Recensie Antonia, Baekelandplein 4, Rechts 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
349
15/09/21
137
50
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/5256004-antonia
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
TOP OF FLOP

Dikke FLOP,
ontwijken deze dame

Ik ben er geweest, mooie dame hoor, lekker lijf.
Echter alleen bij de voordeur is ze enthousiast. Eenmaal boven was de vriendelijkheid en enthousiasme verdwenen hoor.
Ze vroeg of ik pijpen zonder wilde. 20 euro extra uitonderhandelt.

Ik zei dat ik haar borsten wilde zien. Deed ze alleen een stuk naar benede, topje nog aan. Bij pijpen mocht ik haar hoofd niet vastpakken, na 1 minuut stopte ze met pijpen. Ik verzocht haar door te gaan. Ze negeerde me. En toen neuken met CD, Doggy . Het welbekende handje werd gebruikt. Ik had er al geen zin meer in en heb mezelf zo klaar geneukt.

Nonchalant kreeg ik een nat doekje om zelf de CD eraf te halen en weg te halen. Nietszeggend was zij zich zelf aan het opfrissen.
Ongeduldig zat ze te wachten totdat ik mijzelf gewassen en aangekleed had.

Wegblijven dame is je geld niet waard.
 
Laatst bewerkt:
Heel herkenbaar dit verhaal. 2 jaar geleden bij deze dame binnengestapt. Was me eerste keer in Eindhoven. 50 euro werd er aan de deur afgesproken, eenmaal de trap op wou ze 80 euro. Na een korte pijpbeurt met cd mocht ik uit 1 gierig standje kiezen en wou ze me na 6x stoten al de kamer uit jagen. Vorige zomer nog 2 dames op Beakelandplein uitgezocht en had hier een veel betere ervaring mee voorn het standaard tarief.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan