Anale afknapper.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
8
15/01/24
7
Twee keer bij dezelfde shemale geweest en 2 keer had ze niet gespoeld. Gelukkig gebeurde dit alles met condoom.
De eerste keer, ook effectief mijn eerste keer, kwam er geen glijmiddel bij kijken en was het enkel speeksel van de dame in kwestie. Het gleed niet zo lekker dus trok ik terug en kreeg een zure, walgelijke geur door mijn neus geramd. Het was een echte afknapper. Uiteindelijk toch nog wat leven in gekregen en in haar mond gespoten.
De tweede keer was het wel met glijmiddel. Teveel, want ik floepte eruit en de stank was ongelooflijk. Ik heb mij onmiddellijk gewassen. Opnieuw was de sfeer volledig weg. Zij heeft nog geprobeerd om mij klaar te pijpen, maar het lukte niet meer. De goesting was volledig weg. Ik heb mij geëxcuseerd, maar kreeg geen excuses terug. Geen anaal meer voor mij, dat is ZEKER!!

Komt dit wel vaker voor of is dit eerder normaal bij anale sex?
 
Ik ben nog steeds positief over de rest van deze dame. Mooi, vrouwelijk, proper aan de buitenkant,goeie pijper en gaat er toch nog voor, ook al is er zoiets gebeurd. Ik ga nog een derde keer gaan; deze keer zonder anaal.
Ik ga dus nu nog geen naam geven. Als het weer een sisser word, kan ik meer details geven.

Ik wou gewoon vragen of er iemand anders dit ook al heeft meegemaakt bij eender welke dame( trans of niet). En hoe ben je ermee omgegaan?
 
Ik ben nog steeds positief over de rest van deze dame. Mooi, vrouwelijk, proper aan de buitenkant,goeie pijper en gaat er toch nog voor, ook al is er zoiets gebeurd. Ik ga nog een derde keer gaan; deze keer zonder anaal.
Ik ga dus nu nog geen naam geven. Als het weer een sisser word, kan ik meer details geven.

Ik wou gewoon vragen of er iemand anders dit ook al heeft meegemaakt bij eender welke dame( trans of niet). En hoe ben je ermee omgegaan?
Nooit meegemaakt, en ik heb nochtans al heel wat verschillende bezoekjes achter de rug, bij verschillende dames.
 
Heb dit zelf nog nooit meegemaakt , niet bij een gewone dame noch een Trans-vrouw.

Dus nee , mss heeft ze geen idee wat spoelen is.

Kan me gerust inbeelded dat dit niet aangenaam is.
 
Ik heb nog geen ervaring met shemales of anale seks met een DVP, maar vooral bij shemales lijkt het me toch ook niet haalbaar om voor elke afspraak te spoelen? Ik heb me dat al eerder afgevraagd ... spelen trans DVP's elke keer dan? (door de band genomen). Dat lijkt me niet houdbaar over langere tijd.

Ik kan me wel inbeelden idd dat als mij zoiets zou overkomen, dat ik mijn erectie ook niet zou kunnen houden. :-(
 
Tja, ik begin toch wel wat te twijfelen of het het wel waard is om terug te keren bij haar. Er zijn nog genoeg andere vissen in de zee. De naam is Karla Sofia en zij ontvangt in Lessines, net voorbij Geraardsbergen.
Ik zou wel eens bij Thamara in Gent willen gaan. Ziet er lekker uit.
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik begin toch wel wat te twijfelen of het het wel waard is om terug te keren bij haar. Er zijn nog genoeg andere vissen in de zee. De naam is Karla Sofia en zij ontvangt in Lessines, net voorbij Geraardsbergen.
Ik zou wel eens bij Thamara in Gent willen gaan. Ziet er lekker uit.
Er staat niet bij dat ze gespoeld is ... :):ROFLMAO:
 
Ik zou wel eens bij Thamara in Gent willen gaan. Ziet er lekker uit.
Kun je beter apart topic aanmaken in plaats van onder een andere naam verdergaan.
 
Twee keer bij dezelfde shemale geweest en 2 keer had ze niet gespoeld. Gelukkig gebeurde dit alles met condoom.
De eerste keer, ook effectief mijn eerste keer, kwam er geen glijmiddel bij kijken en was het enkel speeksel van de dame in kwestie. Het gleed niet zo lekker dus trok ik terug en kreeg een zure, walgelijke geur door mijn neus geramd. Het was een echte afknapper. Uiteindelijk toch nog wat leven in gekregen en in haar mond gespoten.
De tweede keer was het wel met glijmiddel. Teveel, want ik floepte eruit en de stank was ongelooflijk. Ik heb mij onmiddellijk gewassen. Opnieuw was de sfeer volledig weg. Zij heeft nog geprobeerd om mij klaar te pijpen, maar het lukte niet meer. De goesting was volledig weg. Ik heb mij geëxcuseerd, maar kreeg geen excuses terug. Geen anaal meer voor mij, dat is ZEKER!!

Komt dit wel vaker voor of is dit eerder normaal bij anale sex?
Ooit eens een bij een dvp thuis gegaan die zich zonder dat ik het wist ook niet had gespoeld en toch in haar sterretje heb geneukt,je wil niet weten wat voor er viezigheid eruit kwam eens ik m'n lul er uit haalde, was meteen klaar met d'r..
 
Terug
Bovenaan Onderaan