WHEM Angela, Amsterdam (65jaar)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NoLaws

Newbie
20
23/05/22
5
Hallo heren, iemand enig ervaring met deze dame? Lijkt me toch wel wat zo een omatje


Reviews zijn veelbelovend maar weet niet of kinky reviews wel betrouwbaar zijn

Edit: In haar advertentie praat ze in "3D" alsof er iemand anders de tekst heeft geschreven voor haar. Denken jullie dat er iemand aanwezig is thuis?
 
Hallo heren, iemand enig ervaring met deze dame? Lijkt me toch wel wat zo een omatje


Reviews zijn veelbelovend maar weet niet of kinky reviews wel betrouwbaar zijn

Edit: In haar advertentie praat ze in "3D" alsof er iemand anders de tekst heeft geschreven voor haar. Denken jullie dat er iemand aanwezig is thuis?
Ik ben twee jaar geleden paar keer bij haar geweest en dat is mij prima bevallen. Deze dame zorgt heel goed voor haar lichaam en geest en is iemand die dit ook voor haar plezier doet. Ik vindt haar een aantrekkelijke vrouw en kan mij 100% aansluiten bij de positieve recensies 💪🤗🤣👍
 
Hallo heren, iemand enig ervaring met deze dame? Lijkt me toch wel wat zo een omatje


Reviews zijn veelbelovend maar weet niet of kinky reviews wel betrouwbaar zijn

Edit: In haar advertentie praat ze in "3D" alsof er iemand anders de tekst heeft geschreven voor haar. Denken jullie dat er iemand aanwezig is thuis?
Tijdens corona is ze helemaal wappie gegaan
Wil meer daar over lullen dan neuken
Anaal en rimmen was ook niet meer mogelijk
 
Voor corona twee keer geweest en ik heb mij zeer vermaakt met haar. Niemand anders opgemerkt in huis.
Betrouwbaar doet wat er in de advertentie staat. Denk dat ik weer in het nieuwe jaar langs gaat.
Tijdens corona is ze helemaal wappie gegaan
Wil meer daar over lullen dan neuken
Anaal en rimmen was ook niet meer mogelijk
Aj Joh sirieus had al gepost en toen zag ik je bericht. Dat is jammer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan