Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand die deze al heeft geboekt
Ik had haar via whatsapp gestuurd direct eentje terug 150€ voor 1 uur
Vroeg haar wat er in het pakket zat zoals tongzoenen, vingeren, pzc, beffen,.. maar geen antwoord meer
Ik vermoed dus fake ?
 

Iemand die deze al heeft geboekt
Ik had haar via whatsapp gestuurd direct eentje terug 150€ voor 1 uur
Vroeg haar wat er in het pakket zat zoals tongzoenen, vingeren, pzc, beffen,.. maar geen antwoord meer
Ik vermoed dus fake ?
Zeker fake
 
Ja, tot driemaal toe. Aanvankelijk vond ik ze wel oké. Beetje passief misschien. Ze begint er echt wel heel rustig aan, maar dan liever dat dan iemand die je snel wil af- en buitenwerken. Eigen orgasme mogelijk, maar PZC zit niet in de standaardprijs. Tongzoenen deed ze laatste keer ook niet meer. Dat was een domper en meteen ook de reden dat ik haar niet meer ga bezoeken. Misschien lag het toen aan haar koortslip (of toch iets dat er op leek), maar dat had ze er dan maar bij moeten zeggen.
Ze hokt trouwens samen met Alina, die hier ergens een topic heeft, en er was toen ook nog een ander meisje dat ik niet meteen terugvind.
Het had wel iets, drie schaars geklede Russische meisjes in een appartement...
helemaal mee eens ! ik heb ze 3 jaar geleden eens gaan opzoeken als ze in een hotel in oost Vlaanderen klanten ontving. net als ik er toe kwam had de receptionist het in het snuitje en bonjourde haar buiten. ik heb haar dan terug naar Antwerpen gereden en haar daar nog 'mogen' nemen. elke afspraak die ik ermee maakte was de service minder. ze heeft wel ongelooflijke borsten !
 
Chineesjes = negeren want bijna altijd fake of onjuiste foto's
Helaas. Zo zie je maar welke brol er op deze site verschijnt. en daar kan RL naar mijn mening niets aan doen. Zij verdienen er echter bakken geld mee en liggen niet wakker of het fake of niet.
Zeg nu zelf als je de foto's bekijkt, zulke droomdames.
Ik laat het alvast niet aan mijn hart komen.
Contacteren is 'not done' voor mij
 
De Aziatische dames doen gewoon bandwerk… voor mij geen Aziatische meer mits ze perfect Nederlands/Engels spreken dan kan je nog wel leuke tijden ermee krijgen. De Aziatische die enkel massage geven zonder HP in de massage salons zijn 20x beter dan hun.
 
Even waarschuwen voor deze dame:
Mia, Antwerp 03/01-15/01
Ik heb ze enkele maanden geleden in Brussel bezocht: het is wel degelijk de dame van de foto's, maar dan wel met heel wat extra kilootjes (en jaren), dus bijlange zo sexy niet in het echt. Daarnaast doet ze er alles aan om na het innen van het geld zo snel mogelijk terug van je af te zijn. Verwacht dus geen GFE maar een rap-rap slappe pijpbeurt, dan hop op z'n hondjes zodat je snel zou komen en zelfs al is je tijd niet om: als je betaalt hebt voor 1 uur heb je bij haar na 1x klaarkomen gekregen waar je voor kwam en doet ze daarna geen moeite meer.
Te mijden!
Bedankt! Had er bijna een afspraak mee gemaakt.
 
Even waarschuwen voor deze dame:
Mia, Antwerp 03/01-15/01
Ik heb ze enkele maanden geleden in Brussel bezocht: het is wel degelijk de dame van de foto's, maar dan wel met heel wat extra kilootjes (en jaren), dus bijlange zo sexy niet in het echt. Daarnaast doet ze er alles aan om na het innen van het geld zo snel mogelijk terug van je af te zijn. Verwacht dus geen GFE maar een rap-rap slappe pijpbeurt, dan hop op z'n hondjes zodat je snel zou komen en zelfs al is je tijd niet om: als je betaalt hebt voor 1 uur heb je bij haar na 1x klaarkomen gekregen waar je voor kwam en doet ze daarna geen moeite meer.
Te mijden!
1 uur betalen is 1u luisteren.....toch?
 
Meestal heb je al bij het binnenkomst al het gevoel dit gaat niks worden. Dan moet je gewoon terug draaien. Als je je er niet goed bij voelt moet je ook niet naar binnen.

Ik had onlangs een afspraak met een dame, ik zei haar ontvang je alleen ze antwoordde ja, bij het openen van de deur zag ik er 2 rondlopen. Ik zei haar vlakaf: je was toch alleen? En ben dan terug weggaan… ze stuurde dan kom terug ik stuur ze weg… ik zei: don't lie to me, bye.

Als men hun zin blijft geven en klanten misleiden dan krijgen ze zo'n actie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan