Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand hier ervaring met

Nee maar er zijn de laatste weken wel meer vreemde advertenties met locatie Wommelgem. Bijna allemaal offreren ze sex ZC, trio's, etc ... .
In geval van zwart wit fotos gaat er bij mij zowiezo al een alarmbel af. Opletten is de boodschap.
 
Iemand ervaring met Julia uit Hoogstraten ? babe die serieus voorzien is van oren en poten ...

Op Redlights chat waren ze er eens over bezig zou echt wel de moeite zijn volgens iemand die had haar destijds bezocht toen ze in Turnhout ontving. Wilde er toen ook gaan was niet ver van mij maar ze was vlak daarna verhuisd naar Hoogstraten waar ze nu dus nog ontvangt
 
Op Redlights chat waren ze er eens over bezig zou echt wel de moeite zijn volgens iemand die had haar destijds bezocht toen ze in Turnhout ontving. Wilde er toen ook gaan was niet ver van mij maar ze was vlak daarna verhuisd naar Hoogstraten waar ze nu dus nog ontvangt
Ik heb al paar keer geprobeerd haar te bereiken , echter zonder succes. Geen enkele reactie van haar kant, vandaar dit bericht.
 
"Hoe verloopt de date? Wel... ikzelf ben enorme fan van het oraal ontvangen... jouw lekkere, warme tong die je speels over mijn clitje laat glijden... naarmate jij mij naar de zevende hemel brengt bespelen jouw vingers mij verder en leiden mij naar mijn eerste hoogtepunt. Je zal me horen kreunen van genot... en vooral zien genieten! Graag zie ik jou tussentijds ook jezelf aanraken en voel ik intens mee met jouw genot. Als dank laat ik jou graag handmatig klaarkomen. Dit alles kan binnen een date van 1 uur.

Indien u graag een stapje verder wil gaan en intiem met mij zijn dan kan dit vanaf 1, 5 uur. Dit geeft ons extra de tijd om elkaar wat beter te leren kennen en perfect in te spelen op al jouw wensen. Na een leuk en intens voorspel, waarbij ik graag mijn lippen eerst vol laat glijden over jouw knappe grote heer, zal ik hem daarna graag begeleiden naar mijn strakke poesje. We laten alle emoties los en gunnen elkaar puur genot tijdens dit liefdesspel."


Heel erg duur om met jezelf te spelen!
 
Inderdaad... 250€ voor haar te mogen beffen en in het beste geval je te laten aftrekken... Ik denk dat je beter de thai opzoekt.
Als je wil dat zij jou nog maar aanraakt moet je minstens 1,5u aan 350€ boeken... In dat pakket zit dan wel intiem in, maar (tong)zoenen staat niet bij de mogelijkheden.

Goed. Zot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan