Recensie Anays en Lara, Amersfoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
665
11/08/21
555
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/stellen/prive-ontvangst/amersfoort/7819805-anays-en-lara
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week Anays en Lara bezocht. Afspraak maken via de app ging vlot en ontvangst locatie was ook prima (douchen vooraf en achteraf mogelijk). Mijn voorstel was een GFE trio date met zoenen/ tz en pzc (hiervoor ook extra betaald) voor 400 EUR. De dames gingen hiermee akkoord.

+ Het zijn de dames van de foto's een brunette en blondine met strakke lichamen.
+ Ik vond de service goed, het is wel een man gerichte trio maar de dames zijn op elkaar ingespeeld. Moet wel zeggen dat Anays de actievere dame is, ze neemt meer initiatief dan Lara.
+ De dames kunnen lekker pzc afwisselend met tussendoor spugen,met aanwijzingen ook de ballen goed onder handen genomen met hun mondjes. Seks in verschillende standjes gedaan met beide dames, ze doen lekker mee vooral doggy was toch lekker om ze beiden om de beurt te nemen en zo doende ook twee keer lekker klaargekomen.

- Voor veel van de gegeven services, die normaliter standaard zijn bij veel dames moet je wel extra betalen. Dus hou daar rekening mee.

Voor mij zijn de dames wel voor herhalingsvatbaar, ik ga ze nog wel individueel bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan