Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn er nog steeds die gewoon binnen gaan en dat is de grootste fout. Gewoon rechtsomkeer en hup weg. Als er 2 of 3 dat doen bij haar dan beseft ze ook dat dit niet meer zal lukken. Je kan je eigen foto's posten en je gezicht bedekken
Je hebt gelijk. Maar bij sommige mannen zal de goesting misschien zo groot zijn dat ze toch liever binnengaan om te n**k*n in plaats van weg te gaan, ook al is het dan met iemand die er helemaal anders uitziet of dubbel zo oud is ...
 
Laatst bewerkt:
Thx ! onder diana reviews gevonden, weer wa centen uitgespaard . Moet mijn verzekering niet aanspreken 🤣🤣
Ja mannen ik heb het ook in de mot allemaal die naamsveranderingen en ook nog eens een andere buur gemeente opgeven maar evengoed in dezelfde kamer blijven werken. Dat zijn allemaal trukken van de foor om ons en andere mannen te vangen en ons geld afhandig te maken. Daarom best dit direct melden op dit forum en elkaar zoveel mogelijk helpen hierin.
 
Ik kan niets terugvinden maar dacht daar kort geleden iets over gelezen te hebben hier... De foto's komen me bekend voor..
Weg blijven geen plezier aan te beleven. Heeft borstkanker gehad en een borst denk ik een stuk van weg heel erg natuurlijk. Maar aan de andere mag je ook ni aankomen. Voor de rest bij een dikke 0 ga er nooit meer naartoe zat vroeger in Lier. Is ook van naam veranderd maar kan er niet meer opkomen hoe die was
 
Iemand ervaring?

https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-lucia-bergica.html

Ziet er een lekkere Latina uit in de advertentie. Maar haar advertentie en profiel staat vol met ongerijmdheden.
Google translate heeft hier weeral geholpen.

Ze beweert:
Belgische nationaliteit?
156 cm lijkt me klein volgens de foto's
Cupmaat B ??? Lijkt me eerder DD

Verder ziet ze er heel lekker uit. Ben benieuwd naar jullie reacties.
 
Iemand ervaring?

https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-lucia-bergica.html

Ziet er een lekkere Latina uit in de advertentie. Maar haar advertentie en profiel staat vol met ongerijmdheden.
Google translate heeft hier weeral geholpen.

Ze beweert:
Belgische nationaliteit?
156 cm lijkt me klein volgens de foto's
Cupmaat B ??? Lijkt me eerder DD

Verder ziet ze er heel lekker uit. Ben benieuwd naar jullie reacties.
Een manssage.. Klinkt anders wel goed 😉
 
Er zijn er nog steeds die gewoon binnen gaan en dat is de grootste fout. Gewoon rechtsomkeer en hup weg. Als er 2 of 3 dat doen bij haar dan beseft ze ook dat dit niet meer zal lukken. Je kan je eigen foto's posten en je gezicht bedekken
Inderdaad, zelfs met een "broek vol goesting", in zo'n geval rechtsomkeer maken is de enige juiste attitude.
Ter vergelijking, stel het is warm en je hebt grote dorst, je zet je op een terras en bestelt een fris glas bier, dan pik je het toch ook niet dat ze je een lauwe cola opdienen? Dan stap je het toch ook af ga je elders!
 
Iemand ervaring met celine? Jong en klein studentje 🙂

Hier al besproken:


Zelf al een aantal keer geprobeerd te contacteren, maar zonder succes voorlopig...
 
Terug
Bovenaan Onderaan