Algemeen Bangkok

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
heb al enkele afrikaanse gehad, best hier duidelijke afspraken met maken voordat je ze meepakt en kan je bij afbieden want ze vragen meestal de hoofdprijs.
als je echt afrikaanse wilt best naar afrika gaan ;)goedkoper en betere service.
 
Heeft iemand ook ervaring gehad met Afrikaanse freelancers in Bangkok?
😂😂😂 ik heb het hier al eerder eens geschreven, voor een Afrikaanse, ga je toch niet naar Thailand? Voor Russinnen, Oekraïensen etc evenmin. Wat wel? Thaisen natuurlijk, maar ook andere ASEAN's. Soms zie ik het verschil niet, zeker als het donker is.

Na sluitingstijd, ben ik tegenover Nana, eens door een volledig gesluierde Arabische aangesproken. Dat heb ik vriendelijk, doch beslist afgewezen, je weet uiteindelijk niet wat er onder die sluier verborgen zit.
 
Laatst bewerkt:
Ben het eens met anaal.ist.
Ik kan een fan zijn van Grote billen en heb wel is wat Afrikaanse freelancers gehad in Thailand.

Je moet echt wel wat ervaring hebben aangezien de meeste toch niet de ervaring kunnen geven die een gemiddelde Thaise dame geeft. Zelfde geldt voor de Russen.

Die gesluierde dame is als het goed Iraniërs en er is ook andere gesluierde die is een ladyboy.

Voor Arabische dames kun je bij Soi Arab in de buurt wat cabarets(Arabische clubs) vinden laatste x dat ik er was in 2018.

De prijzen zijn ook gestoord vind ik voor Arabische dame.

Dan ga ik wel naar Marokko.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een paar jaar geleden sprak een Afrikaanse DVP me aan op Sukhumvit Road. Redelijk jong, netjes gekleed, slank (naar Afrikaanse normen, dus wel wat borsten en kont). Mocht ik niet pas zijn aangekomen en niet nog 100% jetlagged, had ik haar wellicht meegenomen naar m'n hotel, maar nu verliep het gesprek als volgt:

Zij: Where are you going?
Ik: To my hotel.
Zij: What will you do there?
Ik: I am tired. I will go to sleep.
Zij: I am tired too. I can come with you and we sleep together.
Ik: Good idea. My hotel is nearby and costs 2000 baht per night. We can sleep together and split the hotel bill.

En toen was ze ineens niet meer geïnteresseerd. :unsure:
 
😂😂😂 ik heb het hier al eerder eens geschreven, voor een Afrikaanse, ga je toch niet naar Thailand? Voor Russinnen, Oekraïensen etc evenmin. Wat wel? Thaisen natuurlijk, maar ook andere ASEAN's soms zie ik het verschil niet, zeker als het donker is. Na sluitingstijd, ben ik tegenover Nana eens door een volledig gesluierde Arabische aangesproken. Dat heb ik vriendelijk, doch beslist afgewezen, je weet uiteindelijk niet wat een onder die sluier verborgen zit.
Ongelofelijk dat er zelfs Arabische vrouwen daar rondlopen. Met zo'n mysterieuze Arabische kun je wel vaak anaal. Ik weet niet of je dat met een Thaise dame kunt ;)
 
Daar hebben Thaise dames bijn a nooit zin in. Maar daar hebben ze een antwoord op: Ladyboys.
En ik moet toegeven... er zijn ladyboys die je niet als dusdanig herkent... en dat is heel knap van die chirurgen. In Vientiane en in Bangkok heb ik er één van de straat geplukt, en kwam er pas op mijn hotelkamer achter. Nou, dan neem je d'r (hem/het) goed in haar kont, dat kan ik je wel vertellen.
 
Die gesluierde dame is als het goed Iraniërs en er is ook andere gesluierde die is een ladyboy.
Wel meer dan die twee, er stond als ik me goed herinner een hele rits aan gesluierden. Hoe dan ook, ik waag me er niet aan.

