Recensie Andrea, Haarlem, Rode Lantaarn 1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jonjo

Newbie
Forumpionier
24
06/07/21
6
5
ging naar Andrea en zoals mensen in het verleden hebben gezegd, kan ze een beetje gek zijn. begon te zuigen (pcz), toen een beetje doggy, ging terug naar zuigen en nam de volle lading in haar mond. ze bijt wel als ze zuigt, wat oncomfortabel kan zijn. niets speciaals
 
Maf wijf is het laast was ik ook weer daar wou ze me weer binnen hebben. Ik heb haar geen eens gedag gezegd dom wijf. Keer daarvoor deed ze vet raar en vaag tegen mij. Volgens mij spoort dat mokkel niet ik sla der lekker over. Lekker naar estelle in haarlem die is top
 
Maf wijf is het laast was ik ook weer daar wou ze me weer binnen hebben. Ik heb haar geen eens gedag gezegd dom wijf. Keer daarvoor deed ze vet raar en vaag tegen mij. Volgens mij spoort dat mokkel niet ik sla der lekker over. Lekker naar estelle in haarlem die is top
waar over Estelle, maar altijd een rij voor haar raam. het is nooit gelukt om bij haar te komen, tenzij ik daar 1 uur sta. ik heb gehoord dat ze ook anaal doet - is dat waar? ik weet dat sommige mensen van tevoren tijd bij haar boeken - weet je hoe?
 
Ja ik hoorde dat estelle nu alleen op afspraak werkt of ze anaal doet weet ik niet. Ga altijd voor standaard daar word ik al geil van ik vraag me af of ze ook tongzoent en pzc
 
Was vanmiddag ter plaatse. wie zit er nu op Andrea's plek? Naam? Ik zag een vrij forse brunette, Oost Europees, helemaal gehuld in een visnet, ze was extreem onsympathiek, terwijl ik echt gewoon en rustig naar de mogelijkheden en de prijzen vroeg. Ik werd uit het niets toegebitst, als door een viswijf. Kan het echt niet netter beschrijven. Wat een 'no-go'. Verder zag ik niks leuks aanwezig. Had er zin in, maar het werd niks.
 
@Scooby-Doo alles zonder inclusief in der kont spuiten en mond spuiten.en als je het geil vind wilt ze met je cum swappen. Bij haar kan werkelijk alles. Alleen is ze laaste tijd ik haar gedrag ontspoort
 
@Scooby-Doo alles zonder inclusief in der kont spuiten en mond spuiten.en als je het geil vind wilt ze met je cum swappen. Bij haar kan werkelijk alles. Alleen is ze laaste tijd ik haar gedrag ontspoort
De laatste tijd haar gedrag ontspoord?
Dat is al jaren zo en dan bedoel ik meer dan 10 jaar.
Wil ze nog steeds met je trouwen en kindjes maken?
 
Nou vooral lieve meid. Het is hoe je ermee omgaat @indomen. Je bedoelt het ongetwijfeld goed. Maar deelt met ons halve recensies uit. Vol vooroordelen en bezijden de waarheid. Werk daaraan!
Indomen geeft veel en volledige recensies. Met oordelen maar geen vooroordelen.
Jouw vooroordeel, Meerenanders, zou je hem aangaande mogen bijstellen.
Overigens deel ik Indomen zijn mening aangaande Andrea volledig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan