Recensie Anastasia, Alkmaar (voorheen Breda) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
22/03/22
3
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/4916495-anastasia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het contact verliep prima via Whatsapp. Ze reageerde netjes en beantwoorde mijn vragen. Na een kort videogesprekje was de afspraak gemaakt en werd ik naar een straat in het centrum van Breda verwezen. Daar aangekomen krijg je het huisnummer pas.

Naar het pand toegelopen en sta op het punt om aan te bellen, staat ze al in de entree mij op te wachten (Eerste keer dat ik zoiets mee maak) en lopen wij samen richting haar appartementje. Wel was het gelijk duidelijk dat het om de dame ging op de foto's, al zijn deze wel bijgewerkt. Ze zag er goed uit en rook lekker, dus dat zit wel goed, dacht ik nog op dat moment.

Eenmaal binnen bleef ze afstandelijk, op zich niks geks, heb ik eerder meegemaakt bij een eerste bezoek. Netjes aan mijn betalingsverplichtingen voldaan en mocht gebruik maken van de douche (waar ik om vroeg).

Eenmaal terug bij het bed stelde ze voor om te starten met een massage, prima begin vond ik zelf wel. De massage was nou niet heel bijzonder, er werd een kwak massagegel op mijn rug gekwakt en wat lafjes kneed ze mijn schouders en rug en bleef zo tot aan mijn onderrug op en neer gaan. Netjes gevraagd of wij aan de voorkant verder konden gaan, geen probleem.

Ik probeerde haar te zoenen, trekt ze haar hoofd weg. Zoenen kosten extra en tongzoenen deed ze niet aan. Wat krijgen wij nou dan? Niet eerder heb ik voor zoenen moeten betalen, dus nu ook niet. Vervolgens kreeg ik ongevraagd een complete prijslijst van haar te horen, het kwam er op neer dat voor alles bij betaald moet worden. Basic is suck & fuck with condom, pay for everything extra. Dus houdt daar rekening mee heren, mochten jullie nog interesse hebben.

Ze begon mij dan toch te pijpen, met condoom uiteraard. Veelte dik ding waarmee ik nauwelijks gevoel had wat ze aan het doen was en ook niet eens diep. Dan maar voorgesteld om te gaan neuken, zij gelijk bovenop en ja hoor, handje ertussen. Haar op d'r rug gelegd en weer dat handje ertussen. Over na doggy en weer haar hand ertussen, toen was ik er wel aardig klaar mee. Dat kreeg ze door en stelde een handjob voor om het af te ronden. Zelfs toen kwam ik niet klaar (Eerste keer dat dit mij overkomt), en toen ben ik maar gaan douche en weer weggegaan.

Ze ziet er goed uit en komt vriendelijk over, maar schijn bedriegt.
 
Deze dame lijkt verdacht veel op deze Ioana:

Tot de moedervlekjes toe op hals en borsten….

Lijkt mij dezelfde…. Advies: Wegblijven….
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan