Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met één van deze dames?

Lizzy

Giulia

EUR 80 voor een uurtje lijk me wel erg goedkoop.
Foto's gaan overigens al jaren mee. Te mijden denk ik.
 
getest, heet bevonden :) niet atletisch wel super actief en hot
Met een gewicht van 158 kg valt ze niet in mijn geliefkoosde gewichtscategorie :) Ik veronderstel dat het 58 kg moet zijn ...
 
Iemand ervaring met een van deze dames?
 
Ben er juist geweest , en terug doorgegaan!!!! Is natuurlijk NIET het meisje van de foto's!!!! Had natuurlijk beter moeten weten ( 60€ voor half uur )! Ontvangt in Ambassador hotel kamer 305( Belgiëlei 6 ). WEGBLIJVEN!!!!
Nou... is inderdaad niet het meisje van de foto. Ben er ook eens geweest. Ben toch gebleven. Is wel heel.lekker heet en laat je pik niet gerust nadat je eerste keer komt. Je moet terug vol aan de bak. Laat je pik niet verslappen.Verstond wel bijna geen engels. Maar uiteindelijk lieve dame en tijgertje. Als je elke keer moet terugdraaien omdat het dame van foto niet is , dan ga je niet veel actie hebben. Ergste wat ik heb gehad. Blanke dame op advertentie en donker gekleurd in het echt. Die trok er in geen 100 jaar op.
 
Laatst bewerkt:
Nou... is inderdaad niet het meisje van de foto. Ben er ook eens geweest. Ben toch gebleven. Is wel heel.lekker heet en laat je pik niet gerust nadat je eerste keer komt. Je moet terug vol aan de bak. Laat je pik niet verslappen.Verstond wel bijna geen engels. Maar uiteindelijk lieve dame en tijgertje. Als je elke keer moet terugdraaien omdat het dame van foto niet is , dan ga je niet veel actie hebben. Ergste wat ik heb gehad. Blanke dame op advertentie en donker gekleurd in het echt. Die trok er in geen 100 jaar op.
Als ze lijkt op nen dragonder zoals ze in Antwerpen zeggen dan draai ik terug ja!! Ieder zijn goesting zeker! Er zijn ook boeren die op hun varken kruipen😂😂😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan