Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze dame

Heb er onlangs contact mee gehad voor afspraak de dag zelf geen reactie meer , dit is blijkbaar normaal bij deze dame ☹️, ik wens nog wel eens een poging te doen want deze dame spreek mij ook aan , maar nergens is er iets van geweten ?
 
Heb er onlangs contact mee gehad voor afspraak de dag zelf geen reactie meer , dit is blijkbaar normaal bij deze dame ☹️, ik wens nog wel eens een poging te doen want deze dame spreek mij ook aan , maar nergens is er iets van geweten ?
Heb een paar keer met Sofie afgesproken. Nooit problemen met contact gehad.

Zal een van de volgende dagen een review schrijven, maar was steeds een toffe ervaring en prijs is all-in.
 
Nee jammer genoeg niet. Ik volg de discussie.

Deze bloem floreert in Wijnegem. Heeft iemand Fleur al ontmoet?
Fleur - RL
sorry, reacties staan omgekeerd hierboven. Ik heb ze vroeger ontmoet (jaren geleden). Je kan er een leuk gesprek mee hebben, komt intelligent over en ze kwam haar afspraak toen na. Ik vond ze redelijk gewoon wat seks betrof. Niet uitzonderlijk goed, maar zeker niet slecht. Omdat mijn ervaring al zo oud is, weet ik niet in hoeverre mijn ervaring van toen nog relevant is.
 
En hoe was het? Ze staat ook op mijn radar. App contact zo ver was zakelijk, maar prima.
Ben er langs geweest. Verwacht niet veel van haar. Zij is heel freel, 1m58. Suuuupppeeer strak. Kan geen Engels. En niet veel ervaring in pijpen. Ik heb maar 100 eur voor 30 min betaald. Uit ervaring die dvp's in de buurt van Centraal Station stellen niets voor, en is weer al hier gebleken. Verwacht geen GFE. Verwacht haar niet in een sexy lingerie. Lekker tietjes, knap snoetje. Maar geef niet meer dan 100 eur uit.
 
Ben er langs geweest. Verwacht niet veel van haar. Zij is heel freel, 1m58. Suuuupppeeer strak. Kan geen Engels. En niet veel ervaring in pijpen. Ik heb maar 100 eur voor 30 min betaald. Uit ervaring die dvp's in de buurt van Centraal Station stellen niets voor, en is weer al hier gebleken. Verwacht geen GFE. Verwacht haar niet in een sexy lingerie. Lekker tietjes, knap snoetje. Maar geef niet meer dan 100 eur uit.
Super knap, super strak en super eerlijk, wat meer kan je eigenlijk verwachten? Een meisje van 18-19j kan moeilijk tien jaar ervaring in het vak hebben he. Inderdaad wel best 30m boeken ipv een uur, tenzij je de roemeense taal machtig bent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan