Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen een dagje Antwerpen met een vriend van mij. We blijven ook overnachten in een hotel. Nog tips of aanraders qua meiden, massage salons, club, etc? Heb hier 0 ervaring mee in Antwerpen.
 
Adverteert altijd samen met Ella. Of ze dezelfde persoon zijn is me niet duidelijk.
AL talrijke keren gepoogd mee af te spreken, maar geen of weinig reactie. Telkens je komt op het punt om dan concreet af te spreken, antwoord ze niet meer.
Ja is dezelfde. Troost je dat er nog geen afspraakje van kwam. Foto's zien er een 8 uit maar in het echt blijft daar een 5 van over.
 
Iemand ervaring met deze babe ? Ziet er althans een babe uit op de foto maar ik vrees dat de foto's fake zijn. Dame spreekt heel gebrekkig engels en ontvangt ergens omgeving Vlaamse kaai in Antwerpen.

 
Iemand ervaring met deze babe ? Ziet er althans een babe uit op de foto maar ik vrees dat de foto's fake zijn. Dame spreekt heel gebrekkig engels en ontvangt ergens omgeving Vlaamse kaai in Antwerpen.

Alle latina's die naar hier komen spreken gebrekkig engels! Wil niet automatisch zeggen dat ze fake zijn. Haar gezicht staat er toch op. Ga er gewoon naartoe en kijk of ze dit is, indien niet, rechtsomkeer maken en geld in de zak houden.
 
Laatst bewerkt:
Overmorgen ben ik in Antwerpen, iemand ervaring met deze dame?

Geen ervaring ,maar veel filmpjes en foto's zijn bij mij altijd niet raadzaam om langs te gaan ,heb al dikwijls dan terug gekomen van een kaal reis ,maar succes zou ik zeggen ,en anders ga naar Skw altijd keuze genoeg 🤗
 
Overmorgen ben ik in Antwerpen, iemand ervaring met deze dame?

Is een absolute aanrader! Is écht de dame van de foto's, ze heeft alle filmpjes zelf gemaakt...
Als je houdt van echt prachtige borsten (wie niet?) moet je niet twijfelen. En het is nog een heel lieve meid ook! En ik vond haar kutje heerlijk om te neuken (ze beet op haar lip toen ik stevig bezig was).
Let op! Rekent 200,- per uur aan... en is het nog waard ook!
 
Is een absolute aanrader! Is écht de dame van de foto's, ze heeft alle filmpjes zelf gemaakt...
Als je houdt van echt prachtige borsten (wie niet?) moet je niet twijfelen. En het is nog een heel lieve meid ook! En ik vond haar kutje heerlijk om te neuken (ze beet op haar lip toen ik stevig bezig was).
Let op! Rekent 200,- per uur aan... en is het nog waard ook!
Ik heb een date afgesproken met Bella Valentina. Ben benieuwd....... 😜
 
wie heeft ervaring met onderstaande dame ? geweldige foto's maar of ze echt zijn ??
ze offreert massage en all the way. Heb mijn twijfels.

 
Naar analogie met het topic over Boom staan er ook regelmatig wisselende advertenties over Aziatische dames die ontvangen in Nijlen. Veel had ik er niet van verwacht maar de broek vol goesting nam het toch over van het verstand.

De dame die ik had was absoluut niet deze vanop de foto. Kwam voor een vluggertje aan 50 euro en constant werd er om meer geld gevraagd.

Qua seks dan was het condoom errond en paar minuutjes neuken. Daarna trekken om het zo snel mogelijk af te werken. Dus hoewel ik het op voorhand al wel verwacht had best te vermijden.
 
Naar analogie met het topic over Boom staan er ook regelmatig wisselende advertenties over Aziatische dames die ontvangen in Nijlen. Veel had ik er niet van verwacht maar de broek vol goesting nam het toch over van het verstand.

De dame die ik had was absoluut niet deze vanop de foto. Kwam voor een vluggertje aan 50 euro en constant werd er om meer geld gevraagd.

Qua seks dan was het condoom errond en paar minuutjes neuken. Daarna trekken om het zo snel mogelijk af te werken. Dus hoewel ik het op voorhand al wel verwacht had best te vermijden.
Jammer voor je, ik heb er al eens geluk gehad, en ook eens niet.
Bedankt voor de heads up dat het nu weer niet is.
 
Of deze dame? :)

Enkele jaren geleden heb ik haar twee of drie keer bezocht; ontving toen in centrum Antwerpen, omgeving Centraal Station.
Vriendelijke dame die je laat genieten, zeer hygiënisch, heel mooi lichaam. Foto's komen overeen met de realiteit.
 
Ik heb een date afgesproken met Bella Valentina. Ben benieuwd....... 😜
Nou......er valt helaas niet veel te melden. Bella liet verstek gaan. 2 uur later kreeg ik de boodschap dat ze zich overslapen had en zich niet lekker voelde. En dan vraagt ze in haar advertentie om ruim vooraf een afspraak te maken. Erg teleurstellend. Vooral omdat ik me graag voorbereidt, weinig tijd heb en weinig switch..... Haar account was overigens wel actief...... Ik laat het even voor wat het is......en ze komt nu even in het rijtje " trut".
 
Iemand enige ervaring met dame hieronder ??


Ze omschrijft zichzelf als een klassedame, en dan is het meestal opletten geblazen. Gezien de barslechte ervaring met Diana op hetzelfde adres, ben ik voorzichtig geworden ...
 
Iemand enige ervaring met dame hieronder ??


Ze omschrijft zichzelf als een klassedame, en dan is het meestal opletten geblazen. Gezien de barslechte ervaring met Diana op hetzelfde adres, ben ik voorzichtig geworden ...
Is al besproken op dit forum. Ben 1 keer geweest, rampzalig. 0 inleving
 
Oplichting. Dame is rond de 50 denk ik, en doet absoluut niet wat ze in haar advertentie belooft. Bovendien stemmen de foto's niet overeen met de realiteit.
Melissa is Diana niet he. Melissa is echt de dame van op die foto's. Rond de 30j.alleen service trekt op niks. Maar Das niet verplicht he. Je bent vrij om te gaan al dan niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan