Recensie Barbara, Veenendaal 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

reeskees

Stamgast
Forumpionier
460
30/06/21
664
32
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/veenendaal/552750-barbara
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al enige tijd stond Barbara bij mij op de radar. Ik had wat twijfels omdat er op GR geen recensies staan en we allemaal weten hoe betrouwbaar de recensies op Kinky zijn. Via de app contact met Barbara gezocht en in het begin vond ik het allemaal wat warrig, dat was niet goed voor de toch al aanwezige twijfels.
Na een paar berichten heen er weer ging het steeds beter en de afspraak vastgelegd.

Het adres is makkelijk te bereiken vanaf de snelweg en na het parkeren van de auto weer contact opgenomen. Barbara wijst je, eerst via de app en daarna met een telefoontje, de juiste weg.
Bij binnenkomst blijkt het een mooie Dominicaanse dame te zijn die basis Nederlands spreekt. Dat verklaart gelijk het app contact, want Nederlands spreken en schrijven is toch wat anders. Maar alle lof, zij spreekt beter Nederlands dan ik Dominicaans.

Vooraf afgesproken dat ik zou komen voor een gfe. Daar had ze blijkbaar wel zin in want ze begon me bij binnenkomst gelijk te kussen. Op de (schone) kamer aangekomen eerst de financiën geregeld en snel ging ze weer verder waar ze gestopt was. Ze had de door mij gevraagde kleding aan en we begonnen mijn kleren in een mooi tempo uit te doen. Ondertussen ging ze lekker met natte lippen en tong door over mijn lichaam en regelmatig peilde ze met zachte hand hoe de grootte van mijn pik aan het veranderen was.
Op het moment dat ze in de gaten had dat mijn pik niet meer groter zou worden maakte ze me nog eens extra gek met haar mond en tong waarna ze zich op mijn verzoek wat meer met mijn pik ging bezighouden.
Deze vrouw weet wat ze doet en alles komt aan bod, daar werd ik wel blij van.
Natuurlijk mogen een paar standjes niet ontbreken en ook tijdens deze standjes kusten we regelmatig met elkaar, hiermee verhoogde zij het gfe gevoel op een mooie manier. Na een paar standjes afgesproken dat ze het met de hand en mond zou afmaken. Dat is allemaal prima gelukt en als afsluiting heeft ze mij nog een lekkere massage gegeven. Geen slappe handjes maar goed stevig op de juiste plaatsen en wat zachter waar zij dat nodig vond.
Daarna heerlijk afscheid van elkaar genomen. Lieve en fijne dame voor een bijzonder goede gfe.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan