Deenigeechtee
Wandelaar
- 37
- 10/01/25
- 10
Klopt indd, ze bied gewoon sex aaneens je in de kamer bent bied ze sex aan hoor
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt indd, ze bied gewoon sex aaneens je in de kamer bent bied ze sex aan hoor
Klopt indd, ze bied gewoon sex aan
Haar normale dienst + 80€ als ik me niet vergis, maar is enkel als zij het zelf aanbied. Dus ze kiest zelf met wie en wie niet.En wat is dan de meerprijs daarvoor?
Zij ook al ?Haar normale dienst + 80€ als ik me niet vergis, maar is enkel als zij het zelf aanbied. Dus ze kiest zelf met wie en
Ik heb met haar eigenlijk nog nooit afgesproken.Zo zie je maar dat zij wel intiem aanbied
Je moet niet in detail treden, maar waarom werd ze dan afgeraden?Ik heb met haar eigenlijk nog nooit afgesproken.
Mensen waar ik een goede band mee heb hier op het forum , hebben mij dit afgeraden.
ik volg, wrm wordt ze afgeraden?Je moet niet in detail treden, maar waarom werd ze dan afgeraden?
Wrm niet je mag altijd ervaringen delenIk ga ze niet extra benoemen.
Heb ze we al gelezen in deze topic.
Omdat ze van horen zeggen zijn ....Wrm niet je mag altijd ervaringen delen
Ik nu net half 7 een afspraak, 17u55 confirmatie, heb gestuurd om 18u35 en nu een half uur verder en ik moet dringend naar het wc![]()
Sexy vlaamse blondine
Hallo graag stel ik me even voor ik ben een vlaamse dame met een sportief gebouwd lichaal een volle e cup en volle ronde billen, Met mijnwww.redlights.be
al enkele keren een afspraak gemaakt maar als je op afgesproken uur aan de deur staat geen gehoor meer en deur wordt niet open gedaan
nog iemand deze ervaring?
oei, da's geen leuke ervaring!Ik nu net half 7 een afspraak, 17u55 confirmatie, heb gestuurd om 18u35 en nu een half uur verder en ik moet dringend naar het wc
Ik vraag me toch af hoe deze dame een recensie krijgt, ik doe dit niet vaak maar ook nog nooit tegengekomen dat ik ergens ga en er gewoon niet meer gereageerd wordt op berichten, na 45 minuten geen antwoord gekregen dus maar opgegeven, ookal was ze meerdere keren online verschenen, half 7 een afspraak en 17u55 nog op post gedaan op RL, hoe kan iemand dan opeens uit het niets niet meer reageren wanneer ze ook nog op datzelfde tijdstip reageert op haar WhatsApp? Gvd 40 min gereden 45 min gewacht.