Recensie Ashley, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kimg30345

Newbie
11
19/01/22
7
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sexy-rush_6267075
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Van de week bij deze dame geweest. De foto's zijn echt alleen is ze wel een stukje ouder dan lijkt op de foto's. Werd netjes door haar ontvangen echter wel in een trainingspak en zonder make-up e.d. waardoor de eerste indruk nogal tegenviel. Na een kort gesprekje toch besloten door te gaan. Je kan duidelijk merken dat de dame vrij nieuw is in het vak. Ze vroeg me dan ook de leiding te nemen en vooral te doen wat ik lekker vind wat aan de ene kant een pré is maar aan de andere kant mistte ik wel volledig de passie.
Ik heb haar na haar zoenend uitgekleed te hebben laten beginnen met pzc. Ze moest hiermee voorzichtig zijn zei ze vanwege haar beugel maar hier was verder niks van te merken en dit was verder uitstekend. Daarna heb ik een poosje gebeft alleen leek het niet echt alsof ze hier echt warm van draaide. Daarna maar geneukt alleen de ogen dicht en wegkijk truc was wat minder. Uiteindelijk heeft ze me maar afgetrokken omdat de tijd bijna voorbij was maar er mocht absoluut geen zaad over haar lichaam waardoor ze alles op mijzelf heeft laten spuiten. In principe niet zo'n probleem maar helaas biedt ze geen douchegelegenheid aan waardoor het met een handdoek bij een toilet fonteintje wel wat minder was. Ook stond parkmobile toen ik weer buiten stond op 47 minuten ondanks dat er boven geclaimt werd dat de tijd bijna voorbij was (60 minuten).
Verder voor sommige misschien wel belangrijk icm de geen douchegelegenheid. Ze droeg een vrij sterk parfummetje die ik uren later nog goed rook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan