Recensie Antonella, Antwerpen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/antonella-mooie-latijn.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ontving me in een groezelig kamertje in een megablock in sint niklaas dat ze deelde met een hoop andere mensen die ergens in de rest van het appartment geluid maakten. Deed wel haar best maar het was echt niet goed. Niet van niet willen. Gewoon van niet kunnen. Ze viel telkens slap. Probeerde wel. Maar na 4 condoms zei ik het is goed meid. Ze zei nog volgende keer korting te geven maar ben nooit terug gegaan.
 
Nu moet ik zeggen. Ik ben er twee keer bij geweest voor een uur toen ze een leuk kamertje had in Antwerpen. één keer voor de zomer 2022 en één keer maanden later. De eerste keer hadden we een leuk uurtje gehad met veel potentieel. Redelijk girlfriend achtig, ze spreekt heel goed engels. Maar we hadden niet gekust en ik had haar ook zelf niet genomen. Zij mij wel. Waarbij dat ze mij regelmatig dominant van positiie veranderde om mij beter te kunnen neuken. Op een bepaald moment heb ik haar gestopt (ik weet eigenlijk niet waarom, ze had mij al heel lang geneukt, tot ze zelfs op een mooie manier in het zweet stond) en ik dacht dat zij wel zo willen stoppen. Ze zei mij direkt dat ze het spijtig vond dat ik haar gestopt had want ze wou juist klaarkomen. We hebben dan redelijk lang 69 gedaan tot ze zich klaar trok in mijn mond. Ik had in het begin van de sessie aangeven dat ik dat wel zag zitten, zonder hoop dat ik dat zou krijgen. Ik ben weggegaan met een goed gevoel. In de volgende maanden kreeg ik regelmatig terug goesting in haar, maar ik geraak in de zomer maanden moeilijk weg. Ik droomde ook van haar te kussen en eens te nemen. Dus de tweede keer met een andere verwachting met haar afgesproken. De date verliep zoals de eerste keer, alleen deze keer vroeg ik om te kussen en haar te nemen. Ze zei dat ze dat niet deed en dat ze uitsluitend dominant top was. Daardoor was ik ontgoocheld en dacht ik hier kom ik niet meer terug ook al had ze mij weer geweldig genomen. Als ik aan haar terug denk krijg ik terug goesting in haar. Bij de afscheid had ze aangeven dat ze uit haar appartement werd gezet en dat ze dringend iets anders zocht. Ze vroeg mij zelfs wat ik vond van het zuid. Dat ze iets shitty in St Niklaas heeft gevonden is volgens mij tijdelijk. Ik hoop dat ze terug komt naar Antwerpen. Bij mij rookt ze telkens twee a drie cigaretten, wat ik normaal haat. Maar zelfs dat zal ik erbij nemen.
 
Ontving me in een groezelig kamertje in een megablock in sint niklaas dat ze deelde met een hoop andere mensen die ergens in de rest van het appartment geluid maakten. Deed wel haar best maar het was echt niet goed. Niet van niet willen. Gewoon van niet kunnen. Ze viel telkens slap. Probeerde wel. Maar na 4 condoms zei ik het is goed meid. Ze zei nog volgende keer korting te geven maar ben nooit terug gegaan.
Bij mij precies dezelfde ervaring. Had haar voor de sessie laten weten dat ik graag bottom wou zijn, maar ze kreeg het er gwn niet binnen. Dus hebben we elkaar gwn wat gepijpt en heb mezelf dan gwn afgetrokken tot dat ik klaar kwam
 
Zij is terug in Antwerpen. Ik weet nog niet waar. Mss geef ik haar nog een kans ben er nog niet uit. Moest ze zoenen en bottom doen ging ik zeker nog eens langs.
 
Dot gaat hier toevallig toch niet over deze ??
Neen, dit is niet Antonella. Ik heb nog dit jaar twee keer met mijn Antonella willen afspreken in Antwerpen, en telkens zei ze dat het haar laatste dag was. Ik wil haar nog eens een kans geven, maar ze moet dan wel standvastig in Antwerpen blijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan