Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had deze toch wel op mijn to-do-lijstje staan, omdat ze op de foto's toch een schoon figuurtje heeft en een lekker stel tieten. Maar daar twijfel ik nu toch over
Ze heeft een mooi snoetje. En heeft siliconen. Ik denk dat ze gewoon zo anoniem mogelijk wil zijn. Ik vind het de moeite waard. Natuurlijk ieder zijn smaak! Volgende week maandag is ze voor een paar weken op vakantie
 
Ik ben er zelf al een keer of 6 bij geweest. Ze lijkt inderdaad niet op die foto's, maar het is wel een knappe. Een keertje hiervan was wat minder voor de rest altijd al tevreden van geweest. Het voordeel is ook dat je altijd wel snel terecht kunt. Nog nooit geweten dat ik niet dezelfde dag nog kon langskomen. Nu heb ik het zo een beetje gezien en heb eerder zin in iets nieuws, maar ik ga ze id toekomst zeker nog terug bezoeken denk ik.
 
Ten noorden van Antwerpen is het tegenwoordig gewoon intriest. In brecht alleen fake chinese wijven, in brasschaat alleen dikke en lelijke zuid Amerikaanse olifanten. Die bovendien nog eens fake profielen wegzetten. Het is droevig gesteld.
🤣🤣🤣🤣al goed ook dan worden de Kempen weer aantrekkelijk voor menige wandelaar. hier is nog voor ieder wat wils
 
Iets in haar spreekt me wel aan, maar ik durf niet goed zonder er meer over te weten te komen.
Kan iemand hier zijn ervaringen delen? Zou graag dit weekend nog gaan.
 
Iets in haar spreekt me wel aan, maar ik durf niet goed zonder er meer over te weten te komen.
Kan iemand hier zijn ervaringen delen? Zou graag dit weekend nog gaan.
Werd op hookers destijds al beschreven.en de ervaringen waren er goed tot zeer goed.
Haar tanden waren niet zo verzorgt,maar zou daarna toch een nieuw gebit hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan