Anaconda Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kamagraman

Stamgast
Forumpionier
365
03/07/21
316
3
Zojuist bij Anaconda geweest in Den Haag.
Dame adverteert met 25 cm maar dat wordt niet gehaald.
Wat ook niet gehaald wordt is 25 minuten terwijl er 200 is betaald voor een uur.
Het was even zoeken naar de voordeur in het appartementencomplex en ik zag bij binnenkomst dat er in een andere kamer er een latino man in bed lag. Date vond plaats in een andere kamer.

Terwijl ik haar pijpte begon ze te sjorren aan m'n pik om me zo snel mogelijk te laten spuiten. Aangezien ik erg geil was spoot ik binnen no time en toen bleek dat de date ook gelijk over was.
Ze heeft wel een behoorlijke pik,maar geen 25 cm, en ze moest moeite doen om een erectie te krijgen enige houden.

Herhalingsgevaar: nul procent

 
Ik vind het toch opzienbarend dat de date je 200eu heeft gekost voor 25 minuten?! Als de date van haar kant dan afgelopen is, dan zou je dus de helft van het geld terug moeten krijgen lijkt me? Zou daar voortaan duidelijke afspraken over maken, nu wordt je wel aardig te kijk gezet.
 
Als geld geen rol speelt, dan maakt het inderdaad niet uit. Voor velen speelt het wel een rol, daarom wilde ik je hier voor behoeden en totaal niet op de man spelen :)
 
Deze dame/meneer begint meer te lijken op een oprichter. Is de derde keer hier dat ik lees, dat je na 15 a 20 minute uit gekicked wordt terwijl je voor een uur betaald. Super slecht.
 
Hier is ook review over haar



#172
 
Het is alweer een paar maanden terug, maar ik heb getracht een virtual date met haar te hebben. Netjes betaald maar ze kwam niet online. Heel dom van mij natuurlijk maar ik waarschuw maar even 😉 Advertentie lijkt ook offline
 
Ben er ook geweest. Plus, grote en dikke pik. Nog best jong, dus strak.

Min, ze is wel gericht op snel laten klaarkomen, maar dat heb ik gelukkig een paar keer uit kunnen stellen.

Ze is wel een beginnende trans, of een goede travestiet. Wat mannelijke trekjes.

Herhalingsgevaar? Misschien. Die pik is toch wel geil.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan