Recensie Andrea, Antwerpen, Vingerlingstraat 14/2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.267
01/07/21
2.164
33
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag avond bij deze jongedame naar binnen gestapt.
Mooi petit meisje, zal richting de 25 jaar gaan, blond krullend haar, 1 hele kleine tattoo verser geen ijzerwaren of plakplaatjes.
Kleine maar mooi gevormde borstjes, grote schaamlippen. Spreekt zeer beperkt Engels, maar ik kwam niet voor een diepgaand gesprek ;-)
staat er nog niet zo lang volgens mij, service redelijk, herhalingsgevaar medium. Doet wel haar best.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren jij deze dame binnengestapt voor een fijne 15 a 20 minuten.

Haar Engels is inderdaad beperkt, maar het lukt wel al een beetje.

Heel knap lichaam en leuk om eens een dame te zien met mooie sportschoenen ipv. Die enorm hoge onhandige hakken.

Inderdaad kleine enorm mooie borsten en een lekker poes met grote lippen. Beetje spijtige dat vingeren niet mocht. Zo'n poes nodig uit op er met te spelen.

Pijpen was goed. Ze wisselt prettig af met aftrekken. Daarna 3 klassieke standjes.

Herhalingsgevaar zeker. Wil wel eens weten wat er mag als ik langer blijft.
 
volgens mijn ontvangt ze soms nog gewoon prive buiten skw; wordt ook besproken bij privéontvangst antwerpen als ik me niet vergis.. absoluut wel een lekker geil ding
er is sprake van grote schaamlippen… echt huge of iets groter dan normaal…. Thx alvast
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/call-for-details.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week langsgeweest bij Andrea op VVR 7/1.
Andrea is een knappe Roemeense jongedame die ontvangt op makkelijke sneakers. In haar raam trekt ze geen aandacht en lijkt ze zeer 'shy'. Toen ik oogcontact wilde maken, keek ze zelfs weg. Na een paar rondjes het er toch op gewaagd en mocht ik binnenkomen.
Afgesproken voor 50€, inclusief beffen. Haar gevolgd naar boven waar ik haar mooie kontje reeds uitgebreid mocht betasten. Haar Engels is beperkt, maar een korte conversatie is mogelijk. Boven gekomen vroeg ze mij niet om me te verfrissen en zelf deed ze het ook niet. Eens de kleren uitgingen, kwamen prachtige kleine, maar stevige borsten tevoorschijn. Ik nam ze in mijn handen en likte aan haar tepels. Zelf reageert ze eigenlijk niet, maar haar tepels werden lekker hard. Met mijn ene hand begon ik over haar kutje te wrijven en ze deed haar benen een beetje open, waarbij ik haar lichtjes mocht vingeren. Na een tijdje haar op het bed gedirigeerd en begonnen met haar poesje te likken. Andrea heeft een vrij uitgesproken clit die wat verscholen ligt achter haar geprononceerde schaamlippen. Bij het likken lag ze er eerst wat apatisch bij, maar toen ik harder op haar clit begon te zuigen en deze met mijn tong bewerkte, kwam er toch reactie in haar lichaam. Bekken begon wat te schokken, buikspieren trokken samen, poes werd nat en de handen knepen in het laken, maar in Andrea zelf zat weinig beleving. Toen ik echter wou stoppen, nam ze toch mijn hoofd vast en vroeg ze voor 'more'. Ik vond het niet erg om nog even verder te doen.
Afgewerkt in 2 standjes, eerst doggy waarbij ik vrij intens mocht doorstoten en daarna zij 'on top' waarbij ze mij op de hurken afreed als een volleerde amazone. Als ik nog terug ga, weet ik niet, want Andrea is vrij passief en weinig communicatief. Ze heeft echter een prachtig lichaam en laat heel wat toe.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-new-new-702.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen maandag nog eens in het SKW geweest. Mijn favoriete dame was er niet dus even rondgelopen. Niet zot veel keuze, maar deze jongedame viel me op door haar lolitalijfje. Elders in het forum werd ze beschreven als een 12-jarig meisje, dat was ze wat over ... Ze is erg petite, had haar rond de 20 geschat. Ze keek nogal nors en ongeïnteresseerd maar had geen zin onverrichter zake huiswaarts te keren dus het risico genomen. Aan de deur gevraagd of in de 50 euro beffen inbegrepen was en na een positief antwoord besloten het er op te wagen. Ik vind dat ze een erg lekker lichaam heeft, kleine tietjes, maar wel een lekker kontje en heupen. Heerlijk zicht dat tengere lijfje. Ze pijpte me stijf, geen top pijpbeurt, maar redelijk diep. Kussen mocht niet, likken dus wel en dat vol overgave gedaan. Als ik opkijk zag ik dat ze er nogal stoïcijns bij lag, maar kutje werd wel nat ... Dat kutje was echt lekker, klein en fijn. Het leek of ze een erg grote klit had, maar het was het bovenste deel van haar schaamlippen dat wat dikker was. Eigenlijk nog nooit gezien, en ik heb al wat poesjes gezien ... Na een tijdje likken haar geneukt, met zicht op dat lekkere kontje. Rubbertje volgespoten en tevreden naar huis. Heerlijk toch, zo'n jong poppetje kunnen nemen ...
Verwacht geen vlotte conversatie, ze is eerder afstandelijk. Stomende sex zit er ook niet in, ze is eerder apathisch, wat jammer is. Mocht ze niet zo'n lekker lijfje hebben zou er geen herhalingsgevaar zijn, maar nu ... In de advertentie is veel mogelijk, cim, cif, anaal ... Wordt al geil van het idee dat gezichtje vol te spuiten, dus wie weet doe ik dat maar eens ...
Link naar de advertentie, de foto's met sluik haar geven haar weer zoals ik ze zag.
Zat wat rond te kijken en zag dat dame hier maar ook hier al besproken werd ...
Sorry hoor, had ik niet gezien.
Enfin, de "speciale" schaamlippen waren niet alleen maar mij opgevallen blijkbaar.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren eindejaarswipje gedaan met Andrea, ze zat in een beige body achter het raampje in de vingerling 14 rechtse raam. Heel slank meisje met mooie kleine tietjes, blonde curley haartjes. Mocht haar zoenen en vingeren met cd, goeie 69 , waarbij ik de dikke schaamlipjes uitgebreid kon likken, daarna doggy gedaan en als afsluiter me (echt) goed laten aftrekken terwijl ik haar vingerde, zalig kgk, spoot langs alle kanten, ze verschoot er wat van lol, zeker aan te raden.
 
Gisteren eindejaarswipje gedaan met Andrea, ze zat in een beige body achter het raampje in de vingerling 14 rechtse raam. Heel slank meisje met mooie kleine tietjes, blonde curley haartjes. Mocht haar zoenen en vingeren met cd, goeie 69 , waarbij ik de dikke schaamlipjes uitgebreid kon likken, daarna doggy gedaan en als afsluiter me (echt) goed laten aftrekken terwijl ik haar vingerde, zalig kgk, spoot langs alle kanten, ze verschoot er wat van lol, zeker aan te raden.
Hoe lang en wat heb je betaald?
 
Gisteren eindejaarswipje gedaan met Andrea, ze zat in een beige body achter het raampje in de vingerling 14 rechtse raam. Heel slank meisje met mooie kleine tietjes, blonde curley haartjes. Mocht haar zoenen en vingeren met cd, goeie 69 , waarbij ik de dikke schaamlipjes uitgebreid kon likken, daarna doggy gedaan en als afsluiter me (echt) goed laten aftrekken terwijl ik haar vingerde, zalig kgk, spoot langs alle kanten, ze verschoot er wat van lol, zeker aan te raden.
Tongzoenen ook?
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Eigenlijk niet mijn type, maar dacht verandering van spijs doet eten. Zij heeft zo'n hese rokersstem, maar was blijkbaar ook ziek misschien daarom. Blijf dan thuis zitten zou ik dan denken. Geen wasje vooraf. Condoom kreeg zij niet om. Pijpbeurt trok op niets. Net zoals de seks. In de achtergrond hoor je ook constant berichtjes of zo binnenkomen op haar GSM, ik kreeg het ervan. Rap afgemaakt en afgebold. Zij deed niet de moeite om zich achteraf te wassen aan de bidet, gewoon snel een 'wasje' staand naast de wastafel. Haar huid voelde echt ruw aan, of is zij gewoon harig, ik weet het niet, dat hielp ook niet. Communicatie is was ook niet mogelijk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Ben al enkele keren bij haar geweest wanneer ik zin heb in een petite meisje. Lekker lijfje, met pronte borstjes en klein poepje. Wat ik apprecieer is dat ze me niet afjaagt. Ze laat zich eerst wat betasten terwijl ze al een "handje helpt", wat ik apprecieer omdat ik soms een beetje moet opwarmen als een diesel :LOL:Pijpen doet ze lekker, en ze wil zich er ook niet snel vanaf maken zoals sommigen. Voor de rest is ze redelijk passief maar ik kom er altijd aan m'n trekken. Die hese stem heeft ze altijd, en ik heb ook niets opgemerkt van slechte hygiene ofzo. Heb bij intiem getwijfeld tussen een 3 en een 4, maar heb maar omhoog afgerond omdat ik er nooit ontevreden buitenstap.
 
Vandaag lekker in het zonnetje nog eens een rondje gedaan. Ik wilde al langer Andrea eens bezoeken, maar twijfelde telkens.
Vandaag binnengestapt. Beetje een aparte verschijning, maar zeker een zeer mooi klein lichaam.
Haar benen zijn wel enorm ruw, stoppels denk ik. En over die dikke lippen is niks gelogen.
Ze is niet heel spraakzaam, wel vriendelijk.
Eenmaal naakt, wasje gedaan en ze is rustig beginnen te trekken tot ik op oorlogssterkte was. Het condoom er om was een klus voor haar, ik weet niet of ze een kleinere maat gebruikt maar het paste voor geen mogelijkheid. Pas bij een derde poging kreeg ze de cd erom.
Pijpen was lekker, afwisselend met aftrekken. Daarna zij bovenop, daarbij schuren haar benen wel mega 😂
Daarna doggy afgemaakt, dan zie je pas hoe smal ze is. Wel redelijk passief in deze positie.
Voor mij geen herhalingsgevaar..
 
Terug
Bovenaan Onderaan