Recensie Angela, Grootebroek (voorheen Amsterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Staal

Newbie
22
22/07/22
21
Eerste bezoek gebracht aan haar, prachtige vrouw met alles erop en eraan.
In het begin is ze wat terughoudend maar later komt ze los.
En heerlijk massage gehad body to body
En een heerlijke pijpbeurt met veel variatie, later heerlijke geneukt in diverse standjes .
Klaargekomen met een pijpbeurt , niet in haar mond.
De €130 - is het zeker waard, en ik ga zeker weer terug naar haar.
 
Ik in de gelegenheid en een geile bui vanmiddag, dus stuur een mail naar Angela Grootebroek. Best snel een reactie terug dus dacht dat zit wel snor.
Had een locatie opgekregen waar ik heen kon en zou van daaraf appen voor het exacte adres.
Nou ik met een onrustige kleine versie van mezelf in de auto en maar appen wat ik wilde maar absoluut geen reactie meer retour :-(.
Ben d'r op deze manier ook weer helemaal klaar mee, gelukkig mijn frustratie en volle zak achteraf nog af kunnen wenden op Yuki maar deze
Angela kun je beter vermijden denk ik. Ze maakt wel afspraken maar als puntje bij paaltje komt hoor je niets meer.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is het ook niet echt eerlijk als een afspraak niet is doorgaan om dan een recensie te schrijven met allemaal 1 sterren. Dat kan je dan niet beoordelen want de afspraak is niet doorgegaan. De achterliggende reden van het niet doorgaan kan soms heel plausibel zijn. Vervelend. Maar het kan soms gebeuren.
 
Net voor de tweede keer bij Angela geweest.
Ik zal je zeggen, het is voor mij gewoon en feestje van een uur.
Had haar onderweg geappt of ze nog tijd had , kreeg het antwoord dat het prima was.
Toen ik aankwam had ze de deur al open en de airco aan , ff kletsen en er tegenaan.
Eerst ff knuffelen en dan begint het feest.
Ze heeft mij heerlijk gepijpt en ik haar heerlijk gebefd, wat is dat kutje lekker.
Comdoom erom en heerlijk geneukt in diverse standjes.
Na een tijd Comdoom eraf en ze heeft mij heerlijk klaar gepijpt , niet in haar mond.
Jongens, in het begin is ze en beetje terughoudend, maar het is een schat van een vrouw.
 
Ben ook bij angela geweest en het was gren verkeerde date moet ik zeggen. Maar mij heeft ze ook verteld hoe het zat. Ze kreeg de mail later binnen en toen ze reageerde was meneer al boos of vertrokken iets in die richting. Snap niet dat mensen niet bij een date gewoon whatsappen of bellen, als je gaat mailen kan je verwachten dat je wat later reactie krijgt
 
Wat een onzin verhaal zeg, ik had met haar afgesproken en zou parkeren op een bepaalde locatie in Grootebroek bij nummer XX (zal de straat hier niet noemen). Eenmaal daar zou ik appen voor het juiste adres. . . . nou ik kon appen tot ik een ons woog maar er kwam gewoon geen reactie meer op de app. Na een kwartier ben ik maar weer doorgereden, moet ik anders een uur blijven appen? Het heeft helemaal niets met late mail te maken, ik zou appen op locatie en heb dat ook gedaan. Er was een duidelijke tijd afgesproken.

Ik wandel ondertussen al wat jaartjes mee maar hier rij ik in ieder geval nooit meer heen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb contact gezocht met deze dame, even afwachten wanneer ik een reactie terug krijg, maar ben zeer benieuwd naar haar. Lees hier goede recensies en de foto's beloven ook veel. Duidelijk wat er wel en niet kan, dat moet dus geen problemen gaan geven/ Ben benieuwd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Plassex
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/angela-wacht-op-jou_7766585
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een paar keer een bericht via sexjobs gestuurd om in contact te komen, maar helaas geen antwoord op gehad. Had voor vandaag een afspraak met Eris staan, die ongeveer om de hoek zit, maar die afspraak werd van haar kant om een prive reden afgezegd. Dan maar een what's app bericht aan Angela gestuurd, misschien werkt dat sneller. En ja hoor, er stond bij haar profiel dat ze vandaag gesloten was, maar toch was ik welkom. Parkeren kan op een discrete parkeerplaats vlakbij, als je dan appt dat je er bent, krijg je de omschrijving hoe te lopen naar haar huis. Dat was gewoon heel duidelijk, ze heeft de voordeur al op een kier staan, zodat je niet aan hoeft te bellen.

Ik werd verwelkomt door een mooie donkere sensuele dame, schoenen netjes uit in het halletje doen en daarna de kamer in. In de kamer staat een goed opblaasbaar 2 persoonsbed, dat moet ook wel zo, want de ruimte is verder niet al te groot. Maar is zeker niet hinderlijk. Ze wijst netjes aan waar je je kleren neer kunt leggen en daarna lekker liggen op het bed. Ook zij kleedt zich uit en frist eerst even je edele delen op. Ik koos ervoor, om eerst de massage te ondergaan en al zegt ze zelf dat dit niet professioneel is, het doet er echt niet voor onder. Wist ook prima de knopen in de spieren te vinden en los te maken. Na de massage omgedraaid en masseerde ze ook even de voorkant en de armen lichtjes, waarna ze omgekeerd op mij ging zitten, zodat ik een perfect zicht had om haar heerlijke kont en kutje. Die laatste is niet geheel kaal, maar keurig getrimd. Ze deed wat olie op de onderkant van haar rug, zodat ik haar billen heerlijk kon masseren, die binnen no time heerlijk glansden. ze kwam steeds iets meer naar achteren en na toestemming zowel haar kutje als kontje gevingerd. Daarna nog verder naar achteren zodat ik haar heerlijk kon beffen, waarbij ze steeds iets wilder werd.

Daarna een condoom om de jonge heer heen en begon ze mij heerlijk te pijpen , terwijl ik ondertussen haar vingerde en haar borsten lekker bevoelde. Ze kan heerlijk pijpen, sla dat gedeelte niet over. Als afsluiting ging ze voor mij zitten en vroeg ze waar ik hem in wilde stoppen. Haar kontgaatje leek mij wel een hele goede oplossing en dat was geen probleem voor haar. Heerlijk strak en hij gleed lekker strak in haar anus en na verloop van tijd de volle lading van mij in het condoom. Een heerlijke ervaring.

Eigenlijk zou ze ook nog een plasje gaan doen, maar ik was al zo tevreden, dat we dat achterwege hebben gelaten. Ik kreeg een handdoek van haar en de gelegenheid om even een douche te nemen, wat ik als een mooie extra service beschouw.
Na weer aangekleed te zijn, toch ook nog maar even betaald. Dat kom je niet vaak tegen en ze zei ook, dat het normaal ook vooraf is, maar als het bij haar goed voelt, dan kan het ook prima achteraf. Scheelt ook, als de foto bij je what's app profiel overeenkomt met de persoon die binnenkomt trouwens.

In ieder geval was het de volle € 130 meer dan waard, en dat is bij haar dan dus ook absoluut "all-in", dus alles wat er aan mogelijkheden bij haar advertentie staat is dan ook mogelijk. Al te vaak er tegen aan gelopen dat je dan bij moest betalen, niet bij Angela dus, wel het vermelden waard.

Dus ben je in de buurt van Grootebroek, of je hebt het er voor over om daar heen te rijden, stuur een appje aan en je krijgt waar voor je geld.

Dit was de eerste, maar zeker niet de laatste keer bij haar.
 
Ben ook bij angela geweest en het was gren verkeerde date moet ik zeggen. Maar mij heeft ze ook verteld hoe het zat. Ze kreeg de mail later binnen en toen ze reageerde was meneer al boos of vertrokken iets in die richting. Snap niet dat mensen niet bij een date gewoon whatsappen of bellen, als je gaat mailen kan je verwachten dat je wat later reactie krijgt
Ze komt op mij betrouwbaar over , ze verdient niet dat ze op de zwarte lijst komt, Het volgende mailde ze mij over het probleempje


Tja ...ik had idd een afspraak met die gast en de tijd naderde, maar ik zag maar geen mail van hem dat die er dus stond....
Op een gegeven moment na een paar uur kwamen alle mails binnen in 1 keer.
Ik heb netjes hem screenshots/foto's gestuurd om te laten zien dat mijn mails laat binnen zijn gekomen...iemand zei dat ik afentoe moet refreshen anders komen ze soms niet binnen.
Ondanks zijn ene slechte review krijg ik nog altyd berichten binnen.Ik maak mij niet zo druk om.....
Hij is gewoon belachelijk en moet gewoon eerlijk vertellen hoe het gegaan is....maar dat heeft die dus niet gedaan .....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan