Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand ervaring met deze

of deze
 
Laatst bewerkt:
Ze zit bij het clubje Roemeense dames die vroeger in het pand zaten dat de politie gesloten heeft in de legerpastoors straat. En nu vlakbij centraal station.
Door de band is de service niet slecht bij hen maar je moet er geluk mee hebben.
Deze ema heb ik nog niet gehad, staat ook op mijn shortlist.
 
Ze zit bij het clubje Roemeense dames die vroeger in het pand zaten dat de politie gesloten heeft in de legerpastoors straat. En nu vlakbij centraal station.
Door de band is de service niet slecht bij hen maar je moet er geluk mee hebben.
Deze ema heb ik nog niet gehad, staat ook op mijn shortlist.
Thx, andere Roemeense die ik zag is die Evelin, zelfde groepje ?
 
Hmm, ik weet dat het tussen de opties staat , maar weet uit ervaring dat dit 70% van de tijd een mogelijke "fout" is van hun.
Maar ja, uiteraard altijd rekening mee houden.
Tenzij jij er al ervaring mee hebt misschien ?
Voor zover ik kan zien staat in die advertentie alles aangevinkt qua mogelijkheden. Is dus (hoogstwaarschijnlijk) totaal niet representatief voor wat ze ook in het echt aanbiedt aan mogelijkheden. Maakt me altijd wat wantrouwig.
 
Voor zover ik kan zien staat in die advertentie alles aangevinkt qua mogelijkheden. Is dus (hoogstwaarschijnlijk) totaal niet representatief voor wat ze ook in het echt aanbiedt aan mogelijkheden. Maakt me altijd wat wantrouwig.
Dit is ook mijn redenering als ik de dame haar advertentie bekijk.

Maar ergens wil ik het wel weten
Dat zal de gezonde nieuwsgierigheid zijn...

Ik zal deze week eens proberen langs te gaan.
 
ik vraag mij dan altijd af als je er op afgaat en iemand anders doet de deur open, wat ze dan verwachten? Dat je blijft?
Er zijn er nog steeds die gewoon binnen gaan en dat is de grootste fout. Gewoon rechtsomkeer en hup weg. Als er 2 of 3 dat doen bij haar dan beseft ze ook dat dit niet meer zal lukken. Je kan je eigen foto's posten en je gezicht bedekken
 
Terug
Bovenaan Onderaan