Recensie Anna, Middelburg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dutchforce007

Wandelaar
43
09/10/22
37
8
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1307103-anna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij Anna geweest voor een (tantra) massage.
Zeer leuke, gezellige en voor mij aantrekkelijke dame.
Deze dame kan masseren! Wat een heerlijk gevoel nadien, heerlijk los en vol energie. Ik had bewust gekozen voor alleen massage ivm andere afspraak met mijn vaste fwb later die dag. Ik kan zeggen dat de massage mij zo had voorbewerkt dat het later allemaal er hevig uitkwam tijdens de andere afspraak. Heerlijk was dat voor mij en fwb.

Ze bied in combinatie met de massage ook diverse andere diensten aan. Misschien dat ik die later nog uit probeer. Ze heeft aan mij sowieso een vaste klant erbij!
 
Nog niet lang actief op Kinky. Ziet er wel aantrekkelijk uit maar dat lijstje aan extra kosten schrikt me toch weer af ; Zou zo'n €130 bovenop de normale uurprijs komen voor iets wat op gfe lijkt?:rolleyes:
 
Nog niet lang actief op Kinky. Ziet er wel aantrekkelijk uit maar dat lijstje aan extra kosten schrikt me toch weer af ; Zou zo'n €130 bovenop de normale uurprijs komen voor iets wat op gfe lijkt?:rolleyes:

Mee eens, daarom ook onder de massage gezet. Dat is haar basis en die doet ze heel goed. Je moet het denk ik ook niet als gfe zien, maar meer als massage met extra's.
 
Bij relax and Enjoy is er nu ook een blonde dame met volgens mij die naam,is zij dat omdat haar eigen adv er niet meer is

Geen idee, ze was op den duur in Rotterdam en daarna in Roosendaal.

Ik heb nog 1 advertentie gevonden van een maand geleden.

Contact leggen ging steeds moeizamer overigens
 
Terug
Bovenaan Onderaan