Algemeen Bangkok

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zeker! Het is al wel een jaar of 5 geleden en ik heb de indruk dat de meeste "soapies" nu nuru-massages aanbieden.. Eigenlijk zijn die goed met ekaar te vergelijjken: de ene gebruikt zeepsop en de andere nuru-gel.

Maar het ritueel is hetzelfde: douchen, dan een body-to-body met zeepsop/nuru, terug douchen, afdrogen en dan op bed pijpen, beffen en neuken, douchen, afdrogen en naar "huis".

Annies Soapie Massage was destijds heel bekend (Sukhumvit Soi 2) en had een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Helaas is dit etablisssement sinds 2014 gesloten. Annie heeft een nieuwe vestiging in Sukhumvit 7/1 geopend ("https://www.anniesbangkok.com") Ik ben daar echter nog niet geweest en weet dus niet of ze nog soapie massages aanbieden. Mocht je in de buurt zijn, kan je altijd even aanlopen en het vragen.

Er zijn ook heel wat klassieke soapies in de Huay Kwang buurt. Deze zijn echter meer gericht op Aziatische klanten (al zullen ze een Westerling niet weigeren) en de prijzen zijn er, naar ik heb horen vertellen, aanzienlijk duurder dan wat we gewoon zijn op en rond Lower Sukhumvit. I.p.v. 2000 baht voor een sessie, begint het daar vanaf 4000 tot 6000 baht. Ik ben echter in die buurt nog niet geweest.
Ik kan daarnaast ook Doki Doki in Soi 31 niet genoeg aanbevelen.
Nuru massage van 90 min is wel wat prijziger, 3500 baht. Maar als je van tevoren reserveert en dus je dame uitzoekt via de website, krijg je een korting van 300 baht en betaal je dus 3200 baht.

Daar krijg je 2 pops van, en een uiterst geile nuru massage. Ik heb afgelopen Juni een date gehad met Pam, die staat ook nog steeds op de website. Kleine samenvatting van die date;

Op de website stond geen hele duidelijke foto van Pam, maar ze blijkt een hele mooie dame met een heerlijk figuur. Slanke meid van zo'n 1.60 met cup D siliconen en een knap koppie. Er was ook meteen wel een soort van klik, en nadat Pam alle spulletjes gehaald had kon het feest beginnen. Vale werd netjes ingezeept onder de douche, waarna Pam al met haar borsten over m'n rug heen ging. Het befaamde grijze opblaasbed werd tevoorschijn getoverd en ik mocht er op m'n buik gaan liggen. Pam pakte de nuru erbij, deed het in een grote bowl en goot toen steeds wat meer over me heen.

Hierna volgde toch wel een hele fijne body 2 body massage. Ze kent alle fijne kneepjes van het vak, ze deed dit al zo'n 3 jaar, en glibbert overal met haar borsten en poesje overheen. Ook haar tong werd overal ingezet, ze zat ook een tijdje tussen Vale's billen fanatiek te likken en zuigen. Hierna mocht ik omdraaien en begon ze ook kleine Vale te pleasen. Goede blowjob, maar na een vijftal minuten pakte ze een condoom voor het echte werk. Ze kwam er meteen bovenop zitten. En gezien het uitgebreide voorspel van de eerste 40 minuten, en de voorpret die ik zelf al had als anticipatie op deze trip, duurde het al met al zo'n 5 minuten totdat ik m'n kruit verschoot
;)


Pam maakte daarna alles weer netjes schoon, waarna ze vroeg of ik bed op wilde of op het glibberige matrasje. Doe maar het bed. Hier wat over koetjes en kalfjes gepraat terwijl ze met een Thaise massage begon, zonder de olie dus. Dit was oké, zeker niet waar haar kwaliteiten liggen. Toen kleine Vale met het omdraaien alweer wat meer wakker was geworden begon ze me weer te pijpen. Deze keer wat langer, ook omdat ik aangaf dat ze goed bezig was. Ik mocht uiteindelijk in haar mondje komen, waar ze alle zwemmers netjes opving tot aan de laatste druppel. Daarna afscheid genomen, en Pam een 100 baht tip gegeven.


Einde van het jaar ga ik weer richting Thailand. Dan ga ik mijn trip beginnen met een trio bij Doki Doki denk ik :)
 
In Thailand is fooien geven helemaal niet gebruikelijk.

En met 100 baht kan je zelfs in Bangkok behoorlijk lekker eten.
Klopt beide voor een boel dingen, maar in massagesalons gaat vaak een heel groot deel naar de mamasan en leeft de masseuse vaak vooral van de tips.
En ik geef zeker als de ending echt happy is (en in zijn geval zelfs 2x ;) ) altijd een paar honderd extra.
 
Klopt beide voor een boel dingen, maar in massagesalons gaat vaak een heel groot deel naar de mamasan en leeft de masseuse vaak vooral van de tips.
En ik geef zeker als de ending echt happy is (en in zijn geval zelfs 2x ;) ) altijd een paar honderd extra.
ik heb zelfs wel mee gemaakt dat de dame er zelf om vroeg, dan krijgt ze uiteraard niks.
Als je honderd batch geeft zegt, ben je cheap charlie, aldus de massage dames.;)
500 bath tip is wel gebruikelijk voor een soapy. Je kan dan beter niks geven, dan dat je 100 bath geeft.
Waarschijnlijk is dit ook de reden, dat de soapy masseuses het liefst Aziatische klanten hebben ipv farang, deze geven vaak wel een flinke fooi.
 
Soapys zijn altijd vrij duur geweest.
Maar wat mij een beetje tegenvalt, althans wat ik vrij vaak hoor, zijn de de prijzen van extra's bij een "normale " massage.
 
Mooi verhaal, hoewel de prijs me wat tegenstaat...
En maar 100 baht fooi geven op zo'n bedrag. Hollander zeker? ;)
Wat een onzin, je kent mij toch niet of wel? Daarnaast staat de prijs je niet aan, maar bekritiseer je wel diegene die wel die prijs betalen omdat ze 'maar' 100 baht tip geven? Ik durf zonder gene te zeggen dat 95% van alle andere mongers cheaper zijn dan mij. Ik tip de dames altijd, en zal nooit streng onderhandelen met de dames.
Afgelopen jaar bijv Soi 6 dame LLT mee gehad en alle dagen 3K gegeven omdat ze gewoon top was. Terwijl ik met 2000/2500 ook was weggekomen. Er zijn echt heel veel mongers die zelden tot nooit tippen. Toegegeven kan het op zo'n 'eindbedrag' wel meer dan 100 baht zijn, maar raar om iemand goedkoop te noemen op basis van 1 verhaal.

Hoe de verdeling is in zo'n massagesalon tussen dame en eigenaar weet ik oprecht niet. Maar als ik een Gogo dame 3k betaal voor ST en 100 baht tip geef zijn ze ook altijd dankbaar. Daarnaast zoals BigBenny aangaf is er in Thailand geen tipping culture zoals bijv in de VS.

Als je honderd batch geeft zegt, ben je cheap charlie, aldus de massage dames.;)
500 bath tip is wel gebruikelijk voor een soapy. Je kan dan beter niks geven, dan dat je 100 bath geeft.
Dit heb ik werkelijk nog nooit gehoord. 500 baht is gebruikelijk? Ook op een massage van 1500 baht dus? Onzin.
 
Laatst bewerkt:
Soapys zijn altijd vrij duur geweest.
Maar wat mij een beetje tegenvalt, althans wat ik vrij vaak hoor, zijn de de prijzen van extra's bij een "normale " massage.
Duur is heel relatief. In Bangkok zal ik steeds eens naar een soapy gaan, meestal bij Addict in Soi24 (Sukhumvit). Ik betaal dan extra voor 90' i.p.v. 60' en voor een kamer met jacuzzi i.p.v. een douche. Een BJ krijgen in een jacuzzi is toch net dat beetje anders. ;)

Door die 90 minuten te nemen, zal ik ook meestal 2 keer klaarkomen. Kostprijs is 3.200 THB. Indien er een tweede hoogtepunt is, geef ik wel 500 THB fooi.

Vergelijk dit met een ST die je uit een bar of go go haalt; LD's (en je vindt niet steeds onmiddellijk jouw geschikt gezelschap) , BF en dan het ST tarief voor de dame. Ik zal dan in BKK zelden onder de 5.000 THB eindigen. En de service in een degelijk soapy is bijna altijd uitstekend.
 
`Dit is toch wat je schreef?

Ik kan daarnaast ook Doki Doki in Soi 31 niet genoeg aanbevelen.
Nuru massage van 90 min is wel wat prijziger, 3500 baht. Maar als je van tevoren reserveert en dus je dame uitzoekt via de website, krijg je een korting van 300 baht en betaal je dus 3200 baht.
Maar als je lekker 100 bath fooi wil geven gewoon doen, ze kennen je verder toch niet.
Daarnaast zoals BigBenny aangaf is er in Thailand geen tipping culture zoals bijv in de VS.
In de toeristen gebieden zoals bijvoorbeeld Pattaya of Phuket , is het wel gebruikelijk om een kleine tip te geven aan het bedienend personeel, maar het is niet verplicht.
 
Laatst bewerkt:
`Dit is toch wat je schreef?


Maar als je lekker 100 bath fooi wil geven gewoon doen, ze kennen je verder toch niet.

In de toeristen gebieden zoals bijvoorbeeld, is het wel gebruikelijk om een kleine tip te geven aan het bedienend personeel, maar het is niet verplicht.
Dat is wat ik schreef ja. Maar op de manier hoe jij het zei klonk het wel degelijk alsof 500 baht gebruikelijk is bij elke soapy.

En ik zal een dame altijd tippen, of de service moet wel heel slecht zijn. Op 3200 baht is 100 misschien te weinig idd. Maar ik ben alles behalve een cheap charlie.
 
Wat een onzin, je kent mij toch niet of wel? Daarnaast staat de prijs je niet aan, maar bekritiseer je wel diegene die wel die prijs betalen omdat ze 'maar' 100 baht tip geven? Ik durf zonder gene te zeggen dat 95% van alle andere mongers cheaper zijn dan mij. Ik tip de dames altijd, en zal nooit streng onderhandelen met de dames.
Afgelopen jaar bijv Soi 6 dame LLT mee gehad en alle dagen 3K gegeven omdat ze gewoon top was. Terwijl ik met 2000/2500 ook was weggekomen. Er zijn echt heel veel mongers die zelden tot nooit tippen. Toegegeven kan het op zo'n 'eindbedrag' wel meer dan 100 baht zijn, maar raar om iemand goedkoop te noemen op basis van 1 verhaal.

Hoe de verdeling is in zo'n massagesalon tussen dame en eigenaar weet ik oprecht niet. Maar als ik een Gogo dame 3k betaal voor ST en 100 baht tip geef zijn ze ook altijd dankbaar. Daarnaast zoals BigBenny aangaf is er in Thailand geen tipping culture zoals bijv in de VS.
Op je teentjes (of je pikkie) getrapt? Als jij dat vindt passen moet je dat inderdaad lekker doen.
Ik zou me er absoluut niet goed bij voelen, zeker niet in zo'n land en al helemaal niet wetende hoe het werkt in massagesalons.
Dat jij "weet" dat 95% van de mongers (bijzondere woordkeuze) cheaper zijn dan jou lijkt me niet echt wetenschappelijk onderbouwt.
Ik heb redelijk wat bekenden en vrienden in die zin, daar hoor ik heel wat anders van.
Maar goed, bottomline geef ik in Nederland (of waar ook ter wereld) ook geen 2,50 fooi op iets van 80,- maar meer, "tipcultuur" of niet.

Geniet van je tijd met de dames (en je portemonnee ;) let op de knipoog...)
 
Op je teentjes (of je pikkie) getrapt? Als jij dat vindt passen moet je dat inderdaad lekker doen.
Ik zou me er absoluut niet goed bij voelen, zeker niet in zo'n land en al helemaal niet wetende hoe het werkt in massagesalons.
Dat jij "weet" dat 95% van de mongers (bijzondere woordkeuze) cheaper zijn dan jou lijkt me niet echt wetenschappelijk onderbouwt.
Ik heb redelijk wat bekenden en vrienden in die zin, daar hoor ik heel wat anders van.
Maar goed, bottomline geef ik in Nederland (of waar ook ter wereld) ook geen 2,50 fooi op iets van 80,- maar meer, "tipcultuur" of niet.

