Algemeen Bangkok

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier een bericht van jullie reporter ter plaate; Rechstreeks vanuit Bangkok, City of Angels.

Na een vlucht van meer dan 13 uur, nogal gekraakt mezelf uit mijn economy stoel getakeld. Immigration is nu post-covid helemaal een formaliteit geworden. Je moet zelfs geen formulier meer invullen. Enkel je paspoort en boarding pass laten zien. En ja, verschillende toeristen hadden die boarding pass al ergens gedumpt in een handige papiermand of achtergelaten in het vliegtuig. Geen vragen over PCR-tests of zelfs maar een controle van je vaccinatie documenten. Vingerafdrukken en een foto nemen en "Welcome to Thailand".

Dan naar de kelderverdieping van de luchthaven en daar geld gewisseld bij SuperRich of HappyRich. Meer dan 10% voordeliger dan bij de wisselkantoren van de banken. Ook nog snel een Thaise sim-kaart gekocht bij DTAC: 999 baht voor 1 maand met onbeperkte data en 5G.

Dan met de AirportLink naar het centrum (35 baht) en met de taxi naar m'n hotel in Sukhumvit Soi 18 (60 baht).

Ondertussen was het buiten al donker geworden. Snel een douche en naar Soi 24/1 om de kreukels uit m'n rug te laten werken door een masseuse. Bij EZ Massage een leuke, jonge, slanke dame opgepikt die voor 1700 Baht me de nodige zorgen wel wou toedienen. Samen onder de douche en dan 40 minuten pret: alles (PZC, vingeren, beffen, NMC) behalve massage. En was het nu eigenlijk om die massage dat ik naar EZ massage kwam ... Tja, zo hebben ze een argeloze toerit altijd zitten.
Jaloers…geniet ervan man!
 
Mijn ervaringen na een weekje Bangkok:

Soi Cowboy:

In verschillende gogo's wordt er door sommige dames volledig naakt gedanst. Ik vond ze nergens knap en behoorlijk opdringerig. De extreem luide muziek is ook niet erg aangenaam. In Crazy House waren de meeste naakte dames en gingen ze het verst. Eén lady drink van 250 Baht en ze kwam naakt op je draaien terwijl je overal aan en in mocht zitten waar iedereen bijzat. Memorabele ervaring.

Sukhumvit 23:

Veel leuke en knappe dames in de massagesalons. Voor 1000 Baht een goede massage gekregen met een vakkundige BJ van een jonge en strakke meid, waarbij ik overal aan mocht komen. Meer was waarschijnlijk ook mogelijk, maar hoefde voor mij niet.

Madame Claude:

Nieuw BJ salon waar je een meid op een tablet kiest en meerdere formules kan kiezen. Ik vroeg om een uurtje met blowjob en footjob voor 2000 Baht. Werd erg goed uitgevoerd, maar de dame kon geen woord Engels.

Aya:

Ik had niet genoeg cash op zak voor Nuru, dus het werd een gewone massage van een uur voor 2300 Baht. Ik zag hier een prachtig petite meisje, naar eigen zeggen 20 en nog maar twee weken bezig. Ik geloofde haar eerst niet tot ze op de kamer bijzonder onhandig en giechelig bleek en echt totaal niet kon masseren. Wel zeer hoog GFE gehalte, en ze werd zo geil dat ze kletsnat was en zichzelf niet goed meer onder controle had. Resulteerde in een fantastische zweterige neukbeurt in veel posities op mijn laatste avond in Bangkok.
Raar maar waar, ik ben er eentje vergeten:

Paradise Massage:

Knappe slanke meid buiten zien zitten en binnen om haar gevraagd voor een 4 hands massage met een dame van haar keuze. De knappe Ida koos de wat rondere Bowie, een contrast dat ik wel leuk vond. Samen naar boven waar ik eerst een douche inclusief tongzoenen kreeg van Ida, om vervolgens plaats te nemen op de glory hole table, een tafel met een gat in het midden. :) Hier eerst een teasende massage gekregen van beide dames samen gedurende een kwartiertje, waarna Ida onder tafel verdween om me te pijpen, terwijl ze met haar benen wijd open naar de spiegel zichzelf vingerde. Vervolgens omdraaien, waarbij Ida me verder pijpte terwijl ik Bowie diep kon vingeren. Zo na een drie kwartier heftig klaargekomen. Nog even uitgebreid douchen samen met Ida en tevreden buiten. Als ik het me goed herinner, kostte dit me 2800 baht.
 
Doet mij denken aan de soapy-massage dicht bij Terminal 21 Pattaya waar we door de matras de vloer voelden. Ik moest er dan maar zelf mijn longen op aansluiten...
Hopelijk next april zal ik Dozo eens gaan keuren.
 
Gisterenavond maar eens bij Nana Plaza gaan kijken en Soi Cowboy. Soi Cowboy was ik snel klaar mee, slechte versie van Walking Street in Pattaya en (pre covid) Phuket Patong. Veel nauwelijks geïnteresseerde jonge dames en wat oudere meer agressieve, beauty vond ik tegenvallen, veel horloge- en drugsverkopers. Twee keer op en neer lopen en toen was ik wel klaar.

Als echte wandelaar lopend naar Nana Plaza gegaan omdat er in Bangkok altijd wel iets aan avontuur gebeurd en het maar een kwartiertje is. Zeker op kerstavond bijzondere contrasten en bijzondere mensen.
Voor Nana Plaza komen de eerste straatjes met bars al en worden de masseuses opdringeriger en mooier. De massagedames in de straat van Nana Plaza unbelievable mooi, inclusief meerdere ladyboys.

De freelancers rondom Nana waren zeer divers, zeer jong, zeer oud, relnichten, ladyboys, een paar Afrikaanse dames en tot mijn verbazing meerdere dames in bijna burka. Starten allemaal met 2000, maar natuurlijk onderhandelbaar. Mooi om vanaf een afstandje dat spel te zien. De onderhandelingen, het beoordelen van die klanten door de meiden enz.

Nana Plaza was naar wat ik verwacht had redelijk rustig, zoals de dames me ook wel vertelden, meerdere barren veranderd van eigenaar.
Grootste deel meiden was jong, prachtige plaatjes bij, maar grotendeels maar matig geïnteresseerd leek het, zou ik toch te oud worden? OF is het ook omdat ik wat gêne voel om meiden van 30 jaar jonger dan ikzelf ben van boven tot onder aan te gapen, naast dat ik die toch niet mee zou willen nemen.

Als ladyboys je ding zijn kun je er je lol op, onvoorstelbaar hoeveel prachtige exemplaren in de bar beneden achterin rondliepen (maar dan ook prijzen van 5000 up begreep ik).

Relatief veel Indiers aanwezig, duidelijk niet door iedereen gewaardeerd. Sommige a Go Go weigerden ze ook gewoon en net zoals in Pattaya was er ook een speciale club verderop in de straat alleen voor Indiers met een gesloten deur en een klassieke Indische man met snor en tulband voor de deur. Ik krijg dan toch wel wat kriebels om te bedenken wat daar met de meiden gebeurd.

Mooie tijd gehad met de welcummmmmmmm lady van Rainbow1 naast de ladyboybar op de begane grond. Dat plagen en uitdagen met losse handjes in ruil voor een drankje vind ik toch wel mooi. En ze was voor een Thaise goed gevuld en na 2 drankjes ook van onderen bereid ;) Barfine zat er voor mij niet in omdat ik aan het herstellen was van een buikgriepje. En komende dagen wat ThaiFriendly dames, dus even connectie gemaakt via Line om mogelijk volgend jaar nog eens langs te wippen.

Ik ben meestal best gul, maar een rus overtrof me flink. Ging aan een ronde eettafel zitten met 10(!)
ladyboys, dronk bier en gaf alle dames 4 rondjes en liet ze tussendoor allemaal even langskomen en speelde even met de verschillende hamnoy en jaj, mits die er waren. En lachend betaalde hij van zijn enorm pak cash uit zijn zak en vertrok alleen.....

De prijzen beneden 170 voor een chang, 200 voor ladydrink, 700 barfine en dames 2000 up up up.
 
Laatst bewerkt:
Kan er iemand die momenteel in BKK zit eens checken of op Nana Plaza de shorttime kamers terug open zijn? Bij mijn vorige trip begin september had de politie om onbekende reden alle shorttime hotelletjes van Nana Plaza gesloten. Je was toen verplicht om met je 'verovering' naar buiten te gaan en een stukje Soi 4 in te wandelen naar een hotelletje. Niet ideaal als je weet dat er bekenden in het straatje kunnen zijn die niets van je wandelgedrag weten... Heb toen vooral Soi Cowboy noodgedwongen moeten bezoeken, maar zoals boven al aangegeven, is het hier niet zo leuk. En nog een stuk duurder ook.
 
Kan er iemand die momenteel in BKK zit eens checken of op Nana Plaza de shorttime kamers terug open zijn? Bij mijn vorige trip begin september had de politie om onbekende reden alle shorttime hotelletjes van Nana Plaza gesloten. Je was toen verplicht om met je 'verovering' naar buiten te gaan en een stukje Soi 4 in te wandelen naar een hotelletje. Niet ideaal als je weet dat er bekenden in het straatje kunnen zijn die niets van je wandelgedrag weten... Heb toen vooral Soi Cowboy noodgedwongen moeten bezoeken, maar zoals boven al aangegeven, is het hier niet zo leuk. En nog een stuk duurder ook.
Bekende die niet wandelen in Soi 4 🤔iedereen die in Soi 4 komt er toch voor te wandelen,wat ga je daar anders doen 😁
 
Elke wandelaar die weleens in Bangkok komt kent natuurlijk soi cowboy en Sukhumvit soi4 nana. Maar er zijn vele pareltjes te vinden in Bkk. On en ik zijn net terug van 3 dagen Sukhumvit soi7 en 7.1 . Aan de voet van Nana BTS station en dus alles onder bereik. Wij zaten in Aspira hotel in soi 7.1 net en vooral schoon hotel voor een vrolijke prijs. Soi 7.1 bestaat uit barretjes en massage tenten met hier en daar werkelijk prachtige ladyboys. 24 uur per dag vermaak hier voor de wandelaar. Soi 7 heeft een groot complex met barretjes en soms live muziek in de avond. Wel veel cannabis verkoop hier..... Om een dag of 3 hier te wandelen kom je handen te kort. Soi7 en 7.1 dus. Oja...prijzen. ik betaalde voor oliemassage met anaal en pijp en slik 1500 thb. Zo,n 40 euro dus.
 
Laatst bewerkt:
ben vorige week 2 dagen in bangkok geweest(laatste dagen van mijn 5 weken vakantie:cry:)en is weer een beetje veranderd.
nana en soi cowboy was zeer rustig, weinig vrouwen buiten voor de bars weet ,niet of deze in de bar zitten want daar ben ik niet geweest:)(te duur).
crazy house was wel nog wat vrouwen en veel klanten.
barcomplex soi 7 is veranderd, zijn de helft minder barren tegenover begin vorig jaar ook veel minder vrouwen,er zijn wel wat nieuwe barren op soi 11 en soi 22,maar liggen zeer verspreid.
persoonlijk was dit mijn slechtste ervaring met bangkok tot nu toe, weinig mooie vrouwen in de barren(weet niet of deze naar huis waren vooreen reden) en veel afrikaanse mannen(drugs verkopen) op sukhumvit ,ook was het heel druk in bangkok met toeristen
ben wel naar het steegje van soi 22 geweest waar paradise massage is,paradise massage zat niet veel soeps en heb het laatste salon op de rechterkant genomen, hier een 4 hands massage genomen en aangenaam verrast (y),aanrader maar wel 4000 voor 1 u.
 
Dat barcomplex in soi 7 was helaas nog in aanbouw de laatste keer dat ik er was in december 2019.
Als het toerisme weer richting het oude niveau gaat zullen best wel weer wat barren (her)openen.

Mijn vaste plekje in soi 7 was toen de Beer Garden. De laatste keer daar heb ik een toppertje meegenomen. Ze noemde zich Lucy. Ik schat haar midden/eind twintig. Strak slank figuurtje, kleine borsten. Op de hotelkamer aangekomen heb ik even snel gedoucht en heeft zij zich even opgefrist. Ik ging op bed liggen met mijn handdoek om en toen zij terugkwam uit de badkamer trok ze haar jurk langzaam uit. Ze had er niks onder aan. Ze kroop bovenop me, begonnen te zoenen, daarna langzaam naar beneden en maakte mijn handdoek los om mijn inmiddels enorm harde paal in haar mondje te nemen. Na een minuutje of 2 is ze bovenop me komen zitten om me lekker te berijden. Mijn favoriete standje vanwege het uitzicht, dus duurde het niet lang meer voordat ik het rubbertje helemaal vol spoot. Jammer dat ze alleen ST deed, had het de ochtend daarna graag herhaald. Ze had nog een gewone baan overdag.

Verder voor Bangkok kijk ik altijd op datingsites.

Thaifriendly is aan te raden. De meesten zoeken een relatie met een farang, maar er zijn er ook wel een paar die wel in zijn voor een avontuurtje. Ook zitten er wat freelancers en masseuses op. Let vooral op profielnamen die op '4u' eindigen. Een keer LT afgesproken met een freelancer. Seks voor het uitgaan, seks bij terugkomst en seks na het wakker worden. Ook twee keer een meid leren kennen die een avontuurtje zocht en dat avontuurtje hebben ze gekregen bij mij op de kamer na een etentje.

Thaifriendly kan gratis, maar dan kun je maar 1 berichtje per 10 minuten sturen. De meeste dames hebben ook Line of Whatsapp en geven dat soms al vrij snel aan je.
Als betaald lid kun je onbeperkt(?) berichtjes verzenden en zo ook chatten. Ik betaalde voordat ik ging voor 1 maand $25. Dit kon toen met PayPal, weet niet of dat nu ook nog kan. Ik ga altijd 3 weken op vakantie, dus nam mijn betaalde maand 1 week van te voren. Eerder heeft ook niet veel zin. Sommige dames hebben geen zin om wekenlang berichtjes te sturen en te wachten tot je een keer in Bangkok bent.

Tinder heb ik nooit geprobeerd, maar denk dat daar voornamelijk meiden opzitten die een (Thaise) vriend zoeken. Zelfde op Badoo, dat heb ik wel geprobeerd, maar was vruchteloos. Bijna alle profielen hebben alleen een tekst in het Thai en zoeken een relatie. Met een handjevol even gechat in het Engels, maar tot een date is het met geen enkele gekomen.
 
In Thailand en ingapore zet ik altijd Tinder op zodra ik land en tegen dat ik op de hotelkamer heb ik al voor een uurtje leeswerk op Tinder. Inderdaad, een flink deel zoekt een relatie (meer in Thailand, minder in Singapore) maar die een meer commerciële aanpak hebben haal je er zo uit. Dat zijn ook diegenen die binnen heel korte tijd antwoorden en na twee lijnen conversatie heb je hun lijst van diensten en prijzen al op je schermpje staan.

Mijn record is tot nog toe dat ik al een dame lag te palen nog voor ik mijn hotelkamer van binnen had gezien. Ik was geland in de voormiddag en de kamer was nog niet klaar en dus las ik de Tinder-berichten al maar en meteen een afspraak gemaakt bij haar (een schamele studio in Sukhumvit Soi 4 "Nana"). Die kamer "huurde" ze overdag van een politieman (ik zag zijn uniiformen in de kast hangen). De sex was goed (ze had flinke tieten en een stevige kont, waarschijnlijk wat farang bloed langs vaderszijde), maar nog beter was het dat ik al kon douchen na een lange vlucht en niet nog een paar uur moest wachten. Ik sta met haar nog altijjd in contact via Line (ze stuurt me nu en dan sexy foto's) en Instagram en ik zie dat ze nu mooiere (duurdere) kleding draagt en regelmatig naar klassehotels in het buitenland gaat. Duidelijk is ze een paar categorieën gestegen in de rangorde van de DVPs.
 
@Farang4
Ik snap wel dat het te maken heeft met de duur dat de dame bij jou blijft, maar waar staan ST en LT precies voor?
Shorttime en Longtime?
ST : Short time en is in principe maximaal een uurtje, maar eindigt altijd wanneer je klaarkomt. Dus "one shot only", tenzij je anders hebt afgesproken.
LT : LongTime. Dat was vroeger hetzelfde als "over night". Je pikte haar op uit de bar of agogo-club na een uur of tien en dan bleef ze de ganse nacht bij je om tenslotte 's ochtends de ODOL nog even te behandelen, onder de douche te gaan staan en weer naar huis of haar "day job" te wandelen (of meer waarschijnlijk een motorcycle taxi te nemen). Dus met wat geluk, kom je twee keer klaar voor je gaat slapen en nog een keer 's ochtends. Schrik wel niet dat de "morning" voor Thaise dames vaak al rond half zes begint en je maar beter klaar kunt "staan".

Tegenwoordig komt LT ook op andere momenten in de dag voor en dan mag je wel op een uur of vier rekenen en in die tijd kan je klaarkomen zo vaak je kan. Veel langer dan een uur of vier kan je ze toch niet op je kamer houden, want dat is zowat de maximale tijd dat een Thaise dame zonder eten kan. :) In ieder geval bij een LT overdag zou ik goed afspreken met de dame wat je van haar "koopt".
 
LT : LongTime. Dat was vroeger hetzelfde als "over night". Je pikte haar op uit de bar of agogo-club na een uur of
Ik sluit mij bij bovenstaande spreker aan. Variant van LT die ik vorige maand in Hua Hin mocht proeven. 3 verschillende LT's
LT tot 13 uur 's middags vanaf het moment van wakker worden.
En daarna een LT tot 22 uu (2x zo duur als de eerste )
en na 22 uur (ergens in het midden qua prijs)
 
Laatst bewerkt:
Ik was in Bangkok rond de jaarwisseling tot en met halverwege Januari. Ik kwam vooral in Soi Nana, bij Spankys. Ik denk verre weg mijn meest favoriete club van heel Nana.

Rond de jaarwisseling waren de barfines bizar hoog, tegen de 3K bath pp. Halverwege Januari waren de barfines tegen de 1000 bath per dame. Helaas was mijn favoriete dame er niet. Hopelijk volgende maand meer geluk.

Ik vind de dames in de bars wat tegen vallen, veel zijn ouder dan voorheen, er lopen nog wel wat jonge dames tussen maar niet echt bijzonder. Buiten Nana en rond Sukhumvit soi 7 & 21 zijn er heel veel freelancers die voor 1000 bath al zijn te vinden voor een ST. Direct naast Nana heb je een aantal hotels waar je voor een ST prima terecht kunt, handig als je ze niet mee wil nemen naar je eigen hotelkamer.

Ik heb er leuke avontuurtjes gehad, en ga al weer snel terug. Iemand ervaring met bardames mee nemen voor 2-3 dagen, hoe dat zit met de barfine etc?
 
Rond de jaarwisseling waren de barfines bizar hoog, tegen de 3K bath pp. Halverwege Januari waren de barfines tegen de 1000 bath per dame. Helaas was mijn favoriete dame er niet. Hopelijk volgende maand meer geluk.

Ik heb er leuke avontuurtjes gehad, en ga al weer snel terug. Iemand ervaring met bardames mee nemen voor 2-3 dagen, hoe dat zit met de barfine etc?
Barfines van 1000 baht, nog een reden voor mij om daar niet meer heen te gaan...

Als je ze 2-3 dagen mee wilt nemen en het zijn barwerkdagen voor hun wordt het dus gewoon 2 of 3 keer de barfine betalen. Dit kun je in één keer doen als je haar de eerste avond meeneemt. Of als je het per dag met haar wilt bekijken kun je ook per dag betalen, maar dat moet zij dan even met de mamasan regelen. Je kunt dan meestal wel de barfine aan je dame betalen, maar het kan ook zijn dat je toch even naar haar bar op en neer moet.

Ikzelf heb één keer een meid voor drie dagen meegenomen. Moest toen wel elke dag even op en neer naar de bar met haar. Aan het eind van de ochtend deden we dat. Maar het was eigenlijk wel best gezellig. Je ziet de bar eens buiten de openingstijden met het grote licht aan. Een aantal dames is dan al aanwezig, maken de boel schoon of zitten buiten bij de deur. Heb nog een hapje mee mogen eten. Je ziet dan meer van hun normale kant. Niet zoals ze 's avonds zijn als ze je zoveel mogelijk drankjes en tips proberen af te troggelen.
 
Heeft iemand hier wel eens een Soapy massage gehad in Bangkok, en zoja wat kan je aanbevelen en wat absoluut niet? voor de ervaring lijkt het mij wel eens gaaf om zo;n soapy massage te doen op zo'n luchtbed. Iemand tips?
 
Zeker! Het is al wel een jaar of 5 geleden en ik heb de indruk dat de meeste "soapies" nu nuru-massages aanbieden.. Eigenlijk zijn die goed met ekaar te vergelijjken: de ene gebruikt zeepsop en de andere nuru-gel.

Maar het ritueel is hetzelfde: douchen, dan een body-to-body met zeepsop/nuru, terug douchen, afdrogen en dan op bed pijpen, beffen en neuken, douchen, afdrogen en naar "huis".

Annies Soapie Massage was destijds heel bekend (Sukhumvit Soi 2) en had een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Helaas is dit etablisssement sinds 2014 gesloten. Annie heeft een nieuwe vestiging in Sukhumvit 7/1 geopend ("https://www.anniesbangkok.com") Ik ben daar echter nog niet geweest en weet dus niet of ze nog soapie massages aanbieden. Mocht je in de buurt zijn, kan je altijd even aanlopen en het vragen.

Er zijn ook heel wat klassieke soapies in de Huay Kwang buurt. Deze zijn echter meer gericht op Aziatische klanten (al zullen ze een Westerling niet weigeren) en de prijzen zijn er, naar ik heb horen vertellen, aanzienlijk duurder dan wat we gewoon zijn op en rond Lower Sukhumvit. I.p.v. 2000 baht voor een sessie, begint het daar vanaf 4000 tot 6000 baht. Ik ben echter in die buurt nog niet geweest.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan