Recensie Amy, Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
366
06/07/21
4.187
42
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/amy-2193/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige vrijdag deze Aziatische dame bezocht, op een plek in Brussel waar ze met velen bijeen zitten ;) Ik vraag me dan ook af of het daadwerkelijk deze dame was (was in elk geval dat telefoonnummer) of toch één van haar landgenoten, want ik vond dat ze qua gezicht meer leek op de dame met dit profiel. Nu ja, ze kon me wel bekoren en van bij het binnenkomen was ze al vrij schalks, dus het stoorde me in elk geval niet.
Je krijgt er de mogelijkheid om voor- & achteraf te douchen, dus qua hygiëne zit het goed. Gekozen voor een uurtje en dat hebben we samen goed gevuld. Ze kuste (DFK) lang en uitgebreid zonder enige terughoudendheid, wat ik altijd wel top vind. Toen ze op het bed ging liggen met de benen open lachte haar geweldig mooie poesje me toe. Ze heeft een mooi onderhouden zwarte schaambos op haar venusheuvel, maar de lipjes zijn wel vrij van haren (wat me ook op basis van deze foto extra doet denken dat het die andere dame was), dus geen gedoe met haartjes tijdens het beffen. Hier heb ik uitgebreid m'n tijd voor genomen, daarbij ook haar kleine sterretje niet vergetend en ik mocht er ook m'n vingers bij gebruiken, dit ook in beide gaatjes. Zo werd ze gaandeweg kletsnat onderaan en kwam ze na een tijd doorgaan hevig roepend (en op m'n vingers knijpend met haar bekkenbodemspieren) klaar :p.
Daarna gaf ze mij ook de nodige orale aandacht (PZK) wat ze best goed doet. Nog een tijdje doorgegaan ook in 69 zodat ik nog eens van haar grotje kon genieten. Dan condoom om en zij bovenop, en daar moest ik me helaas na enkele minuten sneller dan verhoopt gewonnen geven. Ze bleef ook na m'n orgasme nog een tijdje bovenop me liggen, iets wat mij nog het grootste GFE gevoel van alles geeft, want meestal moet je er bij DVP's snel uit na het schieten, maar bij deze dus niet. Je kan rustig ín haar nagenieten!
Daarna werd ik door haar proper gemaakt en vroeg ze of ik nog een massage wou. Aangezien er nog wel tijd genoeg was, wou ik dit ook wel. Op m'n buik gelegen werd ik door haar "onder handen genomen" en ik moet zeggen dat dit 1 van de beste massages was die ik door een DVP gehad heb (massagesalons of dames die tantra-massage aanbieden niet meegerekend). Ze varieerde verschillende soorten bewegingen en technieken en ook zacht en hard werd afgewisseld, waardoor dit ver uitsteeg boven het wat halfslachtig gewrijf dat je in de meeste gevallen krijgt.
Al bij al vond ik dit zeker een aanrader en de kans op herhaling is behoorlijk groot.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan