Recensie Anny, Gent 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pacman

Wandelaar
58
19/12/22
35
6
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/anny-245/
Totale kosten (in euro)
200
Anny heb ik lang links laten liggen want ze ziet er too good to be true uit. Toch verbaast het mij dat ik geen review kon terugvinden. Foto's zijn alvast waarheidsgetrouw.

Afspreken bleek dan weer moeilijk. Ik had afgesproken rond de late namiddag en ben pas om 2 en een half uur later binnengeraakt. Het is dat ze in centrum Gent ontving en ik mij daar in de buurt wel kon bezighouden. Ze antwoordde uiteindelijk dat ze had geslapen omdat ze zich niet zo goed voelde en of ik nu nog wou komen.

Bon ik wilde nu wel weten wie er aan de deur zou verschijnen dus ik heb veel geduld getoond en ben nog langsgegaan. Ze buzzde mij binnen en ik stapte een witte hal binnen. Bij sommige locaties vraag ik mij echt af of die huizen speciaal voor deze meisjes zijn omgebouwd tot verschillende kamers. Misschien ook voor toeristen maar de inkom lijkt vaak zo kaal en sketchy. De kamer was wel tip top in orde.

En Anny. Ja ze is een prachtvrouw, met mooie en zachte naturelle borsten. Een ware GFE dat is het niet. Ook niet de koelste kikker. Maar geen echte connectie en dat vind ik jammer.

Ze pijpte mij zc (50 euro extra. Note to self: dit vind ik nooit de moeite, stop met dat te betalen). En ze deed dat goed zonder meer. Ik befte haar en daar kon ze wel van genieten. Oef!

Daarna heeft zij de condoom gepakt en ik haar. In verschillende posities. Ik leg graag de benen in mijn nek maar dat vinden ze niet altijd zo aangenaam. Ook Anny niet. Zij on top is mooi zicht maar weer weinig enthousiasme. Doggy dan, dat vindt iedereen wel fijn.

Als de connectie ontbreekt dan duurt het ook net langer en op een bepaald moment was ze moe. Misschien ook echt wen slechte dag voor haar. Ze heeft mij dan wel heel lekker afgetrokken.

Conclusie: mooie vrouw, leuke borsten om mee te spelen. Kust niet en geen klik. Dan is een keer voor mij genoeg. Ik denk wel dat er andere onder ons zijn die daarmee wel aan hun trekken komen. Dus aan hen veel plezier gewenst. Pas wel op als je afspreekt dat je niet van te ver komt. Zou zonde zijn als ze weer door haar wekker zou slapen.

Terug
Bovenaan Onderaan