Geniet van je tijd met de dames (en je portemonnee ;) let op de knipoog...)
Ik heb toch ook geen studie aangedragen voor die 95%? Dat is gebaseerd op eigen ervaringen, kom ruim 12 jaar in Thailand dus ik ken m'n weg inmiddels ook wel. En vrijwel alle dames zien me graag terug, en dat is niet omdat ik zo'n geweldige lover ben ;) hoor genoeg verhalen van dames hoe andere mannen met ze omgaan, en elke ST/LT prijs willen afdingen.

Ik zeg toch ook eerlijk dat het op een bedrag van 3200 baht inderdaad wat weinig is, daar had ik vorig jaar niet echt bij stil gestaan. Ik bedoel meer te zeggen dat ik de dames altijd tip, en deze 100 baht was daar een uitzondering in. In al die jaren heb ik denk ik 1 keer een dame niet getipt, en dat was omdat desbetreffende dame handdoeken had ondergekotst en stennis begon te maken met personeel van het hotel. Wat een horror wijf was dat, al wist ze wel van wanten.

''Helemaal niet wetende hoe het werkt in massagesalons'' Haha goeie man, blij dat jij precies weet hoe de percentages verdeeld worden. Kun je die excel sheet een keer delen?
Monger is een hele bekende Engelse term voor mensen die onze hobby delen (afgeleid van whoremonger). Zulke termen zullen wel net wat te hoog gegrepen zijn voor je ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toch ook geen studie aangedragen voor die 95%? Dat is gebaseerd op eigen ervaringen, kom ruim 12 jaar in Thailand dus ik ken m'n weg inmiddels ook wel. En vrijwel alle dames zien me graag terug, en dat is niet omdat ik zo'n geweldige lover ben ;) hoor genoeg verhalen van dames hoe andere mannen met ze omgaan, en elke ST/LT prijs willen afdingen.

Ik zeg toch ook eerlijk dat het op een bedrag van 3200 baht inderdaad wat weinig is, daar had ik vorig jaar niet echt bij stil gestaan. Ik bedoel meer te zeggen dat ik de dames altijd tip, en deze 100 baht was daar een uitzondering in. In al die jaren heb ik denk ik 1 keer een dame niet getipt, en dat was omdat desbetreffende dame handdoeken had ondergekotst en stennis begon te maken met personeel van het hotel. Wat een horror wijf was dat, al wist ze wel van wanten.

''Helemaal niet wetende hoe het werkt in massagesalons'' Haha goeie man, blij dat jij precies weet hoe de percentages verdeeld worden. Kun je die excel sheet een keer delen?
Monger is een hele bekende Engelse term voor mensen die onze hobby delen (afgeleid van whoremonger). Zulke termen zullen wel net wat te hoog gegrepen zijn voor je ;)
amen ;) (let wederom op de knipoog)
 
Er zijn ook heel wat klassieke soapies in de Huay Kwang buurt. Deze zijn echter meer gericht op Aziatische klanten (al zullen ze een Westerling niet weigeren) en de prijzen zijn er, naar ik heb horen vertellen, aanzienlijk duurder dan wat we gewoon zijn op en rond Lower Sukhumvit. I.p.v. 2000 baht voor een sessie, begint het daar vanaf 4000 tot 6000 baht. Ik ben echter in die buurt nog niet geweest.

Daar in ratchadapisek road heb ik indertijd verschillende soapies bezocht. Dat zijn kanjers van gebouwen, en binnen heb je bloedmooie 50 a 100tal vrouwen. Van keuzestress gesproken. Ik bezocht er elke dag 1 in zowat elk gebouw op die grote road. Ik herinner me de prijzen die starten vanaf 3500 baath indertijd, en de "mooiere vrouwen" 1000 baath duurder.

Er is echter 1 grote maar. De jacuzzi en soapie massage doet deugd en je wordt verleid naar het hoogtepunt in bed, maar de effectieve sex vond ik altijd maar een tegenvaller. Ik heb daar nooit echt een nymfomane of iets dat in de buurt komt ervaard, daarom, achteraf bezien, vond ik het mn geld niet waard. Als je van bloedmooie dames houdt met een sensueel b2b/soapie, dan moet je het vooral eens doen. Maar de sex ervaring vond nogal mechanisch en eentonig. Natuurlijk, er zijn daar wel 100 vrouwen, dus een review zou handig zijn maar begin er maar eens aan 😆
 
Er is echter 1 grote maar. De jacuzzi en soapie massage doet deugd en je wordt verleid naar het hoogtepunt in bed, maar de effectieve sex vond ik altijd maar een tegenvaller. Ik heb daar nooit echt een nymfomane of iets dat in de buurt komt ervaard, daarom, achteraf bezien, vond ik het mn geld niet waard. Als je van bloedmooie dames houdt met een sensueel b2b/soapie, dan moet je het vooral eens doen. Maar de sex ervaring vond nogal mechanisch en eentonig. Natuurlijk, er zijn daar wel 100 vrouwen, dus een review zou handig zijn maar begin er maar eens aan 😆
Dat vind ik over het algemeen sowieso van de meeste soapy's. Het is meer de erotische gedachte van tevoren, en het glibberige body to body spel wat mij meestal naar binnen doet gaan. In die fishbowl soapy's heb ik inderdaad in het verleden ook bijna alleen maar hele standaard sessies gehad qua sex.
Bij Doki Doki met de nuru massage was het al wel een stuk beter, had ook veel positieve reviews gelezen online over die plek. Er werden meerdere dames aanbevolen, waaronder de Pam die ik koos. Daar was niet over gelogen, een toppertje.
 
juist terug van Thailand en een paar dagen bangkok gedaan, het niveau is nog altijd niet zoals voor covid.
soi cowboy is echt een pak minder dan vroeger, buiten crazy house(als je dit bij soi cowboy mag rekenen :) )hier waren voldoende vrouwen de 2 verdiepingen waren open maar was er druk en een pintje kost er 250bhat,toch ga ik er graag 1 pintje drinken:).
nana is beter maar ook minder vrouwen tegenover vroeger.
soi 7 complex is ook nog niet ideaal, nu zijn er wel meer barren op soi 11 maar deze liggen verder van sukhumvit af.
 
Is dat een typo of echt? Of was dat voor de ladydrink?
Dit is in crazyhouse,hier is het altijd al duur geweest maar is dan ook geen normale gogobar 😉,hier dansen de vrouwen volledig in hun blote en meestal veel knappe vrouwen.
Ladydrink daar is 400 bhat geloof ik en 1 meepakken short time 5000bhat geloof ik ,daarom dat ik er ook maar 1 ga drinken gewoon om goesting te krijgen 😁.
 
Ben er ook 1 pint gaan drinken en had geen zin om een LD te geven.
In Nana-complex eerste dag, toen Spanky's nog gesloten was, draaiden enkel Billboard en Butterfly op volle toeren, al de rest was schooien voor klanten en hopeloos leeg.
De tweede dag was Spanky's wél open en dit draaide op volle toeren. Heb er een leuke avond gehad.
 
Toch heb ik, tussen 4 en 15 april, praktisch iedere avond, mijn plezier met een dame op kamer gehad. Ieder op zijn manier.
Ik vind de jacht altijd fijn. De vangst, de hoofdmaaltijd, is als het goed gaat, het hoogtepunt.
Ik drink geen alcohol. Ga dus geen bars binnen. Het straatleven is mijn speelterrein. Ik wandel tussen Nana en Soi 26. Pak dus de complete Soi 11 mee. Daar lopen momenteel veel Vietnamese vrouwen, en enkele Filippijnse (!). Freelancers dus. Ik vraag altijd of het geen "ladyboy" betreft: sommigen zijn niet als dusdanig te herkennen.
Heel weinig Thaise, veelal naar huis ivm Thais nieuwjaar. Wel aanwezig in "massage"huizen. Gewoon aanbellen, en de dames zich aan je laten voorstellen. Geen verplichting. Kun je geen keus maken, beleefd uitleggen dat je graag nog elders wil kijken voor je beslist. Deze huizen vind je in Soi 31, 33, 22, 24, 26. En waarschijnlijk nog wel meer.
Ik geef toe, ik maak kilometers, maar heb gewoon een behoorlijke conditie. En ben kieskeurig. Een avondvullend programma. Van pakweg 20:30 tot na middernacht. Of ik neem een dame van mijn strooptocht mee naar mijn hotel, of ik duik in zo'n huis met een dame naar keuze op kamer, voor een uur. Kosten tussen de 1500 en 3000 baht, maar, rond de 2000 is heel goed haalbaar.
Nu de Thaise nieuwjaarsviering voorbij is, zal het aanbod wel weer op peil gaan komen. Dit geldt ook voor de "massage"huizen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan