Arts masturbeert tijdens gesprek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Al Swearengen

Stamgast
Forumpionier
520
03/07/21
28.337
7
Site
Nee dat kan echt niet 🤠
Foute boel !!

Nou ja... Als ze echt heeeel mooi is 😁

 
Ja maar een arts behoort een professionele positie te bekleden, en niet af te trekken op camera naar z'n eigen patienten toe.

Dat is de eed die men aflegt.
Je moest eens weten wat artsen allemaal uitvreten. Neem nou bijvoorbeeld dokter Karbaat. Die gewoon zijn eigen sperma gebruikte om vrouwen te bevruchten. En hij is beslist niet de enigste

 
Man man man onze beroepsgroep staat er al niet zo best op. Wat bezielt sommige mensen toch. Deze Arts is en schande en zou er Wat mij betreft, voor uit het BIG register geschrapt mogen worden.
 
Man man man onze beroepsgroep staat er al niet zo best op. Wat bezielt sommige mensen toch. Deze Arts is en schande en zou er Wat mij betreft, voor uit het BIG register geschrapt mogen worden.
Helpt niet hier hadden we een tandarts die zijn handen niet kon thuis houden. De orde van tandartsen ging alles doen om zijn benoeming af te nemen ofz. Max 1 a 2 jaar later was hij terug aan het werk in zijn praktijk. Want hij heeft zich laten behandelen. 🙄
 
Helpt niet hier hadden we een tandarts die zijn handen niet kon thuis houden. De orde van tandartsen ging alles doen om zijn benoeming af te nemen ofz. Max 1 a 2 jaar later was hij terug aan het werk in zijn praktijk. Want hij heeft zich laten behandelen. 🙄
Artsen zijn heel erg moeilijk aan te klagen. Ook voor niet seksueel grensoverschrijdend gedag. Denk maar aan Janssen Steur die jarenlang zijn gang kon gaan en genoeg mensen leed heeft aangedaan.

Ze beginnen gewoon weer ergens in het buitenland
 
Helpt niet hier hadden we een tandarts die zijn handen niet kon thuis houden. De orde van tandartsen ging alles doen om zijn benoeming af te nemen ofz. Max 1 a 2 jaar later was hij terug aan het werk in zijn praktijk. Want hij heeft zich laten behandelen. 🙄
nou ja dan is er in elk geval IETS gebeurd... ik heb nog wel enig hoop in dat SOMMIGE mensen kunnen verbeteren, en een behandeltraject van 1 a 2 jaar is nog altijd stukken beter dan gewoon doorwerken alsof er niets aan de hand is
 
Artsen zijn heel erg moeilijk aan te klagen. Ook voor niet seksueel grensoverschrijdend gedag. Denk maar aan Janssen Steur die jarenlang zijn gang kon gaan en genoeg mensen leed heeft aangedaan.

Ze beginnen gewoon weer ergens in het buitenland
Dat je dokters amper kan aan klagen moet je mij niet vertellen. Ze houdeden vaak een handje boven elkaars hoofd. Soms heb je als ik en mijn ouders geluk en helpt een dokter wel en willen ze gerust je verdedigen in de recht bank.
nou ja dan is er in elk geval IETS gebeurd... ik heb nog wel enig hoop in dat SOMMIGE mensen kunnen verbeteren, en een behandeltraject van 1 a 2 jaar is nog altijd stukken beter dan gewoon doorwerken alsof er niets aan de hand is
Is wel een feit maar ik vind het erg snel en mild ze moeten hem blijven opvolgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan