Recensie Angela Hausnummer5 Nordhorn 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje geleden deze dame bezocht. Ik werd getriggerd door de foto's, maar laat je niet misleiden. De foto's zijn een stuk mooier dan Angela in werkelijkheid is. Maar eerlijk is eerlijk, ze ziet er best goed uit. Ze is een stuk ouder dan op de foto en de foto's zijn absoluut bewerkt, maar het kan er meer door. Angela is wel heel erg vriendelijk en probeert je het idee te geven dat het om jou draait en dat doet ze goed.

Aantal zaken die we niet besproken hebben vooraf worden toch "uitgevoerd". Dus een dikke plus qua service. Prostaatmasage en "hoden lecken" komen spontaan aan bod zonder het besproken te hebben. Zoenen is niet haar ding maar ik heb het idee dan dit Covid19 gerelateerd is. Ik heb me goed vermaakt en ik ben eigenlijk niet verder gekomen dan het orale gedeelte. Ze was zo met me bezig dat ik geen kans had anders dan het te laten gebeuren. Een paar flinke strepen over haar borsten getrokken en ze keek me geid aan dat ze de volgende keer het zaakje in haar mond en over haar gezicht wilde hebben. Een tweede keer zat er niet meer in qua tijd, dat bewaren we dus voor een volgende keer. Die komt er wel maar ik heb geen haast. Herhaling is er wel, maar niet ten koste van alles..... Ik heb het bij een half uur gehouden, iets wat ik meestal doe als ik de dame nog niet ken. Zou best kunnen dat we de volgende keer een uurtje boeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
http://www.hausnummer5.de/Aktuell/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week is Angela weer in Haus nr 5. Angela is een schat van een dame, krijg zelf een beetje girl next door vibes van haar. Zeer netjes en correct. Ze probeert je echt helemaal op je gemak te stellen (ze zou echt ideaal zijn voor first-timers). Ze is wel ouder dan in haar advertentie staat, dus geen 28 maar ergens in de dertig.

Haar specialiteit is toch wel de prostaatmassage. De manier hoe ze de jongeheer samen met de balzak behandeld is echt goddelijk, ze krijgt je echt kneiterhard. Toen ik op oorlogsterkte was kon ik hem niet lang meer houden, en snel in missio afgemaakt. Daarna genoten van een heerlijke full body massage. Afsluitend heerlijk gedouched, uiteraard buiten de betaalde 30 minuten. Je merkt duidelijk dat ze van de oudere garde is, waar het standaard is om buiten de betaalde tijd je op te frissen. Ze werkt ook al +-5 jaar in Haus.

Kortom: heerlijke meid, herhalingsgevaar groot!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan