Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uit de hogere prijsklasse , en die dikwijls zeichzelf laat testen . Vooral iemand die niet aan de lopende band werkt. Het is trouwens nooit zeker dat je dit als klant gedaan krijgt. Soms moet er gewoon een bepaalde klik zijn ed.
Dus een dvp uit de hogere prijsklasse laat zich makelijker zonder condoom neuken? Dacht het net niet denk eerder degene die vlug veel euro's moeten opbrengen voor hun pooier(vriend) omdat ze verplicht worden. Een dvp met een beetje verstand in haar hoofd neukt niet zonder met elke klant
 
Dus een dvp uit de hogere prijsklasse laat zich makelijker zonder condoom neuken? Dacht het net niet denk eerder degene die vlug veel euro's moeten opbrengen voor hun pooier(vriend) omdat ze verplicht worden. Een dvp met een beetje verstand in haar hoofd neukt niet zonder met elke klant
Toch al meegemaakt. Kga er niet om liegen. Ik beweer trouwens niet met elke klant. Alleen als de klik er is
 
Uit de hogere prijsklasse , en die dikwijls zeichzelf laat testen . Vooral iemand die niet aan de lopende band werkt. Het is trouwens nooit zeker dat je dit als klant gedaan krijgt. Soms moet er gewoon een bepaalde klik zijn ed.
stuur gerust wat links of profielen door via privé conversaties, altijd interessant om weten, en om eens over na te denken
 
Iemand ervaring met de volgende vrouwen.

Alles via whatsapp xxx | Redlights

18 years old brunette | Redlights

SUCK DEEP AND WELL 🥵 | Redlights

Anna , beste experience | Redlights

Hi I m Vanesa new în The City | Redlights

I am willing to please you and give you a lot of love | Redlights

Aanhankelijke nymfomane | Redlights

New Pamela in Mechelen 100% Real Fotos | Redlights

Mexican women love tequila and sex | Redlights

Hi best blowjob and deepthrought | Redlights

Come and you will not regret it | Redlights

Hot Chocolate Coco | Redlights

I m very hot | Redlights
 
Toch al meegemaakt. Kga er niet om liegen. Ik beweer trouwens niet met elke klant. Alleen als de klik er is
Je hebt sommige dvp's die het wel geteld met 1 klant doen gewoon voor de feeling, en er moet een echte klik zijn.

Vroeger stuurse mij een dvp en bericht telkens ze haar "periode/tante sidonia" heeft gehad… dan wou ze telkens haar goed laten gaan :)
 
De Aziatische dames doen gewoon bandwerk… voor mij geen Aziatische meer mits ze perfect Nederlands/Engels spreken dan kan je nog wel leuke tijden ermee krijgen. De Aziatische die enkel massage geven zonder HP in de massage salons zijn 20x beter dan hun.
Het blijft een gok, en in een gok kan je pech of geluk hebben. Ik heb dus ook al een paar keer geluk gehad en een heel knap, jong en strak Chineesje mogen neuken. Ook paar keer pech, maar dat nemen we er bij. Die pech ging overigens over het uiterlijk. De service was toen zelfs nog redelijk in orde.
 
Goedemiddag
iemand toevallig al kennis gehad met een van deze 2 dames ?
Heb ze al een tijdje op het oog, maar omwille van tijdsgebrek nog niet de kans gehad.

* Holly in Leuven

*Olivia in Boom

Alvast bedankt
 
Had je ook geen tijd om even op de forum te zoeken? Er is al een draadje met review van Holly

 
Had je ook geen tijd om even op de forum te zoeken? Er is al een draadje met review van Holly

aah jah, mijn fout, leuven valt niet onder antwerpen :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan