Bef Bill
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 22
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2413106-barbie#overview
- Totale kosten (in euro)
- 120
Beste medewandelaars, ik kan inmiddels bevestigen dat de foto's van het apparaat van deze TS niet bewerkt zijn. Wat een lekkere worst. ZOals ik altijd doe had ik mezelf via de App even kort voorgesteld en mijn wensen kenbaar gemaakt; ik actief/dominant haar lichaam verkennend met handen en kusjes, tongzoenen en over en weer pijpen zonder- en ik haar neuken met condoom. Haar 'melk' mocht ze wat mij betreft bewaren voor volgende wandelaars, ik geef daar niks om. Euro 120 voor 30 minuten afgesproken.
Ze ontving in het centrum van 's-Hertogenbosch in een AIRBNB appartementje voorzie van airco wat deze dag geen overbodige luxe was. De deur werd geopend en daar stond ze in volle glorie voor me, volledig zoals op de foto's die dus recent zijn met alleen een hemdje aan en haar lul vrij bungelend tussen haar benen. Ze is vriendelijk en spreekt redelijk goed Engels en de afspraken vooraf waren duidelijk dus konden direct ten uitvoer worden gebracht. Wat een geil ding! Ze wilde mij ook graag neuken met die enorme genotsknuppel maar daar heb ik me niet aan gewaagd. Alles gedaan zoals afgesproken en als afsluiting dat lekkere kleine kontje geneukt om te finishen. Vervolgens smeekte ze me bijna of ze mij nu ook mocht neuken maar daar heb ik nogmaals voor bedankt maar ze was zo geil dat ze zichzelf alsnog heeft afgetrokken om klaar te komen.
Al met al een fijne en geile date gehad zonder gehaast (ik denk dat ik wel 40 minuten binnen ben geweest) in een relaxte sfeer met een dame die op alle punten aan de beschrijving in de advertentie voldeed.
Ze ontving in het centrum van 's-Hertogenbosch in een AIRBNB appartementje voorzie van airco wat deze dag geen overbodige luxe was. De deur werd geopend en daar stond ze in volle glorie voor me, volledig zoals op de foto's die dus recent zijn met alleen een hemdje aan en haar lul vrij bungelend tussen haar benen. Ze is vriendelijk en spreekt redelijk goed Engels en de afspraken vooraf waren duidelijk dus konden direct ten uitvoer worden gebracht. Wat een geil ding! Ze wilde mij ook graag neuken met die enorme genotsknuppel maar daar heb ik me niet aan gewaagd. Alles gedaan zoals afgesproken en als afsluiting dat lekkere kleine kontje geneukt om te finishen. Vervolgens smeekte ze me bijna of ze mij nu ook mocht neuken maar daar heb ik nogmaals voor bedankt maar ze was zo geil dat ze zichzelf alsnog heeft afgetrokken om klaar te komen.
Al met al een fijne en geile date gehad zonder gehaast (ik denk dat ik wel 40 minuten binnen ben geweest) in een relaxte sfeer met een dame die op alle punten aan de beschrijving in de advertentie voldeed.