Recensie Anna - Schepenenvijverstraat 21-3 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

shaller21

Wandelaar
53
17/08/21
36
2
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Van de week bij Anna in de Schepenenvijverstraat langs geweest. Zij was voor mij absoluut de meest aantrekkelijke dame van de avond. Er waren wel wat andere dames die er ook wel leuk uit zagen maar op de één of andere manier bleef Anna mij aantrekken.
Op een gegeven was het of Anna, de blondine of een donkerkleurige (haar) paar ramen terug.
Uiteindelijk gekozen voor Anna.
Anna is jong, nog geen 30jr, uit Roemenië, woonachtig in Zuid-Spanje, ze vertelde wel eens eerder in Gent werkzaam te zijn geweest maar weer terug is voor een aantal maanden (tot eind vh jaar). Daarna zou ze weer naar Spanje terug keren.
Anna is slank, kleine borsten, wel lekker, heerlijke lange benen en een lekker kontje.
Ze begon meteen met pzc. Was wel ok, niet onverdienstelijk maar ook niet heel bijzonder. Wat mogen beffen en haar voetjes (mooi) mogen verwennen.
Had haar niet intiem genomen, was te moe en niet in een goede staat.
Ze gaf wel aan dat ik mocht vingeren (althans zo interpreteerde ik het) maar dat niet gedaan.
Uiteindelijk wilde ik op haar borsten klaarkomen, mocht wel maar ze hield hinderlijk haar hand ervoor zodat ik niet echt kon genieten van mijn ejaculatie op haar lichaam.
Al met al, niet een geweldige ervaring maar de nood was hoog. Er komt geen herhaling, ook omdat ik niet in BE woon maar in de Randstad. Anna is wel een mooie, slanke jonge dame en dat is zo af en toe ook wel leuk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan