ik niet gezien. Er is een gammele douche....moet je door de woonkamer heen om er te komen.
Ik vond de massage wel ok maar niet denderend. Geen knappe dame maar typische Zuid-Amerikaanse oma looks.
 
Inmiddels een aantal keren bij Aliza geweest. Zelf schrijft ze Eliza trouwens maar ik pas het niet aan in mijn eerdere berichten.
Massage vind ik heerlijk. Stevige hand, erotische toon en 100% aandacht. Uur 100 voor massage met handmatig HP zonder extra intieme handelingen.
Overigens een kleine aanvulling Eliza is een Jemense dame van bijna 30 en puur natuur 160cm lengte ongeveer
Wees er zuinig op
 
Laatst bewerkt:
Wees er zuinig op schreef ik als laatste zin. Helaas is dat niet goed gegaan. Ook Eliza is weg bij Droom massage. Zonde, als iemand meer info heeft hoor ik het graag.
 
Ja Anelia was paar weken geleden al weg. En nu ze verhuisd zijn naar naastgelegen pand, wat qua uitstraling echt een hele verbetering is, is Eliza helaas ook vertrokken. Jammer kwam er regelmatig
Enig idee of Anelia nog ergens bereikt kan worden? Ik heb werkelijk een fantastisch uur met haar gehad maar toen ik een paar weken later terug wilde was ze weg. Toen werd mij op de app Eliza aangeboden maar ik mocht geen foto's zien. Ik wou daar niet ongezien voor gaan rijden dus overgeslagen. Kennelijk had dat ook best nog gezellig kunnen worden?
 
Inmiddels een aantal keren bij Aliza geweest. Zelf schrijft ze Eliza trouwens maar ik pas het niet aan in mijn eerdere berichten.
Massage vind ik heerlijk. Stevige hand, erotische toon en 100% aandacht. Uur 100 voor massage met handmatig HP zonder extra intieme handelingen.
Overigens een kleine aanvulling Eliza is een Jemense dame van bijna 30 en puur natuur 160cm lengte ongeveer
Wees er zuinig op
En voor 50 euro meer het hele pretpakket. Heel jammer dat ze weg is. In een uur werd ik minder dan de helft van de tijd gemasseerd. De rest was gewoon lekker neuken.
 
Lovende reacties over beide dames maar voorlopig weet niemand het fijne ervan. EN belangrijker waar zijn de dames gebleven. Eliza is meer meisjesachtig dan Anelia maar beide wisten van wanten. Vandaar de vraag waar ze zijn gebleven. Van Anelia weet ik dat ze in Amsterdam woont. Elisa volgens mij in Breda
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben geen website. Als je googled op droommassage en amsterdam kom je bv deze tegen:


Dan heb je adres al is het nu het naastgelegen pand maar Ruby heeft vaak een advertentie voor haarzelf op marktplaats
Op MP is een Anelia is dat haar?
Nee is haar (niet meer)
 
Ruby beheert de telefoons van de "tijdelijke" meiden. Ik denk als ze een masseuse erbij krijgen dat de nummer dan naar de nieuwe dame gaat, vandaar dat het actief is. Overigens jammer dan Anelia weg is, was goede masseuse en die er ook leuk uitzag.
 
Ruby beheert de telefoons van de "tijdelijke" meiden. Ik denk als ze een masseuse erbij krijgen dat de nummer dan naar de nieuwe dame gaat, vandaar dat het actief is. Overigens jammer dan Anelia weg is, was goede masseuse en die er ook leuk uitzag.
Daar ging ik ook vanuit dus dat was mijn eerste stap. Ruby vragen. Maar Ruby zegt nummer(s) niet te hebben. Ik heb zelfs aangeboden geld te betalen voor het nummer OF dat ze ivm privacy mijn nummer door geeft aan Eliza (of Anelia) maar dat kon niet omdat ze zei de nummers niet te hebben. Kortom dat mislukte.
 
Daar ging ik ook vanuit dus dat was mijn eerste stap. Ruby vragen. Maar Ruby zegt nummer(s) niet te hebben. Ik heb zelfs aangeboden geld te betalen voor het nummer OF dat ze ivm privacy mijn nummer door geeft aan Eliza (of Anelia) maar dat kon niet omdat ze zei de nummers niet te hebben. Kortom dat mislukte.
Ik heb heel lang geleden ook weleens op andere plekken geprobeerd te polsen waar een vertrokken dame naartoe was, of er een nummer bekend. Dat gaan ze nooit doen. Slecht voor hun eigen zaken en vaak zijn ze met ruzie uit elkaar gegaan. Bespaar je de moeite zou ik zeggen.
 
Gistermiddag had ik een afspraak met Ruby. Bij aankomst zag ik wat winkels/werkplaatsen. Ruby ontvangt in een appartement hierboven. Toen ik opzoek ging naar het huisnummer zag ik dat alle appartementen aan de zelfde smalle trap zaten. En natuurlijk waren de studenten die boven Ruby woonde aan het verhuizen. Dus moest ik super ongemakkelijk ( leeftijdsgenoot ) de zelfde trap op. Om vervolgens bij "droom massages" naar binnen te moeten. Fijn....

Toen ik aanklopte deed Esmeralda open, haar collega. Bij binnenkomst hoorde ik dat iemand helemaal uit elkaar getrokken (kapot geneukt) werd....... Dat was Ruby dus. En kennelijk was zij dus mijn afspraak vergeten.
Esmeralda vertelde mij dat het nog wel 3 kwartier ging duren. Fijn..........

Na 10 minuten werd ik de toilet in geduwd omdat er een andere klant voorbij kwam(?)

Anyway, toen ik weer kon wachten op de bank samen met Esmeralda vroeg ik aan haar of zij het zelfde aanbood. En dat deed ze.

Dus aangezien ik geen zin had om te wachten heb ik toen gevraagd of ik het zelfde kon doen met Esmeralda. En dat was oke.

Anyway, ik dacht fijn, ergens een kamertje in. NEE. Hun andere kamers zitten in een ander appartement dus ik moest buitenlangs, langs alle studenten, mensen buiten, etc achter Esmeralda aan..........

Eenmaal binnen gekomen bij het andere appartement was het opzich wel prima ingericht.

Vervolgens kleertjes uitgetrokken en Esmeralda begon met masseren.
Heel hard masseert ze niet. Het was meer wat vrijven, maar ach.

Na een poos mocht ik omdraaien en heeft ze mij klaar getrokken.
Ik dacht toen eigenlijk wel dat het voorbij was. Maar nee. Ze begon me te zoenen, er ging een condoom om m'n jongheer en ze begon me te pijpen.
Vervolgens ging ze op m'n lul zitten(?) En begon ze me te rijden.
Ik ben niet echt van het 2x klaarkomen. Dus ik hield m al met moeite omhoog.

Vervolgens is ze gaan liggen en heb ik d'r 20 minuten missio gedaan. Maar nogsteeds hield ik met moeite een erectie. Dus vervolgens heb ik m'n pielemans eruit getrokken. Hebben we nog even gelegen en gekletst. En toen heb ik m'n kleren aangetrokken en ben ik weer naar huis gegaan.

Esmeralda is een lieve dame, niet echt mijn type. Maar ze doet haar best.
Ruby zag er overigens wel goed uit. Dus jammer dat ze mijn afspraak was vergeten.
Ik zal hier niet snel wederkeren. Gewoon omdat ik het niet netjes vind dat mijn afspraak zomaar vergeten word.

En voor wie zich het afvraagt of er nog andere dames werken.
Esmeralda en Ruby zijn de enige 2.
 
Terug
Bovenaan Onderaan