Er is weliswaar een uitzondering. Met een Maleisische vriendin, doe ik wel eens een rollenspel. Zij is Chinees-Indiaas, dus hoeft volgens de Maleisische wet geen hoofddoek, of meer, te dragen.
 
Ongelofelijk dat er zelfs Arabische vrouwen daar rondlopen. Met zo'n mysterieuze Arabische kun je wel vaak anaal. Ik weet niet of je dat met een Thaise dame kunt ;)
Tegenwoordig hunt op anaal als je in BKK bent hier is een lijstje van een paar dames die anaal doen 1500/2000 ST. Ik vernoem alleen hun Thaifriendly profile.

Mint1701 Niet echt de beste pijpslet maar erin steken van achter neemt ze wel goed.

P4r Pim, werkte in Soi 4 als een waitress, extreem geil wijft echt een pijpslet die echt alles kan tot kokhalzen toe etc. Anaal zegt ze op voorhand nee tegen maar eenmaal aan de sessie begonnen gewoon glijmiddel erin en ze stelt het vaak zelf voor. Deze is eentje die maar kan blijven klaarkomen, ook anaal.

Pinny88 Pendelt soms tussen Pattaya en BKK. Kan em goed nemen anaal.

Er zijn genoeg meiden die anaal doen in (Pattaya), tegenwoordig wil ik niet eens met ze gaan als ze geen anaal aanbieden. Dat komt ervan als je zoveel kut hebt gezien in Thailand :p. je word er gewoon moe van :p
 

Bijlagen

  • 1842-Mint1701.jpg
    1842-Mint1701.jpg
    20,4 KB · Weergaven: 55
  • Pim.jpg
    Pim.jpg
    26,2 KB · Weergaven: 61
  • Pinny88.jpg
    Pinny88.jpg
    26,5 KB · Weergaven: 55
Btw, mocht in Pattaya zijn dan is deze milf een van mijn favos. Ging soms weekelijks 3x bij haar :p laatste bezoek was 7 weken terug :p

Kanjana9914 Noemt zichzelf ook KAT.

Ze geniet echt van anaal ST 1500. Klaarkomen in haar mondje. Ik hou wel van een lekkere dikke reet, dat heeft ze voor een Thai.
 

Bijlagen

  • Kanjana9914.jpg
    Kanjana9914.jpg
    12,4 KB · Weergaven: 59
  • Kanjana.jpg
    Kanjana.jpg
    61,5 KB · Weergaven: 59
Totaal 1500 baht? Of+1500 baht?😃
Totaal 1500. Je weet meestal beginnen ze bij 2000, maar ja ze is nou eenmaal een Milf en daar betaal je geen 2000 :p. In Pattaya he.

In BKK vragen ze soms de meeste rare prijzen.

Misschien voor onze Thailand bezoekers, zullen we topic maken met TF en Reviews van Thaise dames? Ik laat het hoog Seizoen aan jullie over Oktober tot eind Jan. Zelf ben ik er vanaf Jan tot begin September, met kleine uitstapjes terug naar NL,
 
Tegenwoordig hunt op anaal als je in BKK bent hier is een lijstje van een paar dames die anaal doen 1500/2000 ST. Ik vernoem alleen hun Thaifriendly profile.

Mint1701 Niet echt de beste pijpslet maar erin steken van achter neemt ze wel goed.

P4r Pim, werkte in Soi 4 als een waitress, extreem geil wijft echt een pijpslet die echt alles kan tot kokhalzen toe etc. Anaal zegt ze op voorhand nee tegen maar eenmaal aan de sessie begonnen gewoon glijmiddel erin en ze stelt het vaak zelf voor. Deze is eentje die maar kan blijven klaarkomen, ook anaal.

Pinny88 Pendelt soms tussen Pattaya en BKK. Kan em goed nemen anaal.

Er zijn genoeg meiden die anaal doen in (Pattaya), tegenwoordig wil ik niet eens met ze gaan als ze geen anaal aanbieden. Dat komt ervan als je zoveel kut hebt gezien in Thailand :p. je word er gewoon moe van :p
@taximove, sorry, maar ik hoef geen engelenplaatjes te zien uit de hemel. Of bedoel je dat Thaise vrouwen er werkelijk zo uitzien? Als dat zo is, dan wordt het tijd dat ik begin te leven! :love: (y)

Ongelofelijk, man! Hartelijk bedankt!
 
@taximove, sorry, maar ik hoef geen engelenplaatjes te zien uit de hemel. Of bedoel je dat Thaise vrouwen er werkelijk zo uitzien? Als dat zo is, dan wordt het tijd dat ik begin te leven! :love: (y)

Ongelofelijk, man! Hartelijk bedankt!

Laat me beginnen met aangezien ik "redelijk" jong ben (40) als sinds me 17e naar DVP`s ga.
Ik zat vroeger in de bodybuilding wereld en een van mijn mentoren die natuurlijk toendertijd in zn 40ste was, zei als ik een x naar Thailand zou gaan voor P4P dat ik nooit meer iets anders zou willen.

Mijn Roots zijn Surinaams dus ik ben wel wat gewend p4p, Brazilie, Colombia etc.

En dus ben ik op me ik geloof 22ste voor het eerst naar Thailand gegaan. En ik was verkocht.... Voor iemand die "niet" verliefd kon worden op dvp`s.
Was ik bij elke trip steeds verliefd, hahahaha.

De eerste x Thailand is en met name Patttaya is net als drugs, de eerste paar x is de high het beste wat je ooit gaat ervaren. Maar in Thailand kan het allemaal wat je fetish ook is, of zelfs als je wilt settlen met een vrouw die alles voor je doet, ipv vrouwen uit het Westen die altijd wat te lullen hebben.

Ik heb ook een extreme leuk groep vrienden gemaakt met dezelfde hobby die allemaal retired zijn of werken vanuit Thailand.

Terug naar wat je zei.

Ga een x als je kan voor P4P, 14 dagen naar Pattaya met een budget van 200 Euro per dag.

Gepijpt worden in een bar terwijl iedereen naar je kijkt ? Prima!
Into Ladyboys, No problem
Trios zijn saai waarom niet gelijk 4 meenemen :p
Verliefd worden en dan mee gaan naar het dorp waar ze vandaan komt en dat ze haar kinderen al getraind heeft om papa tegen je te zeggen.

Het kan allemaal in "Patts" Pattya/Thailand.

P.s: ST op Soi 6 stiekem ff een foto geschoten.
 

Bijlagen

  • IMG_2097.jpeg
    IMG_2097.jpeg
    172,7 KB · Weergaven: 68
Laatst bewerkt:
Ziet er allemaal goed uit.:) wat zou een leuke eerste trip zijn?
Bangkok-Pattaya-Phuket? Het liefst zou ik ook graag non pros willen ontmoeten en dagtripjes doen. Ik ben zelf eind 20, en in normale shape.
En wat hebben jullie betaald voor een retourticket. Voor het februari zie ik nu tickets staan voor 700/800. Paar maanden geleden gingen ze weg voor 1000. Hoeveel maanden vantevoren boeken jullie?
 
Ziet er allemaal goed uit.:) wat zou een leuke eerste trip zijn?
Bangkok-Pattaya-Phuket? Het liefst zou ik ook graag non pros willen ontmoeten en dagtripjes doen. Ik ben zelf eind 20, en in normale shape.
En wat hebben jullie betaald voor een retourticket. Voor het februari zie ik nu tickets staan voor 700/800. Paar maanden geleden gingen ze weg voor 1000. Hoeveel maanden vantevoren boeken jullie?
Moeilijk Moeilijk :p.
Hoelang wil je gaan.
De standaard toeristische in 10 dagen wil.ik 3 steden zien is niet mijn ding.

Phuket is leuk voor normale toeristische dingen , Pi Pi eilanden etc.

En Pattaya is P4P je kan alleen vanaf Pattaya leuke dagtripjes of meerdere dagen tripjes ook makkelijk doen.

BKK is een megastad en duurder dan de rest en als nog echt van discotheken bent moet je in BKK zijn. Het heeft zijn charme zeker als je in de 20 bent nog bent.

Tickets zijn voor rechtstreeks 800 is prima.
Ik vlieg altijd met de Gulf carriers of swiss en pak altijd de leuke deals van onder 600€.
 
wat zou een leuke eerste trip zijn?
Bangkok-Pattaya-Phuket? Het liefst zou ik ook graag non pros willen ontmoeten en dagtripjes doen. Ik ben zelf eind 20, en in normale shape.
Drie verschillende bestemmingen? Dan moet je minstens drie weken daarheen gaan. Anders verlies je (relatief) teveel tijd aan het heen en weer reizen tussen je interne bestemmingen. Zelfs de trip van Bangkok naar Pattaya, kost je in de praktijk een halve dag als je met een taxi gaat. Alle andere bestemmingen moet je met het vliegtuig doen en dan ben je het betere deel van een dag kwijt.

En om non-pros te ontmoeten, wil je best ook wat extra tijd hebben. Een professionele dame oppikken mag niet meer dan 30 minuten duren tussen haar gezien te hebben en ze in je hotelkamer om je pik te hebben (of je hebt niet begrepen hoe dat daar werkt). Een "non-pro" die je in de disco hebt versierd en meteen met je meegaat en sex heeft is eigenlijk al minstens een halve pro.
 
Ziet er allemaal goed uit.:) wat zou een leuke eerste trip zijn?
Bangkok-Pattaya-Phuket? Het liefst zou ik ook graag non pros willen ontmoeten en dagtripjes doen. Ik ben zelf eind 20, en in normale shape.
En wat hebben jullie betaald voor een retourticket. Voor het februari zie ik nu tickets staan voor 700/800. Paar maanden geleden gingen ze weg voor 1000. Hoeveel maanden vantevoren boeken jullie?

Mijn eerste trip dito gedaan!
Je vliegt op BKK en pakt taxi naar Pattaya. Kost je 90minuten. Doe je weekje Pattaya en ga je daarna 3-5 dagen naar Phuket. Vliegen kan vanaf pattaya.
Doe je daarna nog Pattaya en eventueel pak je laatste paar dagen BKK voor je vlucht naar huis.

Retourtje 700/800 met overstap? Direct? Ticketprijzen gaan nu alle kanten op. Kijk hooguit op KIWI.COM of je iets met je dagen kan schuiven voor een nog betere deal (let wel de kiwi.com prijs is nog hoog maar via skyscanner vind je dan wel de juiste prijs NADAT Je op kiwi.com de DAGEN/AIRLINE hebt gevonden).

Eerste trip? Boek NIETS. Allene je retour ticket en hotel paar dagen Pattaya. Taxi BKK>Pattaya? Check facebook zijn ZAT partijen die daar adverteren in de pattaya groepen. TR Taxi is er bv 1 van. Taxi kost je 1.100THB

NON-Pro dames? Kan je schudden in Pattaya/Phuket. Alles is oneerbiedig hoer en ze zoeken allemaal een prins met een creditcard. Natuurlijk kan je vooraf beetje op thaifriendly.com kijken en soms zit er een pareltje tussen maar mogelijk vind je die dan weer in BKK.
Een non-pro dame heeft een baan. En Thailand dus amper vakantiedagen. Kortom die wens van je lijkt leuk maar is in praktijk lastig uitvoerbaar.
Daarnaast zal een onervaren DVP bijna automatisch ook slecht engels spreken.
Een "vakantie" vriendin die EN goed Engels spreekt, vrij kan krijgen van werk (als jij er bent) en dus geen "pro" DVP is? Shake it. Speld/hooiberg.
Wel een optie? Clubs in Pattaya! Veel dames zoeken namelijk dat "rijke vriendje" en als je eind 20 bent, jong, knap en charmant... grote kans dat je freelancers voor nix kan neuken (ze spelen long-game... -> vriendje -> sponsor -> visa). Maar goed, wil jij eind 2024 bij je ouders zitten met een ex-DVP uit Thailand?
 
Als je non pros wilt, dan moet je studentes zoeken. Ga naar kha san road, daar vind je zat studentjes. Ze zullen wel tijd vrijmaken voor je.
Ook verschillende dansclubs bezoeken, zoals route666/rca (als da nog bestaat lol).

Op thaifriendly zijn er ook genoeg non pros. Staat ook vaak op hun profiel dat ze geen freelancer zijn.
Ziet er allemaal goed uit.:) wat zou een leuke eerste trip zijn?
Bangkok-Pattaya-Phuket? Het liefst zou ik ook graag non pros willen ontmoeten en dagtripjes doen. Ik ben zelf eind 20, en in normale shape.
En wat hebben jullie betaald voor een retourticket. Voor het februari zie ik nu tickets staan voor 700/800. Paar maanden geleden gingen ze weg voor 1000. Hoeveel maanden vantevoren boeken jullie?
 
Eind deze maand zal de legendarische Beer Garden in Sukhumvit Soi 7 haar deuren sluiten.
Ongeveer opgericht in dezelfde tijd als Nana Plaza kan er wel gesproken worden van een icoon.
Na de corona lock downs is het echter nooit meer hetzelfde geworden als voorheen.
Voornamelijk omdat er veel expats afkomstig uit Australië, Nieuw Zeeland en USA zijn vertrokken uit BKK.
Af en toe trof je er nog wel eens een Vietnam veteraan aan opzoek naar nostalgie.

Tevens zal het eind deze maand niet meer toegestaan zijn om 'buiten barretjes' neer te zetten tussen, en in, de Soi 1 en Soi 21.
Dit Sukhumvit gedeelte verliest daarmee, jammergenoeg, veel van zijn charme.
 
Eind deze maand zal de legendarische Beer Garden in Sukhumvit Soi 7 haar deuren sluiten.
Ongeveer opgericht in dezelfde tijd als Nana Plaza kan er wel gesproken worden van een icoon.
Ufff, dat is slecht nieuws, menig biertje daar gedronken en vaak ook een scharreltje op gedoken.
Ik kwam daar altijd graag, ook op loop afstand van Nana.
Wat is de reden van de sluiting?
 
Wat is de reden van de sluiting?
Te weinig klanten/omzet.
Veel expats die daar geregeld kwamen zijn tijdens de corona periode naar hun thuisland teruggekeerd maar niet meer terug naar BKK toen de pandemie over was.
Ook het aantal toeristen bleef "een beetje" achter.
Laatste keren dat ik daar een paar keer binnenliep was november (tijdens het WK) en in maart dit jaar.
Als er al klanten waren, waren er dat niet meer dan 10....in de avond uren.
 
Te weinig klanten/omzet.
Veel expats die daar geregeld kwamen zijn tijdens de corona periode naar hun thuisland teruggekeerd maar niet meer terug naar BKK toen de pandemie over was.
Ook het aantal toeristen bleef "een beetje" achter.
Laatste keren dat ik daar een paar keer binnenliep was november (tijdens het WK) en in maart dit jaar.
Als er al klanten waren, waren er dat niet meer dan 10....in de avond uren.
jammer, ik vond het juist een leuke plek om s'middags even een koude klets te drinken. Vaak had je daar altijd wel snel aanspraak, en stond de muziek niet zo knoerdhard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan