Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelaas geen Anna vandaag, ook geen Polonia, tja en dan moeten de feestdagen nog komen....Niet te vergeten, ook zondags is vaste dag van haar, morgen zelf maar effe dr...
Neen, ze is met vakantie.Is Anna alweer gezien
Haar een paar keer niet gezien op zondag
Sinds gisteren weer aanwezig, nog wel zonder haar naambordjr, wel dezelfde kamer.Ik was er vanmiddag niet gezien
Klopt vandaag gezien.Sinds gisteren weer aanwezig, nog wel zonder haar naambordjr, wel dezelfde kamer.
Klopt pzc doet ze niet maar op een of andere manier vind ik dat bij haar niet erg. Ze pijpt evengoed heerlijk en speelt heerlijk met je ballen.Ook ik heb haar een paar keer bezocht. Ik vind haar echt wel een mooie meid en de sex is helemaal prima. Echter doet zij geen PZC. Dat heeft toch eigenlijk wel mijn voorkeur. Maar ik ga vast nog wel eens een keertje bezoeken.
Toen ging de wekkerIk was sinds lange tijd weer eens op de kade.
Al heel vaak gedacht bij Anna dat ik haar wel eens wil bezoeken.
Vandaag was het zover.
Bij binnenkomst 100 euro gegeven en ik dacht we zien het wel.
Ze zat op het randje van het bed en ik stond nog. Ze zat voluit te kletsen terwijl ik uitklede en waste.
Toen ik op haar afliep, mijn vingers tussen haar borsten zetten en haar achterover drukte was ze verrast. You dirty boy zei ze en lag daar te kronkelen terwijl mijn handen over haar lichaam gingen.
Haar tepels hard. Haar broekje nog aan en ik likte haar binnenkant van haar been. Ze pakte zelf het stukje stof tussen haar benen en deed dat opzij. Mooi kutje wel.
Mijn mond ging van haar klitje via haar opening naar achter naar haar andere gaatje. Ze lag te kronkelen op het bed en keek mij intens aan. Toen ik mijn tong diep in haar kutje stopte vingerde ze zichzelf wild op haar klitje. Ik proefde haar natuurlijke sappen die heerlijk smaakte en ze keihard klaar kwam. Die was 100% echt want ze was zeiknat. Ze kwam omhoog van het bed. Gaf mij een snelle en intens zwoele tongzoen en bedankte mij.
Ik duwde haar weer terug achterover en ging op mijn hurken naast haar zitten.
Ze begon met haar tong (mooie punttong) over mijn stam te likken en rond mijn eikel. You bad girl zei ik. Ze keek mij even intens aan, bracht een glimlach op haar gezicht en zoog mijn pik tot aan de wortel achter in haar keel. Ze pijpt goddelijk en speelde met haar andere hand alweer met haar klitje. Haar benen wijder dan wijd. Haar kutje natter dan nat. Eerst 1 vinger erin. Daarna heel voorzichtig nog 1 erbij en tergend langzaam bewoog ik mijn vingers in haar. Ze was geil. Bloedgeil. Wat een lichaam ligt daar. Tering.
Pijpend keek ze mij diep aan en kwam nog een keer klaar.
Please fuck me like you licked me. Slow and deep.
Gewillig liet ze zich gaan terwijl ik haar diep langzaam maar krachtig neukte.
Dat ging niet lang duren want ze klimt in je pik.
Je knijpt. Stoot tegen. Haar tong uit haar mond. Benen zo wijd als ze kunnen.
Give it to me.....
Toen was het klaar.
Wat een ervaring. Geweldig vind ik haar. Ik ga zeker terug.