Recensie Daphne/Jasmin/Ana, Den Haag (voorheen Sassenheim, Eemnes, Wassenaar, Nootdorp) 3,77 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bevrijdend

Vaste klant
156
13/06/22
145
23
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wassenaar/4896558-jasmin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze reageerde vlot op de whatsapp.
Op de parkeerplaats kreeg ik haar kamernummer.
Ana is een klein tengere meid, zeker een vriendelijke dame die eerst een praatje maakt om kennis te maken. In het Engels verloopt het prima.
Vooraf en na de date kan je douchen.

Pijpen voelde lekker terwijl ze mij aankeek. Haar tong voelde ik rondom mij eikel. Dit deed zij met condoom. Zonder condoom zou ik 4 sterren geven.
Intiem in verschillende standjes, wel dat ik erom vroeg. Anders was het alleen doggy.
Met haar tepels spelen vond ze te gevoelig, maar wel even van genoten. Dit was hetzelfde tijdens het vingeren.
Betreft de seks vond ik haar wel afstandelijk. Wat je wilt moet je wel om vragen.
 
Ik ben jongstleden nog wel bij der geweest.
Er was een super nadeel we hadden een all in prijs gemaakt.
Inclusief wat extra's helaas is het extra niet doorgegaan.
Verder heb ik een heerlijk uurtje gehad. En overal aan mogen zitten.
Zoenen, beffen enz.
Voor dat we begonnen zij ze dat alles met glijmiddel moest om dat ze zelden nat werd
Het vocht liepen er gewoon uit tijdens het beffen……wat een heerlijke sappen, of heb ik gewoon mijn best gedaan.
Gillend en trillend kwam ze klaar.
of de herhaling gevaar is, moet ik nog over nadenken 🤔
Het is een heerlijk grietje, maar ik hou ervan dat iedereen zijn afspraken na komt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijd geleden bezocht ik deze dame. Per toeval eigenlijk. Haar advertentie had ik niet gezien, maar toen ik op bezoek ging bij een andere dame, zag ik deze dame de deur open doen. Heel even dacht ik dat het feit dat de dame niet de dame op de foto's was eindelijk eens waanzinnig positief zou uitpakken. Maar het bleek dat ik een afspraak had met haar huisgenote. Ik kreeg vanaf dat moment Ana niet uit gedachten en moest haar bezoeken. Dat lukte een tijdje later. Vooraf duidelijke afspraken gemaakt, alles akkoord. Maar eenmaal ter plekke werd de helft wat halfbakken gedaan. Ik had ook kledingverzoek gedaan, en ondanks dat ze reageerde met: 'laat me je verrassen', bleek ter plekke dat ze er keurig rekening mee had gehouden. Maar tongzoenen deed ze bijvoorbeeld amper en bij het pijpen wilde ze in eerste instantie een rubber-pitstop inlassen. Nadat ik aangaf dat toch duidelik was afgesproken zonder, deed ze het ook zonder morren gewoon zonder. Maar was niet geweldig. Al met al stond ik na iets meer dan dertig minuutjes weer buiten en dat terwijl ik had betaald voor een uur. Ik kreeg nog voor ik thuis was een appje dat ze het een fijn bezoek vond. Toen ik aangaf wat minder enthousiast te zijn, vroeg ze me nog eens te komen. Ze was verkouden en daarom niet in beste doen geweest. Ze zou het goedmaken als ik weer kwam. Ik had er toch een beetje een hard hoofd in en had geen zin om dezelfde steen nogmaals op te zoeken. Vinkje was gezet, voort met de geit maar weer.
Lief meisje, dat wel. En wellicht was ze werkelijk in 'mindere vorm' door een verkoudheid. Ze ziet er sowieso prachtig uit en werkelijk stuk mooier dan op de foto's.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wassenaar/4896558-jasmin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wou eigenlijk mijn krachten sparen, maar zag haar voorbij komen en toch maar even langs gegaan.

Afspraak was snel gemaakt, ze ontvangt nog steeds in het hotel. Het is een klein jong meisje, maar wel knap, correct en vriendelijk. Heel mooi gezichtje (iets te veel make-up), mooie vorm in het lichaam, goeie billen alleen haar borsten waren iets minder. Ze had wel een apart luchtje, het stonk niet, meer een echte dvp geur wat ik wel bij meerdere dames heb geroken.

Volgens mij was ze wel blij met mij als klant kreeg heel wat complimenten en geile blikken. Moest eerst douchen, ze had wel wat meer handdoeken kunnen regelen. Ze is ook niet echt van de gezelligheid vroeg haar erbij te komen om nog wat te praten maar dat wou ze niet.
Eenmaal klaar begon het wat onwennig, PZC was echt slecht ze nam alleen een paar keer het puntje in haar mond. Zoenen deed ze wel, ook niet echt van harte volgens mij, tong kwam ook maar weinig voorbij.
Beffen was ze gevoelig voor, ze heeft een heel mooi schoon kutje, volgens mij kon ze er wel van genieten. Seks was ook heel goed, een beetje zoals bij een normale dame. Het gevoel is er nog niet uitgeneukt zoals bij sommige dvp, kon echt zien als je te diep of te hard ging. Het leek op het laatst wel alsof ze kwam, gillend in mijn oor. Erg geil alleen gebruikte ze wel steeds veel baby olie.
Ze heeft me klaar getrokken, was ze niet echt behendig in, ze had op het laatst nergens meer zin in en begon over de tijd.
Ze heeft me wel netjes schoon gemaakt en kon weer douchen, nog klein gesprekje gehad en met een goed gevoel afscheid genomen.

Twijfel wat ik er nou van vind, we hadden wel een fysieke klik. Het is een super knappe leuke meid, maar kan nog wel een paar lesjes pijpen en aftrekken gebruiken.
 
mocht wel diep bij haar maar met 20cm vinden vrouwen het al snel diep als je tot aan je ballen erin wilt.
maar grootste gedeelte gewoon lekker diep in haar en ze kan best wel wat hebben mocht flink doorstoten en het tempo lekker opvoeren.
uiteindelijk eruit condoom eraf en op dat heerlijke kleine kontje net boven haar strakke gaatje klaar gekomen.
wees lief voor haar en behandel haar zoals je een meisje van 21 zou behandelen dat is ze lief voor jou en mag je veel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wassenaar/4896558-jasmin#overview
Totale kosten (in euro)
150/200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
twee keer bij deze dame geweest.
afspreken ging beide keren makkelijk en snel
tweede keer was ik de laaste van die week dus toen we klaar waren ging we snel douchen en heb haar daarna op het station afgezet en kreeg haar prive nummer zodat ik makkelijker kon afspreken.

allebei bij xxxxxxxxxx
bij aankomst eerste keer snel langs de receptie door naar haar kamer tweede keer zijdeur genomen trap omhoog en stond bij haar kamer perfecte weg om discreet erheen te gaan.
bij binnenkomst snel de financiële zaken afgehandeld toen gaan douchen daarna stond ze klaar in haar mooie lingerie.

lekker van haar lichaam genoten tijdens het zoenen en ondertussen speelde ze met mijn lul.
bij de tweede keer begon ik zachtjes haar strakke kont gaatje te masseren en me vinger erin te stoppen maar ik moest nog wachten kreeg ik te horen.
allebei de keren ging ze heerlijk op haar knietjes op de grond zitten om me heerlijk nat en diep te pijpen.
wat een geil gezicht ze kijkt je aan dat mooie jonge kleine gezichtje waar mij dikke grote lul in verdwijnt zonder probleem

daarna was zij aan de beurt heerlijk dat mooie kutje liggen likken en vingeren totdat ze heerlijk klaarkomt en wat is ze nat zeg.
dus heerlijk nog langer dat kutje likken totdat ze nog een keer kwam.
daarna condoom erom en gaan diversen standjes ze wisselde graag af en verteld dat ze hem op elke manier in haar wilde voelen.
heerlijk me condoom vol gespoten.
toen wilde ze me gaan masseren maar ben daar niet zo van dus heerlijk elkaar liggen teasen totdat we weer konden.
eestte keer beetje hetzelfde als beschreven alleen ging ik iets harder te keer en dat kon ze waarderen ze kan met veel geluid klaar.
tweede keer dat ik er was was haar kontje aan de beurt en god wat is die mooi en strak eerst lekker likken daarna met veel glijmiddel vingeren en uit eindelijk me lul erin.
wat strak is dat kontje.
ik dacht daar mag in nooit diep in maar met een dikke lul van 20cm mocht ik er toch voor driekwart in.
ze genoot ervan hoe harder en sneller in haar naam en kreunde hard en veel hoop dat we geen buren hadden.
toen eruit condoom eraf en net boven haar gaatje heerlijk klaargekomen.

toen samen onder de douche zodat ik haar kontje goed kon wassen en toen vroeg ze me of ik haar weg wou brengen naar het station.
en tegen zo plaatje zeg je geen nee
en dan op het station een dikke kus op de mond gehad en afscheid genomen hoop van de week snel weer bij haar langs te gaan

//Edit mod: Beter niet te specifiek locatie benoemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Tja, gelukkig heeft ze veel tevreden klanten, maar mij ziet ze niet meer. Was heel leuke ontvangst, gezellig praatje. Maar daarna, echt slecht. Pijpen was met een hele hand ertussen, dus slechts het topje van de eikel werd min of meer gepijpt. Toen in missio, maar daar mocht ik niet veel. Twee vuisten op mijn borstkas, dus mocht maar erboven blijven hangen. Geen gfe, geen geilheid, niks. Ik had die €100 voor nog geen 20 min beter kunnen besteden bij de vele dames waar ik wel gfe krijg.

Maar wellicht voelde ze de klik niet, nogmaals, genoeg tevreden klanten zo te zien, dus wie ben ik.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wassenaar/4896558-jasmin
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben onlangs ook geweest. Ontvangt in een hotel nabij Wassenaar. Makkelijk bereikbaar maar is momenteel in verbouwing. Bij binnenkomst loop je vlak langs de receptionisten, dus dat vond ik niet heel prettig. Bij binnenkomst knappe meid om te zien en goed verzorgd. Betaling gedaan en wat extra betaald voor PZC. Daarna snel gedoucht en klaar om te gaan. Begon goed met haar mooie lichaam een beetje verkennen en een lekker bef beurt waar ze van genoot. Daarna ging het berg afwaarts het pijpen was ondermaats. Niet diep en veel met de hand, totaal niet de extra kosten waard. Tijdens pijpen begon het al met opmerkingen dat ze erg strak is en dat ik wel wat groot geschapen voor haar was. Uiteindelijk condoom erom en toen heeft ze ongeveer 10 minuten lopen vriemelen om hem er zogenaamd in te krijgen. Was een slecht toneelstukje en ik werd vrij snel slap. Vroeg haar om me weer hard te pijpen en het met de mond af te maken. Dat was niet meer mogelijk omdat ik al een condoom gedragen had.. Ik was er klaar mee. Heb me afgetrokken terwijl ik haar vroeg haarzelf te bevredigen. Zeer ontevreden naar huis vertrokken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan