Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mensen, even zoeken alvorens te vragen ?

Mijn excuses had haar profiel link ingevuld en kon niks vinden zal volgende keer eerst op naam proberen, dankje voor het antwoord wel 😄
 
Iemand ervaring met deze Nina?

Toert hier al een tijdje rond, Nieuwpoort, Zolder, nu Lier.
 

Toert hier al een tijdje rond, Nieuwpoort, Zolder, nu Lier.
Ok , bedankt voor de info
 
Wel info gevraagd. Maar wel prijzig,....

Here are my Services :
I can offer you best protected sex,all positions,body to body massage,full erotic masage,masturbation,tantra massage ,let you to lick my 🐱,fingering and role playing -misstress/stepsis/stepmom and I also do footjob.
I guarantee you will have the best experience with me😊
My prices are :
200€ one hour
120€ for 30 minutes
70€ for 15 minutes.

Dus ik twijfel, al ziet ze er op foto best mooi uit.

//Edit mod: adres verwijderd!
Ben je dan geweest ? Iemand anders ?
 
Hallo allemaal, beginnend wandelaar hier. Het viel mij bij het surfen op Redlights.be op dat er een groepje Belarussische dames lijkt te zijn die bij elkaar horen, bijv:

Sarra
Alice
Anna
Rosse

Allemaal zelfde type jonge dame, zelfde soort foto's etc.

Dame zijn gezien de fotos wel daadwerkelijk in Antwerpen aanwezig.

Mijn vraag aan de meer ervaren leden is eigenlijk, als onervaren wandelaar, is dit in de haak? Het was me nog niet eerder opgevallen op Redlights, maar dames lijken ook erg jong (misschien te jong). Wat zegt jullie intuïtie?
 
Hallo allemaal, beginnend wandelaar hier. Het viel mij bij het surfen op Redlights.be op dat er een groepje Belarussische dames lijkt te zijn die bij elkaar horen, bijv:

Sarra
Alice
Anna
Rosse

Allemaal zelfde type jonge dame, zelfde soort foto's etc.

Dame zijn gezien de fotos wel daadwerkelijk in Antwerpen aanwezig.

Mijn vraag aan de meer ervaren leden is eigenlijk, als onervaren wandelaar, is dit in de haak? Het was me nog niet eerder opgevallen op Redlights, maar dames lijken ook erg jong (misschien te jong). Wat zegt jullie intuïtie?
Persoonlijk zie ik hier niets mis mee. Je weet natuurlijk nooit wie er echt achter de ads zit tot je contact opneemt. Als ze je interesseren, stuur ze een bericht en vraag door tot je een adres of buurt krijgt. Als dat voor alle 4 anders is ben je al een stap verder.
 
Hallo allemaal, beginnend wandelaar hier. Het viel mij bij het surfen op Redlights.be op dat er een groepje Belarussische dames lijkt te zijn die bij elkaar horen, bijv:

Sarra
Alice
Anna
Rosse

Allemaal zelfde type jonge dame, zelfde soort foto's etc.

Dame zijn gezien de fotos wel daadwerkelijk in Antwerpen aanwezig.

Mijn vraag aan de meer ervaren leden is eigenlijk, als onervaren wandelaar, is dit in de haak? Het was me nog niet eerder opgevallen op Redlights, maar dames lijken ook erg jong (misschien te jong). Wat zegt jullie intuïtie?
Wat wel eens durft gebeuren is dat je afspraak regelt met x en dat je bvb y voorgeschoteld krijgt eens je er aankomt; dit hoeft niet noodzakelijk een probleem te zijn voor mij omdat deze dames best fris en fruitig zijn
anderzijds als je voor bepaalde fysieke kenmerken van iemand gaat dan is een andere dikwijls een afknapper
cfr de chineesjes her en der verspreid
persoonlijk opteer ik in zulke situaties nog wel eens voor een proefritje (lees vluggertje), als het tegenvalt is de financiële schade miniem. Blijkt het toch ok dan kun je dikwijls ter plaatse nog wel bijboeken
gewoon gaan en proberen; je zal merken dat wandelen nog wel eens met de bluts en de buil gepaard gaat
 
Persoonlijk zie ik hier niets mis mee. Je weet natuurlijk nooit wie er echt achter de ads zit tot je contact opneemt. Als ze je interesseren, stuur ze een bericht en vraag door tot je een adres of buurt krijgt. Als dat voor alle 4 anders is ben je al een stap verder.

Thanks Hiker. Dames spreken mij zeker aan (de één meer dan de ander), maar iets houdt me tegen. Ik denk de combinatie van het feit dat ik me afvraag of ze echt 21+ zijn, en dat het me allemaal net iets te professioneel en georganiseerd oogt. Nou zal het altijd gissen zijn in deze industrie of iemand echt 100% vrijwillig aan het werk is, maar de leeftijdscategorie en het feit dat ze allemaal uit hetzelfde land komen (waar genoeg mis is), staat mij toch wat tegen in dit geval.

Wat wel eens durft gebeuren is dat je afspraak regelt met x en dat je bvb y voorgeschoteld krijgt eens je er aankomt; dit hoeft niet noodzakelijk een probleem te zijn voor mij omdat deze dames best fris en fruitig zijn
anderzijds als je voor bepaalde fysieke kenmerken van iemand gaat dan is een andere dikwijls een afknapper
cfr de chineesjes her en der verspreid
persoonlijk opteer ik in zulke situaties nog wel eens voor een proefritje (lees vluggertje), als het tegenvalt is de financiële schade miniem. Blijkt het toch ok dan kun je dikwijls ter plaatse nog wel bijboeken
gewoon gaan en proberen; je zal merken dat wandelen nog wel eens met de bluts en de buil gepaard gaat

Ook een goede tip, die neem ik mee, thanks!
 
Veel succes! vertrouw het voor geen meter ook gezien ze allemaal met intiem zonder aanbieden zal wel pooiertje achterzitten of vrouwenhandel.
Oh goed dat je het zegt, was me nog niet eens opgevallen. Absolute No-Go voor mij.

In zie het alleen bij Anna en Rosse staan, maar eigenlijk had ik enkel interesse in Sarra. Het viel me tijdens het surfen alleen op dat deze profielen duidelijk bij elkaar hoorden, had niet in dat detail naar de andere profielen gekeken.

In dat geval makkelijke keuze, ook al staat intiem zonder niet vermeld bij Sarra. Maar het is vooral het idee dat ik kreeg dat er een bepaalde organisatie achter zit (al zal dat helaas vaker zo zijn), dat me tegenstaat.
 
Hey wandelaars! Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze dame? Zou morgen graag willen langsgaan, maar weet het zelf niet goed. Ook de eerste keer dat ik dit zou doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan