Recensie Angel, Casa Cherda, Den Haag 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frans Zonder

Wandelaar
61
14/10/22
62.430
12
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een bezoek aan Angel 👼 is een bijzondere belevenis. Angel houdt ervan om de touwtjes (en meer) stevig in handen te hebben. Angel is zeker geen dooie diender 👮 en houdt de conversatie goed gaande. Ze spreekt perfect Nederlands 🇳🇱 en alleen aan het accent hoor je dat ze achter het IJzeren Gordijn geboren is. Ik ben niet van de hoge rapportcijfers en geef haar een 7️⃣
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.casacherda.nl/angel/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Hierboven las ik dat het een bijzondere belevenis is, zo'n date met Angel. Nou, dat bijzondere kan ik beamen, maar echt positief wil ik het verder niet noemen.

Sinds een hele poos weer eens in de huiskamer van Casa Cherda geploft en een klein uurtje de kat uit de boom gekeken. Angels leek mij qua uiterlijk wel oke, ik ben geen echte liefhebber van de aanwezige latina's. Na een beetje voelen wilde ze een wijntje bestellen, vond ik helemaal prima. Niet wetende dat ze had aangegeven bij de 'barman' dat die voor mijn rekening zou zijn.:ROFLMAO:... Je begrijpt, deze mocht ze lekker zelf betalen, ik drink daar zelf geen alcohol. Dus Angel, met haar wijntje, en ik naar boven.

Eenmaal op de kamer viel het me op dat ze nogal buiten adem was van die ene trap en leek zelfs wat in de war. Brabbelde van alles en nog wat. Kon er niet echt chocola van maken, terwijl we toch echt in het Nederlands converseren. Ik bespeurde iets dichterbij ook een alcohol-luchtje, dus iets zei me dat het niet haar eerste wijntje van de dag was (15u 's middags).

De seks dan, ook dat ging helemaal nergens over. Ze was overal en nergens, maar ook nergens en overal. Echt, bijzonder ongemakkelijk allemaal en ik ben echt niet de moeilijkste. Ik kon er erg moeilijk opgewonden van raken en haar acties waren soms zelfs lachwekkend en ik kreeg steeds meer de vibes van een hardnekkig alcoholprobleem bij Angel. Terwijl ze bezig was met mijn jongeheer, niet geheel stijf, dacht ze op een gegeven moment dat ik was klaargekomen in de condoom. Op dat moment dat ik, YES! Dit is mijn kans! Ik heb die condoom direct maar afgedaan, onder de douche gestapt en deed mijn apple watch om. Mevrouw dook zowat weg op dat moment omdat ze dacht dat ik er een foto mee kon maken :ROFLMAO: Gerustgesteld dat dat niet het geval was, maar ik er wel berichten op binnen kreeg. Mevrouw bleef wantrouwig als de neten.

Anyway, het was verschrikkelijk! Laat haar vooral geen alcohol op jouw rekening bestellen en deze vrouw heeft in mijn ogen echt issues.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan