bar Vogue2 Schepenenvijverstraat 17 raamnummer 2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
2 vragen:

1/Weet iemand iets meer over de dame die werkt in de nachtshift bar Vogue2 (17/2) middelste raam van de drie. Ze werkt er al een paar maanden en ik schat ze tussen de 27 en 30 jaar. Ze ziet echt echt wel mooi uit al denk ik (op zicht) dat ze silicone borsten heeft. Ze heeft een mooi bruin slank figuur, bruin haar maar haar blik is nogal stuurs, nors en ik zag nog nooit die (voor mij ) verleidelijke glimlach op haar gezicht... Ik heb zo het gevoel dat ik zal ontgoocheld zij als ik er binnen ga maar ik zal het idd. pas weten als ik effectief binnen ga. Maar bon vragen staat vrij vandaar....

2/ Verder stond er deze week een negerinnetje (niet pikzwart maar toch meer dan halfbloed) halverwege de Vanderdonckdoorgang (open gedeelte). Ik denk dat ze er nog niet zo heel lang werkt want ik zag ze nooit eerder.... Vrij jong (denk 27), mooie lichaam, normale grootte en mooi gezicht... Leek me weinig moeite te doen om klanten te lokken... maar het waren uiteraard maar een paar moment opnames.... Kan iemand iets meer vertellen over deze meid aub. Merci Dorisday.
 
Heb je zelf al iets meer info hierover ?
Anders ga ik deze week eens kijken en misschien eens eentje van de 2 bezoeken.
Neen Levensgenieter, maar dat negerinnetje was er wel deze avond. Ze moet toegekomen zijn rond de klok van 19u00 en zat nog een tijdje te praten op het bed met wellicht haar vriend (een zwarte man).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan